بلیت‌های بازی استقلال و ملوان با قیمت بسیار بیشتر از گذشته به فروش می‌سد که این موضوع می‌تواند تردیدهایی برای علاقه‌مندان به فوتبال به منظور تماشای نزدیک بازی‌ها پس از مدتها به وجود آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیات رئیسه این مجمع عمومی به انتخاب حاضرین علیرضا رئیسیان، همایون اسعدیان، محمدمهدی عسگرپور، محمدعلی نجفی و ستاره اسکندری بودند که در کنار کلاته نماینده وزارت کار مجمع عمومی را برگزار کردند.
باشگاه چلسی در میان حیرت حاضرین در ورزشگاه استمفوردبریج سرود چمپیونزلیگ را پیش از بازی با رئال مادرید پخش نکرد.
صدور اجازه انتقال یولیان ناگلزمان همچنان منوط به موافقت بایرن مونیخ است. چلسی در تماسی با بایرن درباره مبلغ مد نظر این باشگاه برای صدور اجازه ناگلزمان پرس و جو کرده است.
نسترن مقیمی بدون‌ شک مغموم‌ترین چهره در بین حاضرین در سالن هتل المپیک تهران در مراسم برترین‌های سال فوتسال ایران بود.
مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته با وجود حضور همه اعضای مجمع تاکنون آغاز نشده و حاضرین در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک در انتظار ورود معاون وزیر هستند.
لیونل مسی در جشن خیریه پاریسی ها سوژه خنده حاضرین شده و لحظات بامزه ای را پشت سر گذاشت.
در جریان یکی از گل های لیدز مقابل آکرینگتون شادی جالبی از سوی یک هوادار شاهد بودیم.
وجود یک بنر بزرگ در مراسم سالگرد مرحوم میناوند سوژه حاضرین شد.
مینا می‌گوید، مقاومت زنان برای احیای قلبی مردان بیمار، خیلی کمتر است: «زنان رهگذر همکاری بیشتر و کنترل بیشتری بر هیجان‌شان دارند. معمولا تصور این است که زنان نمی‌توانند هیجان‌شان را کنترل کنند، اما جالب است که خیلی بهتر همکاری می‌کنند درحالی‌که مردان بیشتر دچار هیجان و ترس می‌شوند و مدام اصرار می‌کنند زودتر کارشناس بفرستیم؛ چون نمی‌خواهند به زن بیمار دست بزنند.»
در پایان جام جهانی قطر چهارمین برنده جایزه دستکش طلایی از سال 2010 به این سو مشخص خواهد شد.
زاکانی در دانشگاه شریف: شماها گروه فشارید / بشین بابا مرد حسابی! / آنقدر غیرت داشتم بروم دادگاه؛ شما حاضرید یک سیلی بخورید؟ / خائن کسی‌ست که از محیط دانشگاه استفاده کرده و به ارکان نظام فحش می‌دهد / من فاسدم؟ / مرد حسابی، حرف‌های دلت را در اینترنت خواندی و اینجا تکرار می‌کنی؟ / قصه تعریف می‌کنید برای کسی که با واقعیت‌ها طرف است و به جنگ مفسدین رفته؟ / یک عمر است دارید داد می‌زنید / با «گروه فشار» کسی به جایی نمی‌رسد
بازیکنانی که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حاضرند و بیشترین تعداد گل ملی را در کارنامه دارند.
بازی دوستانه امروز تیم ملی با نیکاراگوئه برای بسیاری از حاضرین و حتی غایبین در اردو از اهمیت بالایی برخوردار است.
مقامات قطری حاضرند در ازای تمجید از شرایط میزبانی این کشور، شما را رایگان مهمان تماشای جام جهانی کنند.
مقامات قطری حاضرند در ازای تمجید از شرایط میزبانی این کشور، شما را رایگان مهمان تماشای جام جهانی کنند.
نخست وزیر لهستان، گفت که برخی از رهبران اتحادیه اروپا ممکن است اجازه دهند درگیری با شکست اوکراین پایان یابد.
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران پیشنهادات این باشگاه برای محل برگزاری دیدار سوپرجام مقابل استقلال را اعلام کرد.
رئیس مجلس خطاب به وزیر نفت گفت: همه دلسوزان انقلاب و نظام می‌دانند که ما سالانه بین ۶۰ تا ۸۰ میلیارد دلار انرژی‌های مان را هدر می‌دهیم؛ آیا نمی‌خواهیم در این زمینه در کشور تصمیم بگیریم؛ چطور حاضریم دست گدایی به همه جا دراز کنیم و پول بگیریم، ولی حاضر نیستیم اصلاح کنیم؟
طرح نذرآب پنج هلال احمر با چند هفته‌ای تاخیر، آغاز شده است. امسال بر خلاف سال‌های گذشته، تمام استان‌های کشور هم برگزارکننده و هم دریافت‌کننده خدمات هلال‌احمر در طرح ملی نذر آب هستند.
مهاجم ایرانی هال سیتی ابراز امیدواری کرد با رفع مصدومیت بتواند یکی از حاضرین در جام جهانی قطر باشد.
بادمجان شکم پر یکی از غذاهای خوشمزه امروزی است که شکم بادمجان سرخ شده با موادی از گوشت یا ترکیب سبزیجات پر و داخل سسی از گوجه پخته می‌شود.
طبق اعلام حاضرین در تمرین،سیاوش یزدانی آمادگی بدنی خیلی خوبی ندارد و به همین دلیل هم ریکاردو ساپینتو، او را در اختیار بدنساز باشگاه استقلال قرار داده است.
سخنگوی کاخ سفید در سخنانی تاکید کرد که ما حاضریم هر گامی را که لازم است برای بازگرداندن زندانیان آمریکایی به خانه برداریم.
یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: از یک سو گفته می‌شود ارز ۴ هزار ۲۰۰ تومانی حذف شود چون فسادزا است، از سوی دیگر می‌خواهند کالابرگ الکترونیکی که خودش فسادزا است داده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ