نایب رئیس مجلس گفت: در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ اعتباری بالغ بر ۱۹ هزار میلیارد تومان وکیوم باتوم در نظر گرفته شده بود که از این تعداد حدود ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به دستگاه‌ها تخصیص داده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در یک همایش کارشناسی اعلام شد؛ از مجموع ۲۴ میلیون تن نیاز نهاده دامی کشور در سال ۱۴۰۰ حدود ۷۵ درصد از طریق واردات و ۲۵ درصد در داخل کشور تولید شده است.
وزیر ارتباطات گفت: منابع لازم برای توسعه پروژه فیبر نوری توسط دولت تامین می شود و براساس مصوبات شورای عالی فضای مجازی تا سال ۱۴۰۴ باید ۸۰درصد خانوارها به اینترنت با سرعت ۲۵ مگابیت متصل شوند.
وزیر ارتباطات گفت: منابع لازم برای توسعه پروژه فیبر نوری توسط دولت تامین می شود و براساس مصوبات شورای عالی فضای مجازی تا سال ۱۴۰۴ باید ۸۰درصد خانوارها به اینترنت با سرعت ۲۵ مگابیت متصل شوند.
درحالی که قرار بود بلیت مترو تهران ۲۵ درصد افزایش داشته باشد و افزایش کرایه تاکسی ها نیز مطابق با رفاه حال کارگران و رانندگان باشد اما مشاهده می‌شود که این اتفاق رخ نداده است.
در این ایام حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد میزان مصرف آب افزایش می‌یابد، باید در این شرایط شهروندان تغییر الگوی مصرف آب را در دستور کار خود قرار دهند، انرژی آب مانند سایر انرژی‌ها مانند برق و گاز نیست که بتوان به راحتی آن را منتقل کرد، باید در حفظ آن کوشا باشیم تا همیشه این منابع را به‌طور پایدار در دسترس داشته باشیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: نسبت به متوسط ۲۵ درصد کمبود بارش داشته ایم.
در یکصد و سی و پنجمین جلسه شورای شهر تهران بهای بلیت مترو تهران تعیین شد.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از اجرای شخم زمستانه بیش از ۲۵ درصد از شالیزارهای این استان خبر داد و گفت: رعایت تقویم زراعی از سوی شالیکاران گیلانی باید مورد توجه قرار گیرد.
بر اساس مصوبه مجلس، ۲۵ درصد از عوارض شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از فروش حامل‌های انرژی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری و تأمین ماشین‌آلات دهیاری‌های سراسر کشور هزینه می‌شود.
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: میزان آلودگی هوای اصفهان در تابستان امسال ۲۵ درصد افزایش داشت که علت آن تشدید گردوغبار و ذرات معلق بوده است.
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: میزان آلودگی هوای اصفهان در تابستان امسال ۲۵ درصد افزایش داشت که علت آن تشدید گردوغبار و ذرات معلق بوده است.
شوش- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: وزیر کار و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی باید ۲۵ درصد باقیمانده همسان سازی حقوق بازنشستگان را تعیین تکلیف کنند.
شوش- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: وزیر کار و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی باید ۲۵ درصد باقیمانده همسان سازی حقوق بازنشستگان را تعیین و تکلیف کنند.
پلونیس به این نشریه گفت: «زمانی که تمام انفجارهای رادیویی سریع و منابعی که تکرار می‌شوند را به دقت می‌شماریم، متوجه می‌شویم که تنها حدود ۲.۶ درصد از کل انفجارهای رادیویی سریع که کشف می‌کنیم تکرار می‌شوند.»
۲۰ سد از مجموع سد‌های مهم شرب و کشاورزی از ابتدای سال آبی جاری تا ۸ بهمن‌ماه هرکدام با کاهشی از ۲۵ تا ۷۵ درصد روبه‌رو شده‌اند و یک سد نیز کاهشی بیش از ۷۵ درصد را تجربه کرده است.
به گفته وزیر تجارت هند اپل که هم اکنون ۵ تا ۷ درصد محصولات خود را در هند تولید می کند، قصد دارد این رقم را به ۲۵ درصد برساند.
گزارش‌ها حاکی از توافق نهایی ناصر الخلیفی و دنیل لوی برای خرید ۲۵ درصد از سهام تاتنهام توسط قطری‌ها است.
معاونت علمی اعلام کرد در حال حاضر شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، ۲۵ درصد از کل شرکت‌های فعال در حوزه صنعت گیاهان دارویی و فرآورده‌های طبیعی را به خود اختصاص داده‌اند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با بیان اینکه تحقیقات و فناوری کشور باید در راستای رفع نیازهای حوزه سلامت ریل گذاری شود، گفت: ۲۵ درصد شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه سلامت فعالیت می‌کنند.
بررسی آخرین آمار رسمی شرکت مدیریت منابع آب ایران نشان می‌دهد که در زمان حاضر مجموع ذخایر آبی سد‌های کشور ۱۸ میلیارد و ۵۰ میلیون مترمکعب است که این میزان ذخیره آب، نشان‌دهنده میزان پرشدگی ۳۷ درصدی است؛ درواقع حدود ۶۳ درصد ظرفیت مخازن سد‌های کشور هم‌اکنون خالی است.
طبق آخرین آمار موجود، منابع آب از کل مصرف آب در کشور نزدیک به ۸۸‌درصد مربوط به بخش کشاورزی، ۱۰‌درصد مربوط به بخش شرب و ۲‌درصد مربوط به بخش صنعت بوده است. بخش کشاورزی در حالی بخش اعظم مصرف آب کشور را به خود اختصاص می‌دهد که در خوش‌بینانه‌ترین حالت، راندمان آبیاری در این بخش به ۴۴‌درصد می‌رسد. مصرف کلان و راندمان کم در بخش کشاورزی نشان می‌دهد که مشکل آب در ایران نه در سمت عرضه، بلکه در طرف تقاضای آن است.
توئیتر که هفته پیش به ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی تسلا و اسپیس ایکس فروخته شد، ۲۵ درصد از نیروی انسانی خود را اخراج می کند.
اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران کمتر از ۲ درصد ظرفیت اتمی جهان را در اختیار دارد، اما ۲۵ درصد بازرسی جهان در جمهوری اسلامی ایران انجام شده است و برجام را با تخریب و زیر سوال بردن زیر ساخت هسته‌ای شروع کردند.
معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان از ذخیره سازی ۲۵ درصدی سیلاب اخیر در مخازن آبخیزداری این استان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ