سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: بازی با استقلال با کیفیت بود و ساپینتو خوشبخت‌ترین مربی لیگ ایران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نکونام درباره رشد کیفی بازیکنان استقلال افزود: بازیکنانی که در استقلال بازی می‌کنند با کیفیت هستند و قطعا بهترین کیفیت را دارند. قطعا بازیکن بزرگ برای باشگاه بزرگ است. بازیکنان شاید در برهه‌ای اشتباهاتی داشته‌اند اما آنها بهترین‌اند و کیفیت واقعی را نشان می‌دهند. من کاری نکردم و این عملکرد حاصل توانایی خودشان است.
آبی‌ها روز گذشته در ورزشگاهی به میدان رفتند که هیچگاه حضور هواداران تیم میهمان را به جز نبرد با هم‌استانی خود فولاد، تجربه نکرده است.
استقلال در یک بازی از هواداران محروم شد
باشگاه استقلال از هوادارانش خواست در بازی امروز با نساجی از تمام ظرفیت تعیین شده روی سکوهای ورزشگاه آزادی استفاده کنند.
رئیس مرکز پیگیری اجرای سند تحول قضائی گفت: ۱۷۰ راهکار داریم که بیش از ۵۰ راهکار آن نیاز به تغییر قانون و همت مقننین دارد. ۸ لایحه مهم ما پشت درهای مجلس شورای اسلامی باقی مانده است،با این حال مجلس اولویت های دیگری دارد همانند شفافیت آرای نمایندگان مجلس. این شفافیت تا چه میزان به کیفیت آرای نمایندگان اثرگذار است؟
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به بازی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال گفت: بازی سختی مقابل تیم با کیفیت گل گهر داریم به همین خاطر بردن استقلال در دربی را فراموش کرده‌ایم.
روی ماتا مربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با نفت مسجدسلیمان گفت نمی‌دانم چرا هواداران با رضاوند و مهری مشکل داشتند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه قضاوت های اشتباه داوران بازی‌ها را به جنجال کشیده است گفت: به داوران با تجربه نیاز است تا تیم ها عملکرد بهتری داشته باشند.
یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته از لیگ دسته اول در استادیوم حافظیه شیراز برگزار خواهد شد.
سرمربی استقلال می گوید با وجود جنگندگی که نشان دادیم بازی خیلی کیفیت نداشت.
سرمربی پرتغالی سپاهان در کنفرانسی بلند مدت، حرف‌های جذابی را به میان آورد.
سرمربیان پرتغالی استقلال و سپاهان پیش از بازی بزرگ هفته در نقش جهان، میدان بیشتری به دستیاران خود داده‌اند.
سرمربی اسپانیایی تراکتور می‌گوید تیمش به دلیل کیفیت بد زمین‌های چمن ایران نمی‌تواند تیکی تاکا بازی کند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با تاکید بر این که دربی پیش رو کیفیت بالایی نخواهد داشت، گفت: استقلال با سرمربی پرتغالی خود به بلوغ تاکتیکی رسیده و شانس بیشتری برای پیروزی در این بازی دارد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دربی باید قبل از جام جهانی برگزار می‌شد گفت: این دیدار با توجه به تعطیلات یک ماهه لیگ، کیفیت بالایی نخواهد داشت.
تیم استقلال بعد از برگزاری یک دیدار تدارکاتی تهران را به مقصد دوبی ترک می‌کند.
سفر استقلال به امارات برای حضور در تورنمنت چهارجانبه امارات قطعی شده است و شاگردان ریکاردو ساپینتو 10 آذر راهی این کشور خواهند شد.
سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: بازی با استقلال با کیفیت بود.
استقلال از بازی آبکی، کره دقیقه نودی گرفت! / پایان طلسم نباختن ذوب با گل‌بخودی
برگزاری دربی تهران قبل یا بعد از جام‌جهانی معایب و مزایای خاص خودش را دارد اما با توجه به کیفیتی که بازیکنان دو تیم در لیگ بیست و دوم داشته‌اند، در هر دو زمان برگزاری امیدی به بازی جذاب نیست
معمولا تیم های لیگ برتری یک روز بعد از بازی رسمی بازی دوستانه انجام می دهند تا بازیکنان کمتر بازی کرده و ذخیره ها هم در شرایط مسابقه قرار بگیرند.
سرمربی تیم فوتبال دانشجویان می گوید لیگ برتر از نظر کیفیت سخت افزاری، دانش مربیان و استراتژی بازی رشد کرده ولی کیفیت تکنیکی بازیکنان را ضعف فوتبال ایران توصیف می کند.
تیم فوتبال استقلال در بازی هفته دوم لیگ برتر مقابل ملوان به پیروزی رسید.
مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال، بیست‌ودومین دوره این رقابت‌ها را با سرمربیگری ریکاردو ساپینتوی پرتغالی با شکست آغاز کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ