محسن منصوری اعلام کرد: برکناری ۱۵ نفر از مدیران استانی خوزستان قطعی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر عامل توزیع برق استان تهران گفت: بالاترین میزان مصرف برق در کشور ۱۵ مرداد با ۳ هزار و ۷۰۰ مگاوات رقم خورد.
مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: باشگاه های لیگ برتر برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید فقط تا ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۱۵ مرداد فرصت دارند.
«استیو سوزی» مدیر ارتباطات برند، گفت: «بیش از ۱۵ سال طول کشید تا این میزان سهام در سراسر جهان به دست آید، بنابراین از دست دادن توییتر به عنوان یک نام تجاری، ضربه مالی قابل توجهی خواهد بود.»
مدیر امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد گفت: بنیاد ۱۵ خرداد در زمان سرپرستی مرحوم صانعی رکورد مدرسه‌سازی را در ایران شکست.
شهردار سنندج گفت: یک متکدی در طول ۲ ساعت تکدی‌گری ۷۰۰ هزار تومان پول جمع‌آوری کرده بود که با اخذ تعهد مبنی بر ترک تکدی‌گری به شهرستان محل سکونت خود منتقل شد. این فرد متکدی براساس اظهارات خودش از محل دست فروشی در محل سکونتش ماهیانه بیش از ۱۵ میلیون تومان درآمد داشته است.
مدیر امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام گفت: اختتامیه مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد در مرحله مراکز استانی تا سه‌شنبه هفته جاری در حال‌برگزاری است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی محرز اعلام شد و مدیر رستوران به پرداخت ۱۴۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
مدیر امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد بر نقش و تأثیر کودکان در رفع گره‌های ذهنی والدین و جوانی جمعیت تاکید کرد.
اهواز- نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: برخی افراد در دولت به ایجاد جو هیجانی علاقه دارند ولی این روش خوبی نیست که رسماً اعلام کنیم ۱۵ مدیر تغییر می‌کنند ولی اسامی آنها بیان نشود.
اهواز- مدیر تعاون روستایی خوزستان از خرید بیش از ۲۶۰ هزار تن گندم و بیش از ۱۵ هزار تن کلزا از کشاورزان استان خبر داد.
اهواز- مدیر تعاون روستایی خوزستان از خرید بیش از ۲۶۰ هزار تن گندم و بیش از ۱۵ هزار تن کلزا از کشاورزان استان خبر داد.
اهواز- معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: ارزیابی عملکرد مدیران خوزستان در دیدارهای مردمی انجام و با مشورتی که با استاندار صورت گرفت، در مرحله اول ۱۵ مدیر استان برکنار می‌شوند.
اهواز - معاون اجرایی رئیس‌جمهور از برکناری ۱۵ مدیر استان خوزستان بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته خبر داد.
اهواز - معاون اجرایی رئیس‌جمهور از برکناری ۱۵ مدیر استان خوزستان بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته خبر داد.
مشاور و مدیر حقوقی سازمان اورژانس کشور از ضرورت برخورد جدی با مزاحمان تلفنی ۱۱۵ خبر داد.
مدیر کل دفتر آموزش متوسطه نظری گفت: ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون ورودی دبیرستان ها و هنرستان های فنی و حرفه ای نمونه دولتی از ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ آغاز شد.
اعضای سازمان ملل در نیویورک بر سر معاهده‌ای برای حفاظت از دریا‌های آزاد به توافق رسیدند. این توافق پس از ۴۰ ساعت مذاکره به دست آمد و به گفته مدیر این نشست "کشتی به ساحل رسید".
مدیر روابط عمومی مترو گفت: چکش‌های ایمنی برای تعویض و بهسازی برداشته شده بودند که روز دوشنبه ۱۵ اسفند به واگن‌ها بازگردانده خواهد شد.
کاشمر ـ مدیر جهاد کشاورزی کاشمر گفت: در ابتدای اجرای طرح هدفمندسازی آرد کمک هزینه نانوایی‌ها ۱۵ درصد فروش روزانه بوده که بعد از اجرای مرحله سوم این کمک هزینه به ۳۰ درصد افزایش پیدا کرد.
تربت حیدریه ـ مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه گفت: نزدیک به ۱۵ هزار کپسول گاز مایع بین ۱۱۵ هزار و ۸۰۰ خانوار در تربت حیدریه توزیع شده است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز درباره فوت یکی از دانش آموزان تبریزی گفت: دانش آموز ۱۵ ساله در پارک اندیشه تبریز بی هوش شده و توسط مردم حاضر در صحنه به درمانگاه صحت منتقل شده بود و همکاران اورژانس در محل درمانگاه حضور یافته و احیای قلبی ریوی را آغاز کرده بودند.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۱۵ کارگر بخش کشاورزی شوش بر اثر سانحه رانندگی واژگونی یک دستگاه وانت نیسان خبر داد.
مدیر کل حوزه ریاست سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: پیش بینی می کنیم تا مهر ۱۴۰۲ حدود ۱۵ هزار کلاس درس جدید آماده بهره‌برداری و تحویل به ادارات آموزش و پرورش شود.
مشهد ـ رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی شکایات آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۱۵ مدیر متخلف مدرسه برای رسیدگی به تخلفاتشان به هیئت رسیدگی به تخلفات این اداره کل معرفی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ