بایرن مونیخ تایید کرد که ژوائو کانسلو و دالی بلیند با اتمام قراردادشان، باشگاه را ترک خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فلیپ بلین معتقد است که تیم‌های ملی والیبال ژاپن و ایران شناخت خوبی نسبت به یکدیگر دارند.
سرمربیان ایران و ژاپن از روی دست هم کپی برداری کردند.
از مرگ احمدرضا احمدی تا درگذشت جان ماتسون. همه چیزهایی که اگر بودی ازشان حرف می‌زدیم.
دالی بلیند پس از یک نیم فصل بازی در بایرن و جدایی از این باشگاه، قصد دارد فصل بعد برای خیرونا بازی کند.
وریا غفوری اعلام کرد که قصد دارد در بخش مدیریت، وارد فضای فوتبال شود.
دعوت شدن دیلی بلیند، هافبک هلندی بایرن مونیخ، به تیم ملی هلند در این کشور جنجالی شده و انتقادهای زیادی را به انتخاب او توسط رونالد کومان به دنبال داشته است.
امیر عابدزاده بسیار دورتر از روز حماسی‌ای قرار گرفته، که در کنار پدرش در ورزشگاه آزادی تمام چشم‌ها را به خود معطوف کرده بود.
اظهارات نماینده تبریز در اواخر هفته گذشته کافی بود که ماجرای جنجالی شاسی بلند‌ها به خبر نخست بسیاری از رسانه‌ها و مساله مهم برای افکار عمومی تبدیل شود. حالا مطالبه افکار عمومی این است که هر چه زودتر ابعاد این موضوع از سوی نهاد‌های قضایی مورد شفاف‌سازی قرار بگیرد. اگر تخلفی صورت گرفته باشد، ضروریست با نمایندگان متخلف برخورد شود و اگر ادعای نماینده مجلس نیز کذب باشد، ضروریست جهت تنویر افکار عمومی روشنگری صورت بگیرد
بعد از تساوی بدون گل بارسا مقابل ختافه مارک آندره تراشتگن، صحبتهای سرمربی‌اش درباره خشک بودن چمن ورزشگاه را تکمیل کرد و گفت چمن بلند ورزشگاه ختافه باعث ناکامی بارسا شده است.
پاس گل پنجم استقلال به هوادار را می‌شود به نام سیدحسین حسینی کاپیتان آبی‌ها ثبت کرد.
نیما انتظاری می‌گوید کسب رتبه تک رقمی و رسیدن به مراحل پایانی جام حذفی، اهداف هوادار در سال جدید است.
سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن مونیخ، به صراحت ابراز تمایل کرد که دوست دارد ژائو کانسلو پرتغالی را در فصل آینده در پیراهن بایرن ببیند.
شهردار منطقه ۱۰ تهران از پایش ایمنی ساختمان‌های بلند مرتبه با هدف رفع خطر و پایدارسازی این ساختمان‌ها خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هشت ساختمان ناایمن در این منطقه تخریب شده‌اند.
زمانی که چهره‌های "آنا سیدورنکو" و "لاریسا سرگوخینا" با یکدیگر مقایسه می‌شوند می‌توان فهمید که آنان اصلا یک فرد نیستند حتی اگر قدری به یکدیگر شباهت داشته باشند.
دالی بلیند، مدافع هلندی جدید بایرن، در مراسم معارفه خود گفت که می داند شاید در ترکیب ثابت بایرن نباشد ولی برای کمک به تیم آماده است.
با اعلام رسمی بایرن مونیخ، دالی بلیند، ستاره هلندی با امضای قراردادی موقت و شش‌ماهه به بایرن پیوست.
مخالفان، برهم‌خوردن مقیاس انسانی در محیط‌های شهری را از دلایل مخالفت خود عنوان می‌کنند. همچنین از‌بین‌رفتن مناظر طبیعی و جلوگیری از ایجاد و حفظ سیمای شهری مناسب را مترادف با بلندمرتبه‌سازی می‌دانند.
حجت‌الاسلام وکیل‌پور جانباز مدافع امنیت گفت: در شب حادثه‌ای که برایم رقم خورد، شمشیرهای بلند دست اغتشاشگران دیدم.
تیم فوتبال اکوادور در حالی که نمایش تحسین برانگیزی در سه دیدار مرحله گروهی داشت درنهایت با شکست مقابل سنگال از دور مسابقات جام جهانی کنار رفت.
گرگ برهالتر، سرمربی آمریکا، بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل ولز گفت آمریکایی‌ها تا لحظه آخر جنگیدند و در یک بازی بسیار دشوار عملکرد خوبی داشتند.
نقطه عطف دیدار ذوب‌آهن و مس رفسنجان در ورزشگاه فولادشهر پنالتی گادوین منشا بود.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: سوداگران و بساز و بفروش‌ها معماری را از بین برده‌اند. معماری مسئله ملی است که باید اعلام خطر کنیم و هشدار دهیم.
الشوبکی گفت:نگرش و رویکردی مبنی بر لزوم ازسرگیری روابط با ایران نزد کشورهایی همانند امارات که کانال های ارتباطی دارد و آماده اعزام سفیر است و همچنین کویت که این اقدام را انجام داد وجود دارد.
عید فطر، عید جوایز شناخته می‌شود؛ چنان که در دعای امام باقر ـ علیه السلام ـ در هنگام رفتن برای اقامه نماز عید فطر آمده است: «فإن الیک یا سیدی تهیئنی و تعبئتی و اعدادی و استعدادی رجاء و فدک و جوائزک و نوافلک؛ من آماده و مجهز شده ام به امید بخشش دریافت هدایا و جوایز و فضل و کرم تو.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ