نشریه آس اسپانیا خبر داد کیلیان امباپه ستاره پاریس در راه رئال مادرید قرار دارد. رئال دوباره به صورت جدی برای جذب امباپه اقدام کرد ولی در هر دوبار موفق به جذب این بازیکن فرانسوی نشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موضوع عدم تمایل سامان قدوس به پیوستن به جمع ملی‌‌پوشان و ادامه دورانش با تیم ملی فوتبال ایران از زمان تشکیل اردوی جدید تیم ایران در فیفادی فروردین آشکار شد.
درحالیکه از زمان پیوستن لئو مسی به اینترمیامی تب او در آمریکا اوج گرفته اما یکی از هم‌تیمی‌های ستاره آرژانتینی می‌گوید فوتبال نیمار را بیشتر از مسی می‌پسندد.
هری کین بیش از هر زمان دیگری به قراردادی تاریخی برای پیوستن به بایرن مونیخ نزدیک شده است.
رابرت تیلور، هم‌تیمی لیونل مسی در اینترمیامی، در یک مصاحبه از تغییرات شگرفی گفت که از زمان پیوستن ستاره آرژانتینی به این تیم در تمرینات اینترمیامی ایجاد شده است.
آلبرتو پریرو، خبرنگار اوندا سرو، ادعایی جالب در مورد انتقال کیلیان امباپه به رئال مطرح کرد.
بنا به اعلام یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، این کشور از موافقت ترکیه با پیوستن سوئد به ناتو استقبال می‌کند.
اوماس با نام اصلی جردن اوموگبهین از زمان پیوستن به WWE در سال ۲۰۱۹ ابتدا نقش مجری و محافظ را برای ای جی استایلز بازی می‌کرد و در مسابقات با ورزشکارانی مانند براک لزنر، سث رولینز و بابی لشلی روبه‌رو شده است.
مربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است اگرچه نسل خوبی در تیم ملی حضور دارند، اما مهم‌ترین چیز تشکیل یک تیم خوب است.
خلدون المبارک، مدیر منچسترسیتی، می‌گوید ارلینگ هالند در زمان پیوستن به این باشگاه قول قهرمانی در لیگ قهرمانان را به آنها داده بود.
کریم بنزما در اولین صحبت‌هایش پس از امضای قرارداد انتقالش به الاتحاد عربستان در جده به زبان عربی سخن گفت و خطاب به هواداران الاتحاد گفت: از دیدن شما در جده هیجان زده هستم. کریم بنزما، مهاجم باتجربه فرانسوی، تا سال ۲۰۲۶ به الاتحاد عربستان پیوست. گفته می‌شود که ستاره سابق رئال مادرید برای هر فصل حضور در تیم عربستانی، مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو را دریافت می‌کند.
با مصدومیت دوباره نیمار نشریه فرانسوی اکیپ در یک یادداشت به بررسی همه مصدومیت‌های او از زمان پیوستن به این باشگاه فرانسوی پرداخته است.
جوزپ بورل گفت که اوکراین عضوی از خانواده اروپایی است و آینده اوکراین در اتحادیه اروپا خواهد بود.
در کنفرانس خبری مشترک سران اتحادیه اروپا در کی یف، درحالیکه «زلنسکی» خواستار ارسال سلاح‌های دوربرد شد؛ رئیس شورای اروپا تصریح کرد: هیچ جدول زمانی برای پیوستن اوکراین به اروپا وجود ندارد.
نماینده سوئد در مذاکرات پیوستن این کشور به ناتو امروز خبر داد: زمان ازسرگیری مذاکرات با ترکیه مشخص نیست.
مدافع برزیلی استقلال با ارائه بهترین نمایش خود از زمان پیوستن به این تیم، آبی‌ها را در جام حذفی نگه داشت.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی هفتمین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
الفی هالند، پدر ارلینگ هالند، که سابقه پوشیدن پیراهن منچسترسیتی را دارد درباره پیوستن این ستاره گلزن نروژی به سیتی توضیح داد.
بنا به گفته وزارت دفاع انگلیس، رئیس جمهور روسیه به زودی پیوستن دو جمهوری تازه استقلال یافته اوکراین به روسیه را اعلام خواهد کرد.
رییس شورای منطقه لوهانسک هم پس از مقامات دونتسک و خرسون از تعیین تاریخ برگزاری همه پرسی برای پیوستن به روسیه خبر داد.
رئیس منطقه خرسون در بیانیه ای اعلام کرد که همه پرسی برای پیوستن به روسیه از اول تا پنجم مهر ماه سال جاری برگزار می شود.
مهاجم پیشین استقلال تهران در هفته جاری برای عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس به تهران شفر می کند.
ژول کُنده برای پیوستن به بارسلونا زمان زیادی صبر کرد ولی شروع کار او در این باشگاه مطابق انتظاراتش نبوده است.
رامین رضاییان، مدافع راست جدید تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با رسانه رسمی این باشگاه، قول ویژه‌ای به هواداران این تیم داده است.
رامین رضاییان، مدافع راست جدید تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با رسانه رسمی این باشگاه، قول ویژه‌ای به هواداران این تیم داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ