دلیجان- وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به مشوق‌های ویژه برای سرمایه گذاران گفت: صادرکنندگان صنایع‌دستی مورد حمایت قرار می‌گیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فناوری تجربی طراحی شده توسط دانشمندان سوئیسی از پالس‌های کوچک الکتریسیته، برای تحریک تولید انسولین در موش‌های آزمایشگاهی که به صورت ویژه از بافت‌های پانکراس انسانی بهره‌مند بودند، استفاده شده است. آن‌ها این را یک "رابط الکتروژنیک" نامیدند که می‌توان از آن برای هدف قرار دادن و فعال کردن ژن‌های هدف بهره برد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی امام محمد باقر (ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروی دریایی سپاه شناورهای یگان ویژه شهید حججی را با موشک های برد ۶۰۰ کیلومتر در خلیج فارس و به منظور حراست از حریم جزایر ایرانی از جمله جزیره بوموسی عملیاتی کرد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی امام محمد باقر (ع) نیروی دریایی سپاه گفت: نیروی دریایی سپاه شناورهای یگان ویژه شهید حججی را با موشک‌های برد ۶۰۰ کیلومتر در خلیج فارس عملیاتی کرد.
عمادی متذکر شد: میوه به ویژه در فصل تابستان نباید از سبد خانوار حذف شود و میوه‌هایی نظیر هنداونه و طالبی باید به صورت مداوم در گرما مورد استفاده قرار گیرند.
یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی به بررسی بهبود عملکرد موشک‌های مقاومت فلسطین در کرانه باختری به ویژه شهر جنین پرداخت.
این که تصور کنیم مشوق‌های مالیاتی همچون اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه به کاهش درآمد‌های دولت منجر می‌شود و در نتیجه باید حذف شوند، خطای بزرگی است.
یک کارشناس اقتصادی تصریح کرد: متاسفانه در لایحه برنامه هفتم توسعه شاهد یک سری بندهای عجیب و غریب هستیم. مثلاً حذف سیاست اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه به کاهش انگیزه صنایع برای فناور محور شدن می انجامد. در تمام کشورهای پیشرفته از مشوق های مالیاتی  هدفمند برای سوق دادن صنایع به سمت فناور شدن استفاده می شود.
سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی گفت: بخشی از مجموع حقوق پرداختی (حداقل قانون کار) از طریق سازمان بهزیستی در قبال به کار گیری افراد دارای معلولیت به کارفرمایان پرداخت می‌شود
پیشنهاد مشوق‌های مالی بخش آب شرب طرح‌های تامین و انتقال آب و چگونگی اجرای آن در نشست بررسی طرح‌های انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
رییس سازمان امور مالیاتی از استقبال اصناف و مشاغل از مشوق‌های مالیاتی در نظر گرفته شده خبر داد و تاکید کرد که این مشوق‌ها تا دو هفته دیگر پابرجا خواهد بود.
فرمانده کل سپاه گفت: در رابطه با درمان ناباروری، مرکزی را در بیمارستان نجمیه راه‌اندازی کردیم که خدمات خوبی را ارائه می‌دهد.
مدیر بهره‌برداری سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از توزیع میوه‌های ویژه شب عید از بعد از ظهر جمعه در میادین ۲۲ گانه خبر داد.
معاون شهرسازی و معماری منطقه ۱۷ گفت: با توجه به وجود املاک قدیمی و کاملاً فرسوده در منطقه، یکی از بازوهای اجرایی در تشویق مردم به نوسازی بافت فرسوده، دفاتر تسهیلگری شهرداری هستند.
دکترای تخصصی علوم تغذیه و رژیم درمانی بیمارستان دکتر مسیح دانشوری تاکید کرد: افراد در برنامه غذایی روزانه خود به ویژه در شرایط آلودگی هوا حتما از سبزی‌ها و میوه‌های فصل استفاده کرده و روزانه سه تا پنج واحد از گروه سبزی‌ها و دو تا چهار واحد از گروه میوه‌ها را در برنامه غذایی خود قرار دهند.
کین می‌گوید مشاهدات‌اش نشان می‌دهند که موش‌ها به خوبی به شبیه سازی‌های دشوار واکنش نشان می‌دهند. او می‌گوید: "آنان باید در هر محیطی تحت هر شرایطی قابل کاملا مطمئن باشند و این آن چیزی است که این موش‌ها به طور طبیعی در آن خوب هستند".
دقایقی پس از کوبیدن به شیشه‌های جایگاه فولادشهر برای اعتراض به داور، ساپینتو با مشت‌های گره‌کرده در کانون توجهات قرار گرفت.
این روزها تنها دولت می‌تواند به بازار سرمایه کمک کند و دولت می‌تواند با مشوق‌های بنیادی مختلف بازار سرمایه را به وضعیت صعودی بازگرداند.
اصفهان- معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: رقابت و مارکتینگ (بازاریابی) برای صادرات محصول تخم مرغ نیازمند حمایت دولت با ارائه مشوق‌های صادراتی است.
عضو شورای شهر تهران گفت: بحث ماده ۱۵ قطعی شده است و افزایش طبقات در بافت فرسوده دورنمای خوبی را در این بافت ایجاد کرده است.
انواع تسهیلات و تعهداتی که هم در امور تجاری و هم در امور غیرتجاری کاربرد دارند، در صورتی که برای امور تجاری به اشخاص ارائه شوند باید منوط به وجود حساب تجاری به نام متقاضی باشند. ابزار‌های پذیرش مانند POS و درگاه‌های پرداخت نیز فقط به صاحبان حساب‌های تجاری تعلق می‌یابند.
انواع تسهیلات و تعهداتی که هم در امور تجاری و هم در امور غیرتجاری کاربرد دارند، در صورتی که برای امور تجاری به اشخاص ارائه شوند باید منوط به وجود حساب تجاری به نام متقاضی باشند. ابزار‌های پذیرش مانند POS و درگاه‌های پرداخت نیز فقط به صاحبان حساب‌های تجاری تعلق می‌یابند.
وزیر راه و شهرسازی در مورد ارائه مشوق‌های جدید برای نوسازی بافت‌های فرسوده توضیحاتی ارائه کرد.
میگ-۳۱ رهگیر طراحی شده توسط شوروی علیرغم قدمت خود نقش جدیدی را به عنوان عرصه‌ای جهت استفاده از برخی از موشک‌های کروز ابرفرا صوت «کینژال» روسیه ایفا می‌کند.
طبق جزئیات مشوق‌های بانکی برای حمایت از صاحبان حساب‌های تجاری، سقف انتقال وجه روزانه و ماهانه غیرحضوری افزایش یافته ضمن اینکه شرایط صدور دسته چک جدید نیز برای این افراد تسهیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ