الکساندر لاکازت با چهار گلی که به مون‌پلیه زد، با تعداد گل‌های کیلیان امباپه در فصل جاری لیگ یک فرانسه برابری کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خانم گل آسیا و کاپیتان تیم ملی زنان، به مانند بسیاری از اسطوره‌های دیگر ورزش ایران در سکوت خبری از تیم ملی کنار گذاشته شدند.
روبینیو فوتبال خود را از برزیل آغاز کرد و مقابل چشم‌های پله درخشید و به رئال مادرید راه یافت اما در شرایطی که همه منتظر ظهور یک اسطوره جدید بودند، ناگهان ورق برگشت...
امیرحسین حسین‌زاده با حضور در تبریز به تمرینات تراکتور اضافه شد.
با صحبت‌های رد و بدل شده میان علی خطیر و جواد نکونام، شرایط استقلال رو به بهبودی می‌رود؛ حالا همه قرار بر اتحاد گذاشته‌اند.
گزارش اختصاصی ورزش سه از بعد از ظهر شلوغ مقابل باشگاه استقلال، هوادارانی که به دنبال یک خبر بزرگ به شمال غرب تهران آمده بودند.
پیش بینی می شود که مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ در صورت نهایی شدن به گران‌ترین مبارزه تاریخ تبدیل شود.
به نظر می‌رسد برجام موقت، بیشتر خواست کشور‌هایی اروپایی و آمریکا است که تلاش دارند ایران بیش از این جلو نرود. به ظن آنان، اگر ایران از این سطح جلوتر برود به سمت تولید سلاح حرکت خواهد کرد. رویکرد ایران در قبال شرایط، بستگی به این خواهد داشت که منافع خود را در خطر ببیند یا خیر. سیاست خارجی مثل اقتصاد و بر اساس نظام هزینه و فایده تعریف می‌شود. باید ببینیم هزینه‌های سیاست فعلی برای کشور ما بیشتر است یا درآمد آن.
درگیری مرزی تنها چند هفته پس از آن آغاز شد که ایران به طالبان هشدار داد حقوق آن کشور در مورد آب رودخانه هلمند را نقض نکند. تحلیلگران معتقدند افغانستان که اکنون وضعیتی شکننده دارد احتمالا خواستار رویارویی نظامی با ایران نیست و چین نیز به طالبان توصیه کرده تا در راستای کاهش تنش با ایران گام بردارد.
ظهر روز گذشته خودرویی در سراشیبی یکی از خیابان‌های فرعی محله نارمک در تهران پارک شده بود و راننده خودرو کمی جلوتر ایستاده بود. ناگهان خودرو شروع به حرکت کرد. راننده که احتمالا ترمز دستی را نکشیده بود، دستپاچه شد و به سمت خودروی خود دوید.
تاکه‌هیرو تومیاسو به دلیل مصدومیت امکان همراهی آرسنال تا پایان فصل را نخواهد داشت.
فنرباغچه با پیروزی 3-1 مقابل آلانیا اسپور جایگاه خود در بالای جدول را تقویت کرد.
یکی از خصوصیات مهم وحید امیری دوندگی او است، مردی که خستگی ناپذیر می دود این بار چهره دیگری از خود در زمان گل خوردن پرسپولیس در برابر سپاهان نشان داد.
از سوی دیگر، اتفاق اصلی بعد از آن رقابت‌ها رخ داد؛ جایی که ناهید کیانی از ترکیب تیم ملی ایران کنار گذاشته شد. در آن برهه، فدراسیون مشکلات انضباطی را دلیل این تصمیم توصیف کرد، ولی شایعه‌هایی مربوط به خط‌خوردن ناهید کیانی از تیم ملی به دلیل فعالیتش در فضای مجازی به گوش رسید.
مسابقه‌ای در فوتبال ایران وجود ندارد که عاری از هیجان و حساسیت صد درصدی باشد.
لحظاتی پیش از گل برتری پرسپولیس، مهدی تارتار به مدافعان تیمش از این بابت هشدار داده بود.
سید جلال حسینی پس از سال‌ها بازی در سطح اول فوتبال ایران در این فصل لباس کادرفنی پرسپولیس را بر تن داشت.
ذوب‌آهن در حالی گل شکست را از لوسیانو پریرا دریافت کرد که در 15 دقیقه پیش گل حملات پرتعدادی را روی دروازه حریف انجام داده بود.
رشد و پیشرفت اتان امباپه، برادر کیلیان امباپه، سریع و قابل توجه است و او که تنها 15 سال دارد، اخیرا در دو بازی دوستانه برای پی اس جی هم به میدان رفت.
متهم گفت: من در مغازه کیف و کفش حوالی میدان فردوسی مشغول به کار هستم. چند ماه قبل، این دختر برای خرید کفش به مغازه‌ام آمد و با هم آشنا شدیم. او چند سالی از من بزرگتر بود، اما دوست شدیم و باهم در تماس بودیم تا اینکه او به من مشکوک شد. خانم دکتر تصور می‌کرد که من با کسی در رابطه هستم و از این موضوع ناراحت بود. روز حادثه بعد از ظهر به مغازه‌ام آمد طبق قراری که با هم داشتیم به حوالی میدان آزادی رفتیم. در آنجا سر همین موارد باهم مشاجره لفظی پیدا کردیم که ناگهان خودش را از بالای پل به پایین پرتاب کرد.
کاستاریکا بعد از شکست هفت گله برابر اسپانیا امروز یک پیروزی ارزشمند و البته غیر منتظره برابر ژاپن کسب کرد.
برخی تحلیلگران معتقدند اگرچه آمریکایی‌ها ممکن است موفقیت احزاب راست افراطی را یک تغییر ناگهانی بدانند واقعیت این گونه نیست و مواضع احزاب راست افراطی در ایتالیا در سالیان اخیر عادی شده است. در نتیجه، از دید آنان تغییر رادیکالی در سیاست ایتالیا رخ نداده و ادامه روندی است که از چندین سال پیش آغاز شده است.
خبرنگار و کارشناس فوتسال ژاپن به شکست تیم ملی فوتسال این کشور برابر عربستان در مسابقات قهرمانی آسیا واکنش نشان داد.
روند برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی در جریان است که احکام و استعفاهای مخفیانه‌ای در این کمیته انجام شده که به نظر می‌رسد بی ارتباط با انتخابات پیش رو نیست.
انتقال یورگن لوکادیا مهاجم هلندی سابق بوخوم و برایتون به پرسپولیس، بازتابهای بسیار زیادی در سطح رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ