عجب شیر- قطار مسافربری تبریز به مشهد جان مرد عجب شیری را گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس اعلام مسوولان محلی این حادثه خسارت و تلفاتی نداشته است.
مقامات مکزیک روز پنجشنبه اعلام کردند که یک قطار با یک اتوبوس مسافربری کوچک در یک گذرگاه برخورد کرد که در نتیجه آن، هفت نفر کشته و ۱۷ نفر مجروح شدند.
️فرماندار سرخس اظهار داشت: در حال حاضر دید افقی در جاده سرخس- مشهد به شدت کاهش یافته، اما فعلا برای برقراری ارتباط زمینی بین شهرستان و دیگر نقاط استان تصمیمی برای انسداد جاده اتخاذ نشده، اما در صورت افزایش شدت گرد و خاک ممکن است این جاده ترانزیتی نیز مسدود اعلام شود.
سخنگوی وزارت خارجه با تبریک فرارسیدن عید غدیر گفت: امروز ۱۲ تیرماه آخرین روز بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی است، روزی که آمریکایی‌ها هوایپمای مسافربری ایران را مورد هدف قرار دادند.
مدیرعامل راه آهن از حرکت اولین قطار مسافری خاورانِ تبریز به تهران از شنبه ۲۰ خرداد خبر داد.
یک قطار مسافربری در هند پس از اصابت با قطار باری ثابت با خروج از ریل با قطار دیگری که در جهت مخالف عبور می‌کرد برخورد کرد. در این حادثه دست کم ۲۷۵ نفر کشته و ۱۲۰۰ نفر مجروح شدند.
طبق برآورد‌های CSIS، ساخت هواپیمای C ۹۱۹، تا امروز حدود ۴۹ میلیارد دلار هزینه داشته؛ هرچند که تعیین دقیق رقم این هزینه غیرممکن است؛ چرا که داده‌های دقیقی درباره امور مالی COMAC در دسترس نیست. البته این هواپیما، اولین هواپیمای بومی کمپانی COMAC نیست؛ اما به دلیل ابعاد بزرگ C ۹۱۹، حالا این هواپیما در کانون توجه قرار گرفته است. هواپیمای C ۹۱۹، گنجایش ۱۹۲ مسافر را دارد و می‌تواند تا ۵۵۵۰ کیلومتر پرواز کند.
بر اثر تصادف سه قطار مسافربری و باری در در هند تا کنون ۲۸۸ نفر کشته و دست‌کم ۹۰۰ نفر زخمی شده‌اند.
بر اثر برخورد دو قطار مسافربری در ایالت اودیشا هند دست کم ۲۸۸ نفر کشته و بیش از هزار نفر زخمی شدند.
مقامات پاکستانی روز پنجشنبه اعلام کردند؛ در پی آتش گرفتن یک واگن در یک قطار مسافربری در حال حرکت در جنوب پاکستان، حداقل ۷ نفر کشته شدند.
بر اثر خارج شدن قطار مسافربری از ریل در هلند، یک نفر کشته و دست کم ۳۰ تَن زخمی شدند.
بر اثر خارج شدن قطار مسافربری از ریل در هلند، یک نفر کشته و دست کم 30 تَن زخمی شدند.
در پی حادثه برخورد قطار در مصر ۴ نفر کشته و ۲۳ نفر مجروح شدند.
یک قطار مسافربری یونان با یک قطار باری برخورد کرد که در نتیجه این سانحه ریلی، کل واگن‌ها از ریل خارج شده و دست‌کم ۳۶ نفر کشته شدند.
این توربو فن غول پیکر از فنی با قطر ۳.۵۶متر بهره می‌برد که ۵درصد از بزرگ‌ترین موتور هواپیمای کنونی دنیا یعنی جنرال الکتریک GE۹X که هم اکنون بزرگ‌ترین هواپیمای کلاس مسافربری محسوب می‌شود، بزرگ‌تر است. همین افزایش اندک قطر، محل چرخش فن را به‌طور چشمگیری افزایش می‌دهد.
وزیر میراث فرهنگی در بازدید از کشتی تفریحی که قرار بود به قطر برود، گفت: با اعلام دولت قطر، امکان پهلوگیری شناورهای مسافربری ایرانی در بنادر قطر برای میزبانی مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۲ منتفی شد.
واژه «چاروادار» یا «مکاری»، شکل دگرگون شده واژه چهارپادار (چهارپادارنده) است. چاروادار یا مکاری به فردی می‌گفتند که حیوانات بارکشی مثل قاطر و اسب در اختیار داشت و با کرایه دادن آن‌ها برای مسافربری و حمل بار روزگار می‌گذراند.
فیلم لحظه برخورد قطار مسافربری با یک اتوبوس شهری را مشاهده می‌کنید.
فیلم لحظه برخورد قطار مسافربری با یک اتوبوس شهری را مشاهده می‌کنید.
شرکت راه آهن از راه‌اندازی چهار رام قطار مسافری به طور فوق‌العاده در مسیر تهران-مشهد خبر داد و اعلام کرد ثبت نام این قطارها از ساعت ۱۶ امروز آغاز شده است.
وزیر کشور با اشاره به افزایش ۳ برابر توان مسافرگیری قطارهای مسافربری بیان کرد: نزدیک ۱۶ رام قطار از خرمشهر به تهران داریم و قطار به سمت مشهد هم برقرار است. ‌
شاهرود- مدیرکل راه آهن شمال شرق (۱) از برخورد قطار مسافربری مشهد- اصفهان با گله شتر در خروجی ایستگاه امروان در جنوب دامغان خبر داد.
مدیرعامل شرک راه آهن از ادامه فعالیت قطار مسافری ترکیبی تهران-کربلا تا پایان امسال و در ماه های پس از ایام اربعین خبر داد.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که موشک اسکندر مستقیماً به قطار نظامی در ایستگاه چاپلین در منطقه دنیپروپتروفسک اصابت کرد و بیش از ۲۰۰ سرباز ذخیره نیرو‌های مسلح اوکراین کشته و تجهیزات نظامی آن‌ها نیز منهدم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ