نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، از اقدامات ویژه فراجا در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب حمایت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سوئد در پاسخ به نامه مشترک عراق و سازمان همکاری اسلامی ادعا کرد که دولت این کشور از اقدامات اسلام‌هراسانه حمایت نمی‌کند.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اقدامات تقنینی ایران در حمایت از زنان، گفت: در برقراری عدالت جنسیتی تاکید داریم.
رئیس‌جمهور روسیه و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درباره مسائل دو جانبه و بین‌المللی با هم رایزنی کردند.
براساس بیانیه کاخ کرملین، رئیسی در تماس تلفنی با پوتین از اقدامات دولت روسیه در رابطه با تحولات روز ۲۴ ژوئن که در آن روز گروه واگنر علیه ارتش روسیه شورش کرده بود، حمایت کرد.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس توضیحاتی درباره اقدامات مجلس جهت حمایت بیمه ای و قضایی از محیط بانان ارائه داد.
آلمان و ایتالیا حمایت خود را از اقدامات خشونت‌آمیز نیروهای موسوم به صلح‌بان ناتو در کوزوو اعلام کردند.
هیئت اسلامی-مسیحی حمایت از قدس و مقدسات، نسبت به اقدامات بی‌سابقه صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی هشدار داد.
دبیر ستاد حقوق بشر نوشت: یک تبعه ایرانی تروریست را در اروپا و آمریکا جای داده و حمایت کردند؛ حال که به چنگال عدالت افتاده، به جای محکوم کردن اقدامات تروریستی او و فاصله گرفتن از تروریسم، باز هم از تروریست دفاع می‌کنند
دبیر ستاد حقوق بشر درباره واکنش مداخله جویانه اروپا در خصوص حکم اعدام یک تبعه ایرانی تروریست انتقاد کرد.
کره‌شمالی در بیانیه‌ای به مناسبت چهارمین سالروز سفر «کیم جونگ اون» به مسکو، از اقدامات روسیه در حفظ امنیت و منافع خود حمایت کرد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت:لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتارها اقدامات پسینی و پیشینی دارد و امید است بررسی آن قبل از سال نو به پایان برسد.
رئیس جمهور عراق امروز حمایت قوی از اقدامات انجام شده در زمینه کاهش نرخ دلار در این کشور به عمل آورد.
وزیر حمل و نقل و خدمات عمومی لبنان اعلام کرد: سوریه کشور دوست و برادر ماست و تا ساعت‌های آینده یک هیئت به همراه کمک‌های بشردوستانه برای کمک به امدادرسانی‌ها عازم سوریه خواهد شد.
نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین تصویب قطعنامه ضد صهیونیستی از طرف مجمع عمومی سازمان ملل متحد را پیروزی جدیدی برای ملت فلسطین برشمرد و خواستار اقدامات سازمان ملل در حمایت از فلسطینیان شد.
«آیین نامه حمایت از توسعه سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال» از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم در زمینه رشد و توسعه اقتصاد دیجیتال در کشور است.
کشورهای گروه هفت از تلاش های آژانس بین المللی انرژی اتمی در مورد منطقه حفاظتی نیروگاه زاپوروژیا حمایت کردند.
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، از اهتمام الجزایر به موضوع وحدت ملی فلسطین تقدیر کرد.
در بیانیه نهایی گروه دوستان دفاع از منشور سازمان ملل آمده است که ما حمایت خود را از ایران در معرض اقدامات قهری یکجانبه از جمله تحریم‌های یکجانبه اعمال شده توسط برخی کشورها اعلام می‌کنیم.
در بیانیه نهایی گروه دوستان دفاع از منشور سازمان ملل آمده است که ما حمایت خود را از ایران در معرض اقدامات قهری یکجانبه از جمله تحریم‌های یکجانبه اعمال شده توسط برخی کشورها اعلام می‌کنیم.
امام جمعه تهران تاکید کرد: اقدامات و برنامه‌های بنیاد ۱۵ خرداد در حوزه فرزندآوری و افزایش جمعیت با شتاب بیشتری دنبال شود.
رئیس پارلمان چین تأکید کرد پکن همه اقدامات روسیه در اوکراین برای محافظت از منافعش را کاملا درک و از آن دفاع می‌کند.
ثبات کیفیت و قیمت، برنامه ریزی برای حضور در بازار بین المللی، اخذ مشاوره تخصصی، مهیا کردن زیرساخت قانونی، استفاده از ابزارهای نوین تبلیغاتی بخشی از اقدامات از برندسازی حوزه دانش بنیان است.
رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران از تهیه بسته‌های حمایتی از کشاورزان در این شرکت خبر داد.
وزیر امور خارجه گفت: اقدامات تحریک آمیز آمریکا به منبع تهدید صلح و ثبات بین‌الملل تبدیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ