هواداران رئال مادرید تصمیم گرفته‌اند برای نشان دادن حمایت‌شان از وینیسیوس که با حملات شدیدی از طرف هواداران اتلتیکو مواجه است او را در دقیقه‌ای مشخص از دربی امشب تشویق کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی رئیس جمهور از برنامه معاونت برای ایجاد زیر ساخت های تولید انبوه دانش بنیان ها خبر داد و گفت: اجرای این برنامه تا یکی دو ماه آینده شروع می شود.
مالک باشگاه تراکتور برنامه ویژه برای حمایت از تماشاگران در دیدارهای این تیم در تبریز دارد.
دبیر ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از تدوین برنامه‌ای ویژه در جهت محرومیت زدایی خبر داد.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس در فینال جام حذفی یک هدف ویژه را دنبال می‌کند.
رئال مادرید برنامه ویژه‌ای را برای ادای احترام به وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی این تیم، تدارک دیده است.
پپ گواردیولا در کنفرانس خبری خود فاش کرد که به بازی با رئال فکر کرده و برای آن یک برنامه ویژه در نظر دارد.
اپل پیش از این سیم‌ کارت را از تمام مدل‌های آیفون ۱۴ در آمریکا در سپتامبر گذشته حذف کرد و مشتریان را مجبور کرد از سیم‌ کارت الکترونیکی استفاده کنند که یک سیم‌کارت دیجیتالی است که به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به استفاده از نانو سیم‌ کارت فیزیکی، از یک اشتراک تلفن همراه فعال برخوردار باشند.
کادرفنی مس کرمان با توجه به حساسیت بازی‌های باقی‌مانده این تیم در لیگ برتر احتمالا با تیم دوم خود در جام حذفی کار را دنبال کند.
صبح امروز جلسه مهمی بین رئیس فدراسیون فوتبال با رئیس کمیته جوانان و سرمربی تیم ملی جوانان برگزار شد.
مهاجم تازه وارد پرسپولیس هنوز شرایط حضور در ترکیب اصلی این تیم را پیدا نکرده است.
فدراسیون فوتبال ایران اردوهای برون مرزی مناسبی را برای تیم فوتبال جوانان در مسیر صعود به جام جهانی زیر ۲۰ سال تدارک دیده است.
نشریه مارکا امروز در گزارشی ویژه ادعا کرد که در رئال مادرید هیچ برنامه ای برای خرید کیلیان امباپه ندارند و روی اهدافی دیگر تمرکز کرده اند.
امیری که در اتفاقی عجیب از سوی کی‌روش فرصتی برای حضور در ترکیب تیم ملی به دست نیاورد، اکنون به اردوگاه پرسپوليس بازگشته و باید دید یحیی گل‌محمدی چه برنامه‌ای برای این بازیکن در جدال دربی خواهد داشت.
اردوی سه‌روزه پرسپولیس در یکی از هتل‌های تهران عصر دیروز بعد از بازی دوستانه این تیم با فجرسپاسی به پایان رسید.
یک روزنامه انگلیسی نوشت، کارلوس کی‌روش در سال ۱۹۹۸ توسط فدراسیون فوتبال آمریکا استخدام شد تا یک برنامه اقدام برای تبدیل کردن تیم ملی فوتبال آمریکا به یک مدعی جام جهانی تا زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۱۰ تهیه کند.
ترکیب تیم ملی فوتبال ولز به احتمال زیاد در دیدار با ایران دستخوش تغییر می‌شود.
مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد که این باشگاه مدارک مهمی علیه دروازه بان سابق خود دارد.
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس که از یک مصدومیت کهنه رنج می برد برای حضور در جام جهانی برنامه ویژه ای در نظر گرفته است.
باشگاه پرسپولیس موفق شده بار دیگر با زمین تمرینی تهرانسر به توافق دست یابد و به زودی تمرینات خود را به این محل منتقل خواهد کرد.
دروازه بان شماره یک تیم ملی از اردوی قبلی با مصدومیت از ناحیه کمر مواجه شده و همچنان درمان را دنبال می‌کند.
طبق ادعای فرناندو سانز در برنامه ال‌چیرینگیتو، در قرارداد ارلینگ هالند با سیتی بند فسخ ویژه رئال مادرید گنجانده شده تا این مهاجم ارزشمند دو سال بعد راهی باشگاه مادریدی شود.
کارلو آنچلوتی در هفته های اخیر از تاثیر منفی احتمالی جام جهانی بر عملکرد رئال مادرید ابراز نگرانی کرده اما او برای هر شرایطی برنامه خاصی دارد.
تیم ملی فوتبال عربستان تا زمان حضور در جام جهانی قطر، هشت دیدار تدارکاتی انجام می‌دهد.
مارکو روزه، مربی جدید لایپزیش، تاکید کرد که هیچ هراسی از نام رئال ندارند و اینکه برای مهار وینیسیوس در بازی امشب برنامه ویژه ای دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ