با توجه به صحبتهای کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، به نظر می‌رسد لیونل مسی در این تیم هرگز کاپیتان نخواهد شد. اما چرا بازوبند پی‌اس‌جی به بهترین بازیکن دنیا نمی‌رسد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پی اس جی قرار است تا سه شنبه وضعیت جدایی یا ماندنی شدن نیمار و کیلیان امباپه را نهایی کند.
آلبرتو پریرو، خبرنگار اوندا سرو، ادعایی جالب در مورد انتقال کیلیان امباپه به رئال مطرح کرد.
دیدار کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی فوتبال، با ویکتور ومبانیاما، پدیده فرانسوی بسکتبال آمریکا، و اختلاف قد نزدیک به نیم متری بین این دو مورد توجه قرار گرفته است.
الکساندر لاکازت با چهار گلی که به مون‌پلیه زد، با تعداد گل‌های کیلیان امباپه در فصل جاری لیگ یک فرانسه برابری کرد.
طبق ادعای مارکا، تمایل مدیران رئال به جذب ارلینگ هالند از زمان انتقال او به بروسیا دورتموند کاهش یافت و با حضور بنزما، علاقه به امباپه و تنش با مینو رایولا، هالند هرگز به رئال نزدیک نبود.
فاستینو آسپریلا، مهاجم سابق کلمبیایی، می‌گوید در حال حاضر بهترین مهاجم دنیا را کیلیان امباپه و بعد از او کریم بنزما می‌داند.
نشریه آس اسپانیا خبر داد کیلیان امباپه ستاره پاریس در راه رئال مادرید قرار دارد. رئال دوباره به صورت جدی برای جذب امباپه اقدام کرد ولی در هر دوبار موفق به جذب این بازیکن فرانسوی نشد.
مهاجم سابق منچستریونایتد با ستایش از مارکوس رشفورد می‌گوید او در کنار امباپه بهترین بازیکن حال حاضر دنیا است و انگار از زمان جدایی رونالدو از شیاطین سرخ همه انرژی او به این مهاجم انگلیسی منتقل شده است.
کیلیان امباپه تصویری از خود و برادر کوچکترش ایتان در سال 2015 منتشر کرد که هر دو چهره هایی بسیار متفاوت داشتند.
حالا که مشخص شده امباپه و مسی می‌توانند در مقابل بایرن مونیخ بازی کنند معلوم شد که حق با یولیان ناگلزمان بود که گفته بود شایعات درباره مصدومیت ستاره‌های پاریس بلوف بوده است.
با توجه به صحبتهای کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، به نظر می‌رسد لیونل مسی در این تیم هرگز کاپیتان نخواهد شد. اما چرا بازوبند پی‌اس‌جی به بهترین بازیکن دنیا نمی‌رسد؟
کیلیان امباپه و اشرف حکیمی که در آمریکا به سر می‌برند با صورتهای پوشیده در خیابانهای نیویورک قدم زده و عکسی یادگاری گرفتند که مورد توجه قرار گرفته است.
سرمربی پاری‌سن‌ژرمن تاکید کرد که امباپه برای فراموش کردن شکست در فینال جام جهانی به زمان نیاز دارد.
از قطر گرفته تا پارک دو پرنس، او همچنان به برانگیختن جمعیت و هیجانی کردن هواداران فوتبال و نوشتن تاریخ خود ادامه می‌دهد.
بدون تردید کیلیان ام‌باپه در حال حاضر برترین فوتبالیست‌ دنیاست حتی اگر در فینال جام جهانی، دومین قهرمانی را در ضربات پنالتی واگذار کرده باشد یا توپ طلا را به کریم بنزما داده باشند. او در ۲۳سالگی همه رکوردهای گلزنی مسی و رونالدو را پشت سر گذاشته. او اصالت کامرونی دارد و پدرش در آفریقا به دنیا آمده است
از زمان برگزاری فینال جام جهانی، باشگاه پاری سن ژرمن شاهد افزایش فروش پیراهن های خود بوده است.
از زمان برگزاری فینال جام جهانی، باشگاه پاری سن ژرمن شاهد افزایش فروش پیراهن های خود بوده است.
فهرست جدول برترین گلزنان جام جهانی با صدرنشینی انفرادی ستاره فرانسه تکمیل شد.
آرژانتینی‌ها اولین دقایق بعد از قهرمانی‌شان در جام جهانی، با شکست دادن فرانسه در فینال، را بهترین زمان ممکن برای یادآوری مصاحبه‌ای می‌دانند که کیلیان امباپه چند ماه پیش انجام داده بود.
ستاره فرانسوی از زمان شروع مسابقات جام‌جهانی 2022 قطر اصلا با رسانه‌ها صحبت نکرده است.
«کلید توقف امباپه؟ من!» این جمله‌ای است که وویژک شزنی دروازه‌بان تیم ملی لهستان به زبان آورده است.
بعد از فاش شدن تلاش پی‌اس‌جی برای ایجاد کمپین رسانه‌ای علیه امباپه، این ستاره فرانسوی باشگاهش را دیگر قابل اعتماد نمی‌داند و به صورت جدی به فسخ قرارداد فکر می‌کند.
مدیران پاری سن ژرمن برای حمله به ستاره های این تیم با یک گروه ساخت حساب های جعلی قرارداد بسته اند.
ژروم روتن، خبرنگار فرانسوی، معتقد است که مشکل اصلی پاری سن ژرمن از زمانی شروع شد که قرارداد کیلیان امباپه را تمدید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ