جراردو سِوانه گفت: سردار بازیکن باتجربه‌ای است. در نیمه دوم بازی مقابل دورتموند دیدیم که او چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه می‌تواند در بازی‌های موقعیت‌یابیِ ساختار یافته مؤثر باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنگه پستکوگلو، سرمربی تاتنهام، از حمایت ویژه طرفداران این تیم در پیروزی 2-0 مقابل منچستریونایتد تمجید کرد.
بنیاد ملی علم ایران از تحقیقات حوزه شیمی زیست‌شناختی تا سه برابر حمایت‌های عادی این بنیاد حمایت می‌کند.
برنامه ملی میکروالکترونیک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی از طرح‌های نیمه‌تمامی که نتایج رو به پیشرفت داشته‌اند، حمایت می‌کند.
بازیکنان رئال مادرید پیش از بازی مقابل اتلتیک بیلبائو از دروازه بان مصدوم‌شان حمایت کردند.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: همه شرکت‌های دانش‌بنیان که رشد دو برابری تولید محصولات دانش‌بنیان داشته‌اند، تحت حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی قرار خواهند گرفت.
بنیاد علم ایران بنا دارد تا از این پس در دو نوبت برخی اولویت‌های پژوهشی و تحقیقاتی که پاسخگوی نیازهای کشور باشند را در قالب فراخوان عمومی مورد حمایت قرار دهد.
سرمربی پرسپولیس با انتشار یک تصویر و دو اموجی از کریم باقری حمایت کرد.
انتقاد برخی افراد فوتبالی به امیر قلعه‌نویی سبب شد تا بازیکنان تیم ملی به شکل جالب به حمایت از سرمربی باتجربه خود بپردازند.
روند بازگشت خانواده های عناصر داعش از اردوگاه الهول سوریه به عراق تحت حمایت ویژه آمریکا، باعث افزایش اجرای عملیات تروریستی در این مناطق شده است.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: ۴۰ میلیارد تومان حمایت ویژه معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به دانشگاه‌های علوم پزشکی در قالب دستورالعمل حمایت از پژوهشگران اعلام شد.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از حمایت مالی ویژه از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه که به طرح تحقیقاتی و محصول بدل می شوند، خبر داد.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، از اقدامات ویژه فراجا در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب حمایت کرد.
رئیس بنیاد ملی نخبگان از حمایت از برگزیدگان مسابقات روبوکاپ آزاد ایران در این بنیاد خبر داد.
علیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با استقلال، حمایت ویژه‌ای از سرمربی جدید تیم ملی داشت.
سرمربی پرسپولیس در آستانه بازی فولاد و الفیصلی برای نماینده ایران آرزوی موفقیت کرد.
مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در یادداشتی کوتاه به وضعیت این باشگاه پرداخت.
هواداران رئال مادرید تصمیم گرفته‌اند برای نشان دادن حمایت‌شان از وینیسیوس که با حملات شدیدی از طرف هواداران اتلتیکو مواجه است او را در دقیقه‌ای مشخص از دربی امشب تشویق کنند.
سرپرست ستاد توسعه فناوری آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از حمایت ویژه این ستاد از طرح‌های پژوهشی در حوزه آب خبر داد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از لغو اعزام 6 فرنگی‌کار ایران به تورنمنت هنری دگلان فرانسه به دلیل مشکلات مالی فدراسیون کشتی خبر داد و خواستار توجه ویژه وزارت ورزش به حل مشکلات کشتی شد.
دلیجان- وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به مشوق‌های ویژه برای سرمایه گذاران گفت: صادرکنندگان صنایع‌دستی مورد حمایت قرار می‌گیرند.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از برگزاری ویژه برنامه در راستای پویش همه هوادار ایران و برنامه‌های حمایت از تیم ملی فوتبال توسط اداره فرهنگی در فلکه دوم نیروی هوایی خبر داد.
باشگاه پیکان با انتشار متنی به حمایت از تیم ملی فوتبال پرداخت و ابراز امیدواری کرد که شاگردان کارلوس کی‌روش در جام جهانی موفق باشند.
باشگاه پیکان با انتشار متنی به حمایت از تیم ملی فوتبال پرداخت و ابراز امیدواری کرد شاگردان کارلوس کی‌روش در جام جهانی موفق باشند.
مالک باشگاه نساجی مازندران با حضور در محل اردوی این تیم پیش از بازی حساس با استقلال، به بازیکنان و اعضای تیم روحیه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ