مربی فصل گذشته استقلال ضمن پرده برداری از مشکلات بین مدیرعامل و سرمربی پیشین این تیم گفت: بازیکنان عاشق ساپپنتو بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«زمانی که فوتبال را شروع کردم خیلی از مربیان و اهالی ورزش تعجب کردند و گفتند مگر می شود در شهری که مهد کشتی ایران است و همه سمت این رشته می روند یکی عاشق فوتبال باشد؟»
وی او دی‌ها به سراغ محتوا‌های ارزان‌تر رفته‌اند که مخاطب نسبت به آن اقبال نسبی نشان می‌دهد، نظیر ناتو، مافیا، پدرخوانده، ضد که عمدتاً با بازیگران ارزان و درجه دو تولید شده و برنامه‌هایی چون آوای جادویی، صداتو، آن ساید، نیمه شب و وقت خواب که برای دفع الوقت نیز کارآمدی ندارند. افت کیفیت سریال‌ها و پخش سریال‌هایی چون سیاه چاله، حیثیت گمشده، عقرب عاشق و پدر گواردیولا نیز تلاش برای تولیدات ارزان‌تر با تکیه بر عوامل مقابل دوربین ارزان‌تر و بازیگران گرانقیمت و مطرح کمتر است.
وی او دی‌ها به سراغ محتواهای ارزان تر رفته‌اند که مخاطب نسبت به آن اقبال نسبی نشان می‌دهد، نظیر ناتو، مافیا، پدرخوانده، ضد که عمدتاً با بازیگران ارزان و درجه دو تولید شده و برنامه‌هایی چون آوای جادویی، صداتو، آن ساید، نیمه شب و وقت خواب که برای دفع الوقت نیز کارآمدی ندارند. افت کیفیت سریال‌ها و پخش سریال‌هایی چون سیاه چاله، حیثیت گمشده، عقرب عاشق و پدر گواردیولا نیز تلاش برای تولیدات ارزان تر با تکیه بر عوامل مقابل دوربین ارزان تر و بازیگران گرانقیمت و مطرح کمتر است.
مربی استقلال تهران از وظیفه خاصی که جواد نکونام در طول بازی به او محول کرده پرده برداشت.
درگذشت بازیکن جوان صنعت نفت آبادان حالا تبدیل به روحیه ای متفاوت برای هم تیمی هایش در شروع لیگ برتر شده است.
اتان امباپه امروز اولین بازی خود به عنوان بازیکن ثابت را در پی اس جی انجام داد و سر از پا نمی شناسد.
لروی سانه، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید دلیل علاقه بازیکنان توماس توخل به او را فهمیده است.
ایجنت ویتور روکه، خرید جدید بارسلونا، تایید کرد دو باشگاه مطرح برای جذب این بازیکن حاضر به پرداخت 100 میلیون یورو بودند.
تمرینات پیش فصل سپاهان در ترکیه گویا برای رامین رضاییان بازیکن جذاب تر از دیگر بازیکنان است.
فیلیپو اینزاگی، اسطوره باشگاه میلان، تاکید کرد که تعصب و عشق به باشگاه هنوز در بین بازیکنان وجود دارد.
تیاگو سیلوا نسبت به انتخابش به عنوان بهترین بازیکن فصل چلسی واکنش نشان داد و از هواداران تیم تشکر کرد.
فرشاد احمدزاده یک بازیکن نمونه و فوق‌العاده در فوتبال ایران است.
ماجرا از پیگیری یک پیامک مشکوک بین مربی و یکی از بازیکنان آغاز شده و والدین دیگر هم در جریان رفتارهای مشابه فرزندان خود قرار گرفتند! اصولی رئیس فوتبال استان خراسان، ساکن تهران است و با چندشغل در فدراسیون از این فاجعه بی‌خبر بوده!
مدافع – هافبک اروگوئه ای و جدید صنعت نفت آبادان، چند ماهی را در انتظار انتخاب تیم جدیدش به سرم برده است.
روبرت یارنی، ستاره سابق تیم ملی کرواسی، معتقد است که آرژانتینی ها با شلوغ کردن بازی و تحریک بازیکنان مقابل، جریان بازی را به سود خود عوض می کنند.
خورخه والدانو مسی را جوهره فوتبال دانست و از این بازیکن پیش از دیدار با کرواسی تمجید کرد.
بازیکن تیم ملی فوتبال آمریکا با تمجیدی از تلاش بازیکنان تیم ملی ایران گفت: آن‌ها در این دیدار غرور و عشق زیاد به کشورشان و مردم‌شان را نشان دادند.
بازیکن تیم ملی فوتبال آمریکا با تمجیدی از تلاش بازیکنان تیم ملی ایران گفت: آنها در این دیدار غرور و عشق زیاد به کشورشان و مردم‌شان را نشان دادند.
جامعه ورزش و فوتبال تبریز بعد از نماز جمعه تبریز با حمل پرچم جمهوری اسلامی کشور از جلو مصلای حضرت امام (ره) تبریز تا میدان ساعت از تیم ملی فوتبال کشور حمایت کردند و با شعار های ایران , ایران , عشق و علاقه خود را به تیم ملی و بازیکنان تیم ملی برای موفقیت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را ابراز کردند. .
بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از بچگی عاشق پوشیدن پیراهن تیم ملی بوده‌ایم و تمام تمرکزمان روی بازی با انگلیس است تا بهترین عملکردمان را داشته باشیم.
رودری، هافبک اسپانیایی منچسترسیتی، مدعی شد همه بازیکنان این تیم عاشق پپ گواردیولا هستند.
باشکوه، خوش‌تکنیک، باشکوه و سرگرم‌کننده؛ آنتونی، وینگر برزیلی یونایتد، در اولین بازی خود برای این تیم نمایشی درخشان داشت تا یک‌شبه به بازیکنی محبوب بین هواداران شیاطین سرخ تبدیل شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از وضعیت تیمش برای برگزاری دیدار هفته پنجم لیگ برتر گفت: بازیکنان جدیدی که به تیم ما اضافه شده‌اند عاشق پرسپولیس هستند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از انتخاب شدن به عنوان بهترین مربی سال اروپا گفت عشق به فوتبال و بازیکنان باکیفیت رئال مهم‌ترین عوامل موفقیتش در فصل گذشته بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ