دیدار کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی فوتبال، با ویکتور ومبانیاما، پدیده فرانسوی بسکتبال آمریکا، و اختلاف قد نزدیک به نیم متری بین این دو مورد توجه قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیل نویل، سرمربی سابق اینترمیامی، از برخورد تندی که با پسرش به خاطر درخواست جوردی آلبا داشته است خبر داد.
در تصور قرون وسطایی فیل‌ها بزرگ‌ترین حیوانات جهان و دشمنان اژدها بودند. فیل نماد حضرت مسیح و اژدها نماد شیطان بود. چندین تصویر قرون وسطایی وجود دارد که در آن‌ها، فیل‌ها در دریاچه‌ها زایمان می‌کنند تا توله‌هایشان از شرّ اژدها در امان باشند.
تام ریچاردسون، ژئوفیزیکدان در مرکز باستان‌شناسی وسکس می‌گوید: «جستجو برای مکان دفن فیل‌های ویکتوریایی کار معمول ما نیست، اما قبری با آن اندازه احتمالاً حفره بزرگی به جای می‌گذارد و بدون شک با تجهیزات رادار نفوذی زمینی که از آن استفاده خواهیم کرد، قابل شناسایی خواهد بود!»
فیل‌ها مادر محور هستند و گله‌شان را فیلی ماده رهبری می‌کند. در این میان دیدن فیلی که نمی‌تواند با مرگ بچه‌اش کنار بیاید دور از انتظار نیست.
لوئیس فلیپه اسکولاری، سرمربی سابق برزیل، به بازنشستگی خودخواسته‌اش پایان داد و با بازگشت به دنیای مربی‌گری هدایت اتلتیکو مینیرو را به عهده گرفت.
مجسمه فیل خیلی شبیه به مجسمه دیگری است که در Dhauli، مرکزِ باستانی بوداییسم که در ۱۹ کیلومتری بالادستِ رودخانه قرار دارد، پیدا شده است. قدمت این مجسمه بین ۲۷۲ تا ۲۳۱ قبل‌ازمیلاد تخمین زده شده است.
فیل‌سانان موسوم به «گومفوتِر» بر خلاف فیل‌های امروزی فک زیرین بلندی داشتند که چهرۀ متمایزی به آن‌ها می‌بخشید.
رامین رضاییان تصاویر عجیبی را از خودش در تعطیلات منتشر شده؛ او با حضور یک باغ وحش در قفس ببر و فیل‌ حضور یافت.
ملی‌پوشان فوتبال زنان ایران در تلاش هستند تا بتوانند حضوری موفق را در مرحله اول انتخابی المپیک 2024 پاریس تجربه کنند.
فیل فودن، ستاره منچسترسیتی، از عملکرد ارلینگ هالند در ترکیب این تیم و جایگیری دقیق او مقابل دروازه تمجید کرد.
ابتدا برای مان قابل باور نبود که یک تمساح بخواهد یک فیل عظیم الجثه را شکار کند. اما آنچه می‌دیدیم واقعیت داشت و جدال میان فیل و تمساح به شدیدترین حالت ممکن ادامه پیدا کرد.
یک شیر کنار چاه آبی مشغول استراحت بود که ناگهان فیلی از راه رسید تا آب بنوشد. شیر متوجه فیل شد و از ترس حمله این حیوان عظیم الجثه پنهان شد. در نهایت فیل متوجه حضور شیر شد و شروع به فریاد زدن کرد و به سوی شیر بی نوا حمله برد.
فیل نویل، مربی اینترمیامی، شایعات علاقه این باشگاه به جذب لیونل مسی و سرخیو بوسکتس را تایید کرد.
در میلیاردها سالی که از عمر زمین می‌گذرد، میلیاردها گونه جانوری در آن به وجود آمده و بیش از ۹۹ درصد این گونه‌ها از میان رفته‌اند، حالا دانشمندان امیدوارند که برخی از این جانوران را به زمین برگردانند.
اگرچه بوئینگ ۷۳۷ دور از برادر خود است و همین موضوع اختلاف بسیاری در اندازه این دو هواپیما در این ویدئو به وجود آورده است، اما بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که طول این ۷۴۷ که در تصویر ملاحظه می‌فرمایید، ۷۶ متر است. در مقابل طول یک هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ به ۴۰ متر می‌رسد.
در رویدادی دردناک که در منطقه‌ای حفاظت شده در نامیبیا ثبت شده است، فیل مادر در ماه اکتبر پس از مرگ بچه‌اش جنازه‌اش را تا ۲ روز با خود این سو و آن سو می‌برد.
گرت ساوت‌گیت، بعد از پیروزی 3-0 انگلیس مقابل ولز از مارکوس راشفورد و فیل فودن، گلزنان تیمش در این بازی ستایش کرد ولی گفت از عملکرد شاگردانش در نیمه اول راضی نیست.
گری نویل پس از تساوی انگلیس مقابل آمریکا گفته بود که احتمالا گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس با فیل فودن مشکل دارد، اما جک گریلیش این موضوع را رد کرده است.
هری ردنپ، سرمربی سابق تاتنهام، از گرت ساوت گیت خواسته تا بیشتر از بازیکنان خلاق خود استفاده کند.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس گفت: ایران از حریفان سخت انگلیس در جام جهانی است و «فیل فودن» باید مقابل ایران بازیکن آزاد در ترکیب اصلی حضور داشته باشد.
محققان با الهام از خرطوم فیل رباتی ساخته اند که قادر به بلند کردن و کنترل اشیای مختلف از یک سوزن گرفته تا بسته ای بسیار بزرگ است.
گری نویل، بازیکن سابق منچستریونایتد، از عملکرد درخشان فیل فودن در ترکیب منچسترسیتی تمجید کرد.
منچسترسیتی سرانجام با ستاره جوان خود، فیل فودن، به توافق رسید و قرارداد او به زودی تا شش سال دیگر تمدید می‌شود.
اثر گاس ون سنت بازنمایی کشتار در مدارس به ویژه کشتار در دبیرستان کلمباین است که ایالات متحده را تکان داد، ولی باز هم نتوانست خرید و فروش سلاح را در این کشور محدود کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ