سردار موسی کمالی درباره مرخصی سربازان برای تعطیلات سال نو گفت: تعطیلات نوروز برای این افرد همچون سایر کارکنان منابع انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح است. تعطیلات نوروز برای سربازان احتمالا از ۲۷ اسفند آغاز خواهد شد و تا پایان روز ۱۳ فروردین ماه ادامه خواهد داشت، البته همانطور که اشاره شد سربازان در دو گروه دسته بندی شده و هر گروه به مدت یک هفته به مرخصی اعزام خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چذابه - فرمانده کل انتظامی کشور از تمدید ۲ ساله گذرنامه‌های عادی برای زیارت اربعین خبر داد و گفت: سرعت خدمت رسانی برای خروج و ورود زائران چند برابر شده است.
منابع عراقی از طرح امنیتی ویژه عید قربان خبر دادند که از سوی نیروهای حشد شعبی و امنیتی این کشور اجرا شده است.
رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی از برگزاری پویش سراسری عید تا عید در سراسر کشور خبر داد.
منابع عراقی از طرح امنیتی ویژه عید قربان در این کشور خبر دادند.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب ضمن بازنشر دوخبر در یک روز، به آنها واکنش نشان داد.
سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عامل اصلی حریق عمدی دفتر کار خبر داد و گفت: متهم انگیزه خود را تسویه حساب شخصی اعلام کرد.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم از بازگشت بازیکن خارجی این تیم به تمرینات خبر داد.
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از آغاز پرداخت عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی از روز جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ خبر داد.
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران از پرداخت عیدی مستمری بگیران و بازنشستگان این سازمان از اواخر هفته آینده خبر داد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از واریز حقوق بهمن‌ماه و عیدی بازنشستگان کشوری خبر داد.
وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی از افزایش ۲۵ درصدیِ حقوق کارمندان در سال آینده خبر داد و گفت که میزان عیدی کارگران نیز تقریبا معادل دو حکم حقوقی آنان است که ان‌شاءلله پرداخت می‌شود.
عباس عبدی به تکذیب خبر بازداشت وزیر دولت روحانی در پرونده اکبری واکنش نشان داد و نوشت: آیا این دروغگو مجازات می شود؟
رئیس سازمان محیط‌زیست دولت دوازدهم در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین خبر بازداشت خود را تکذیب کرد.
رئیس کمیته امداد از واریز عیدی یک میلیون تومانی به حساب مددجویان اقلیت‌های دینی به مناسبت آغاز سال نو میلادی خبر داد.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات پس از جلسه هیات دولت گفت: ا تلاش همکاران 150 بازی پر مخاطب در کشورمان به داخل کشور منتقل شدند که زمان پینگ بازی را تا یک چهارم کاهش خواهد داد.
عباس عبدی گفت: فرض کنیم که خبری درباره یک متهم بازداشتی نوشته شد و دستگاه مربوط اعم از نیروی انتظامی یا سازمان زندان‌ها یا وزارت اطلاعات گفتند که این خبر دروغ است، آیا امکان دسترسی و تهیه اسناد و مدارک و شواهد و تامین دلیل برای اثبات صحت خبر را در اختیار فرد متهم قرار می‌دهید تا از خود و ادعایش دفاع کند؟
عباس عبدی نوشت: این روایت اگر درست و دقیق باشد، باعث تاسف خواهد بود که بدانیم شنیده و پذیرفته نمی‌شود. چرا؟ به این علت بسیار ساده که ما هنوز نزد فرزندان‌مان شرمنده هستیم که چرا خبر رسمی سقوط هواپیما را باور کردیم.
منابع عبری زبان صهیونیستی خبر دادند که برگزاری همایش دومین سالگرد امضای توافقنامه‌های ابراهیم در تل آویو لغو شد.
عباس عبدی به خبر ترور سلمان رشدی واکنش نشان داد.
عباس عبدی نوشت: این یادداشت برای روزنامه کیهان مفید است. اینکه اگر بخواهید یک خبر منفی را اصلاح کنید نیاز به تهمت زدن به این و آن و درشت‌گویی نیست، فقط کافی است، قدری زحمت بکشید و خبر درست را منتشر کنید.
آل کثیر حالا برای بازگشت به تمرینات و سپس ترکیب پرسپولیس به ۳ ماه دیگر نیاز دارد و این در حالی است که قرارداد او با پرسپولیس به پایان رسیده و هیچ نشانه‌ای از علاقه یحیی برای تمدید قرارداد با او دیده نمی‌شود.
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه امدادرسانی در ۱۵ استان کشور همچنان ادامه دارد از یاری رسانی به بیش از ۶۱ هزار آسیب‌دیده از سیل خبر داد.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۲۵۵۷۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۴ هزار و ۵۷۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ را بخوانید.
فعال سیاسی اصلاح طلب، نوشت: تحلیل همین یک خبر و حواشی آن را برای فهم آنچه که در دولت می گذرد کافی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ