تیم‌های پاس گرگان، پیکان تهران، شهداب یزد، نیان الکترونیک خراسان، شهرداری گنبد، هورسان رامسر و مس رفسنجان در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر مردان مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حکم قطعی پرونده گروه رستمی صفا، یک بدهکار کلان و دانه درشت بانکی کشور که در دو سال گذشته با جدیت مورد رسیدگی قرار گرفت، در شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تهران صادر شد.
بعد از قطعی شدن انتقال نیمار به الهلال این باشگاه عربستانی به دنبال جذب یک ستاره دیگر از پی‌اس‌جی است و مذاکرات دو طرف بر سر انتقال مارکو وراتی به مراحل پیشرفته رسیده است.
تیم ریورپلاته در فاصله دو هفته تا پایان لیگ حرفه‌ای آرژانتین قهرمانی خود را قطعی کرد.
صعود تیم‌های آمریکا و برزیل به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها 2023 قطعی شد تا هفت تیم دیگر برای چهار سهمیه باقی مانده تلاش کنند.
بایرن مونیخ تایید کرد که ژوائو کانسلو و دالی بلیند با اتمام قراردادشان، باشگاه را ترک خواهند کرد.
دو دستیار ایرانی جواد نکونام به طور رسمی کار خود را شروع کردند و در کنار این سرمربی خواهند بود.
مهاجم برزیلی پرسپولیس دومین خروجی قطعی این تیم در نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود.
چهار تیم صعود کننده از لیگ یک عربستان به لیگ برتر این کشور، موسوم به لیگ روشن مشخص شدند.
آ. ا. ک آتن با دو چپ‌پای ایرانی خود در آستانه قهرمانی در سوپر لیگ یونان قرار دارد.
منابع عبری از تشدید تنش‌ها میان نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر امنیت داخلی کابینه‌اش خبر می‌دهند، امری که نگاه‌ها را به سوی شکننده شدن اتئلاف نتانیاهو معطوف داشته است.
ویکتور اوسیمن، گلزن اول ناپولی، امشب در دیدار تیمش مقابل فیورنتینا یک پنالتی از دست داد تا بازی دو تیم همچنان با تساوی بدون گل ادامه داشته باشد.
سال گذشته بود که دیوان عالی کشور اعلام کرد درخواست اعاده دادرسی، ولی الله سیف، احمد عراقچی و سایر متهمان پرونده بانک مرکزی که به اتهام برخی تخلفات مجرم و مقصر شناخته شده بودند، در شعبه اول دیوان عالی کشور پذیرفته و پرونده جهت بررسی مجدد به شعبه هم‌عرض ارجاع شده است. پس از ارجاع این پرونده به شعبه هم عرض، محتویات آن مجددا در هفت نوبت جلسه رسیدگی دادگاه، مورد بررسی قرار گرفت.
محسن منصوری اعلام کرد: برکناری ۱۵ نفر از مدیران استانی خوزستان قطعی شد.
فوتسالیست های مس سونگون ورزقان با برتری مقابل فولاد زرند، ۶۰ امتیازی شدند.
زاکانی در ابتدای این مراسم گفت: یکی از سیاست‌های قطعی جمهوری اسلامی ایران برقراری ارتباط، همکاری و حسن همجواری با کشورهای همسایه‌اش است. ارمنستان نیز در نزد ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است و علاقه‌مند به گسترش روابط میان دو کشور هستیم.
در روزهای اخیر خبر قطع شدن و محدودیت های گازی چند شرکت پتروشیمی و فولادی منتشر شد. نمادهای بورس تهران که این روزها درگیر محدودیت های گازی هستند، با کاهش قیمت سهام و خروج پول حقیقی از نماد های خود مواجه شدند. از سوی دیگر افزایش احتمال قطعی گاز سایر نمادهای پتروشیمی و فولادی باعث بالا رفتن ریسک سرمایه گذاری در این دو صنعت شده است.
انهدام زیرساخت‌های مهم برق و آب اوکراین توسط روسیه منجر به قطعی گسترده آب و برق در بسیاری از مناطق این کشور شده است.
رییس انجمن پارادوچرخه سواری از قطعی شدن اعزام دو نماینده ایران به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین خبر داد و گفت: تلاش بر این است که در مسابقات رکوردگیری که اوایل سال آینده برگزار می‌شود، تعداد دوچرخه سواران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی را افزایش دهیم.
در پایان هفتمین روز رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ اردن، دو مدال برنز ملی پوشان ایران قطعی شد.
رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا در مورد نشانه‌های پیامک‌های جعلی می‌گوید: به هیچ عنوان پیامک‌های سازمان و نهاد‌های رسمی از طریق شماره‌های شخصی ارسال نمی‌شود و این اولین نکته‌ای است که باید به آن دقت کرد. از سوی دیگر باید به پیامک‌های که دارای لینک یا آدرس اینترنتی آن هم از طریق شماره‌های مشکوک هستند، شک کرد چنانچه به این دو نکته ساده توجه داشته باشیم، هرگز گرفتار کلاهبرداری پیامکی نمی‌شویم، کسانی که به دام چنین کلاهبرداری‌هایی افتاده اند به همین دو نکته ساده بی توجهی کرده و بدون اندک تاملی، پیامک‌ها را جدی گرفته، پیامک‌ها را باز کرده و وارد لینک‌های جعلی شده اند.
آرکادیوش میلیک و لئاندرو پاردس، بعد از توافق شخصی با یوونتوس، ظاهرا تنها یک قدم تا پیوستن به این باشگاه فاصله دارند.
دبیرکل فدراسیون فوتبال خبر از قطعی شدن حضور دو نامزد در انتخابات پیش رو برای تعیین رئیس این نهاد قانونی داد تا حضور نفر سوم در هاله ای از ابهام قرار داشته باشد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال خبر از قطعی شدن حضور دو نامزد در انتخابات پیش رو برای تعیین رئیس این نهاد قانونی داد تا حضور نفر سوم در هاله ای از ابهام قرار داشته باشد.
در صورت قطعی شدن مذاکرات محسن زاده با قراردادی دو ساله به جمع شاگردان قربان بردیف اضافه خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ