عضو هیات مدیره بانک مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۶۶ هزار و ۱۲۸ واحد به مبلغ ۲۲ هزار و ۶۴۵ میلیاردتومان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درحالی که کمی بیش از یک ماه تا آغاز سوپرلیگ فوتسال زنان باقی‌مانده است، قهرمان فصل گذشته هنوز مربی خود را نمی‌شناسد.
دبیر نخستین نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت‌زدا از امضای بیش از ۱۳۰ تفاهم نامه و ۵۳ قرارداد همکاری بین شرکت‌های دانش بنیان و نهادهای محرومیت‌زدا طی سه روز برگزاری این نمایشگاه خبر داد.
وزارت راه و شهرسازی از ثبت رایگان بیش از 23 هزار قرارداد اجاره در سامانه املاک و مستغلات خبر داد.
معاون اقتصادی وزارت خارجه گفت: قرارداد ۳/۶ میلیارد دلاری ایران با ونزوئلا طی سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین به عنوان نقطه آغاز تحول دوباره روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور است.
معاون اقتصادی وزارت خارجه گفت: قرارداد ۳/۶ میلیارد دلاری ایران با ونزوئلا طی سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین به عنوان نقطه آغاز تحول دوباره روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور است.
سرپرست بانک مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۷۸ هزار و ۹۱۷ واحد نهضت ملی مسکن به مبلغ ۲۵ هزار و ۹۵۲ میلیاردتومان در آن بانک خبر داد.
عضو هیات مدیره بانک مسکن از انعقاد قرارداد بیش از ۵ هزار فقره تسهیلات مسکن روستایی و ۴ هزار و ۶۴۱ فقره تسهیلات حوادث غیرمترقبه توسط این بانک در سال گذشته خبر داد.
سرپرست بانک مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۷۷ هزار و ۱۹۲ واحد به مبلغ ۲۵ هزار و ۶۴۱ میلیاردتومان خبر داد
به نظر می‌رسد کریستیانو رونالدو بیش از حد مراقب حریم خصوصی و زندگی شخصی خود است، چرا که قرارداد عجیبی با کارمندان و حتی خانواده‌اش دارد!
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از معرفی ۳۷ هزار و ۱۵۰ واحد خواهان تسهیلات نوسازی دربافت فرسوده خبر داد وگفت: بانک مسکن در سال‌جاری با بیش از ۱۵ هزار واحد در بافت فرسوده قرارداد منعقدشد
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از معرفی ۳۷ هزار و ۱۵۰ واحد خواهان تسهیلات نوسازی دربافت فرسوده خبر داد وگفت: بانک مسکن در سال‌جاری با بیش از ۱۵ هزار واحد در بافت فرسوده قرارداد منعقدشد
سیدرضا فاطمی امین گفت: امروز بین ایران و ۱۰ کشور آفریقایی نزدیک به ۸۵۰ میلیون دلار قرارداد و بیش از یک میلیارد دلار تفاهم نامه در حوزه صادرات خودرو، خدمات فنی و مهندسی و ... امضا می شود.
عضو هیات مدیره بانک مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۶۸ هزار و ۶۵۲ واحد به مبلغ ۲۳ هزار و ۵۳۳ میلیاردتومان خبر داد.
سرپرست بانک مسکن با اعلام اینکه تاکنون بیش از ۸۴۵ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کردند از انعقاد قرارداد ۲۱۲ هزار و ۵۱۰ واحد به مبلغ ۷۲ هزار و ۳۶۸ میلیاردتومان خبر داد.
سرپرست بانک مسکن گفت: بانک مسکن در دولت سیزدهم با ۱۶ هزار و ۶۲۵ واحد به مبلغ ۴ هزار و ۶۵۲ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است.
۱۰ قرارداد فناورانه به حجم بیش از ۹۷ میلیارد تومان بین شرکتهای زیرمجوعه کارگزاران فناوری و بخش خصوصی منعقد شد.
سرپرست بانک مسکن با اعلام اینکه تاکنون ۷۹۸ هزار و ۶۳۶ نفر درطرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کردندازانعقاد قرارداد پرداخت تسهیلات با ۲۰۰ هزار و ۲۶۱ واحد به مبلغ ۶۸ هزار و ۹۶ میلیاردتومان خبرداد
پپ گواردیولا دوست ندارد مثل سر الکس فرگوسن بیش از 20 سال در یک باشگاه مربیگری کند و گفت که اگر حس کند برای سیتی مربی مفیدی نیست، خواهد رفت.
روسیه صبح پنجشنبه موجی از حملات موشکی را در سرتاسر اوکراین آغاز کرد که به گفته میخایلو پودولیاک مشاور رئیس جمهور اوکراین روسیه بیش از ۱۲۰ موشک شلیک کرده است.
عضو هیات مدیره بانک مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۶۵ هزار و ۶۶ واحد به مبلغ ۲۲ هزار و ۳۰۴ میلیاردتومان خبر داد.
بیش از ۶۹ هزار قرارداد به ارزش نزدیک ۳۴۷ میلیارد تومان در بازار قراردادهای آتی در هفته چهارم آبان میان معامله گران دست به دست شد که حجم معاملات نسبت به هفته قبل از آن، رشد ۲۰.۴ درصدی داشت.
قایدی با قراردادی قرضی به‌مبلغ یک میلیون و یکصد هزار یورو به جمع آبی‌پوشان پیوسته است که از این مبلغ، 250 هزار یورو به‌عنوان رضایت‌نامه به باشگاه شباب الاهلی امارات و مابقی به‌عنوان رقم قرارداد پایه و آپشن قرارداد پرداخت شده
حق پخش لیگ عربستان با مبلغی به ارزش بیش از هزار میلیارد تومان به شبکه اس‌اس‌سی واگذار شد.
قیمت سکه طرح قدیم امروز با ۲۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته به ۱۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ