بادمجان شکم پر یکی از غذاهای خوشمزه امروزی است که شکم بادمجان سرخ شده با موادی از گوشت یا ترکیب سبزیجات پر و داخل سسی از گوجه پخته می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این کباب به دلیل شکل لوله‌ای که دارد به این اسم مشهور شده است.
کیک خیس شکلاتی یکی از انواع کیک‌های ساده و خوشمزه بین المللی است که با نام کیک کافی شاپی هم شناخته می‌شود.
در این سالاد طعمی دوست داشتنی با سیب زمینی‌های خامه‌ای ترکیب می‌شود یعنی طعمی عمیق و متعادل. پودر پیاز رایحه‌های خوش طعم را بدون بافت پیاز خرد شده به آن اضافه می‌کند. سیب زمینی‌های شما به طور یکنواخت در مکعب‌های تقریبا ۲.۵ سانتی متری بریده می‌شوند.
رسپی‌های مختلفی از سالاد سزار امروزه در رستوران‌ها سرو می‌شود و هرکس بنا به سلیقه خود در مزه‌ها و مواد آن ابتکار به خرج می‌دهد.
ترکیب گوشت و بادمجان همیشه خوشمزه و راحت است و اگر دوست دارید یک غذای مجلسی و شیک برای مهمانی‌ها تهیه کنید بهتر است اسلیم کباب را در نظر داشته باشید و در کنار دیگر غذا‌های خود سرو کنید.
ترکیب گوشت و بادمجان همیشه لذیذ بوده است؛ موساکا هم از این ترکیب استفاده کرده و باب میل‌تان خواهد بود.
برای تهیه مشته بادمجان خوشمزه در ابتدای کار بادمجان‌ها را شسته و پوست شان را کاملا جدا می‌کنیم و به صورت ورقه‌ای برش می‌زنیم. در ادامه برای رفع تلخی بادمجان‌ها مقداری نمک روی آن‌ها می‌پاشیم.
بیورینگ بادمجان یکی از انواع پیش غذاهای خوشمزه و بین‌المللی است که از ترکیب بادمجان با مرغ، گردو، جعفری و... تهیه می‌شود.
سالاد بادمجان کبابی یکی از انواع سالاد‌های سرد است که به دلیل داشتن مرغ و بادمجان کبابی در ترکیباتش عطر و طعم دلچسبی دارد و یک وعده غذایی کامل محسوب می‌شود.
بابا غنوش یکی از پیش غذاهای خوشمزه و محبوب لبنانی است که از ترکیب بادمجان کبابی، ارده، سیر و روغن زیتون تهیه می‌شود و بسیار مقوی است.
گراتن بادمجان یکی از غذا‌های بسیار خوشمزه و امروزی است که از ترکیب بادمجان با گوشت چرخ کرده و پنیر پیتزا تهیه می‌شود. در این مطلب طرز تهیه گراتن بادمجان همراه با نکات مهم برای تهیه این غذای خوشمزه را می‌خوانید.
ترکیب بادمجان و مرغ چرخ شده بسیار خوشمزه می شود و شما می توانید کباب بادمجان با مرغ را خیلی راحت تهیه کنید، همان طور که پیداست مرغ چرخ می شود و داخل بادمجان خالی شده قرار می گیرد و بعد مانند کتلت ها سرخ می شود و در انتها به همراه یک پلوی خوشمزه زعفرانی میل می شود.
این غذا بسیار جدید و خوش طعم است و اگر می‌خواهید یک غذای ابتکاری جدید در خانه تهیه کنید حتما کباب بادمجان با مرغ را تست کنید.
خورش گوجه بادمجان یکی از خورشت‌های سنتی و بسیار خوشمزه ایرانی است که می‌توانید آن را بدون گوشت تهیه کنید و از خوردن این خورش خوشمزه لذت ببرید.
بورانی از پیش غذا‌های گیاهی پرطرفدار بین ما ایرانی‌هاست که تهیه آن ریشه‌ای تاریخی دارد و به گذشته‌های دور برمی‌گردد و انواع مختلفی دارد؛ مانند بورانی اسفناج، بادمجان، کدو و لبو.
کباب گوشت قلقلی با بادمجان یکی از غذا‌های بسیار خوشمزه و ساده می‌باشد که از ترکیب گوشت قلقلی با بادمجان تهیه می‌شود و همه مواد بعد از تهیه داخل سیخ چوبی یا فلزی زده می‌شود و می‌توانید در تابه یا فر این غذای خوشمزه را تهیه کنید و به همراه برنج و سس ربی میل کنید.
سالاد گرجی یکی از انواع سالادهای بین‌المللی است که به دلیل داشتن بادمجان و فلفل کبابی عطر و طعم بسیار دلچسبی دارد.
کوکو بادمجان نوعی از کوکوهای گیاهی است که بادمجان از مواد اصلی تشکیل دهنده آن است، به همین دلیل غذایی بسیار خوشمزه و مقوی است.
خوراک بادمجان و قارچ یکی از انواع غذاهای گیاهی است که بدون استفاده از مرغ و گوشت و با ترکیب سبزیجاتی مانند قارچ و بادمجان تهیه می‌شود.
کتلت گوشت و بادمجان یکی از انواع کتلت‌های خوشمزه است که برای تهیه آن از ترکیب گوشت با بادمجان کبابی استفاده می‌شود و طعم بسیار دلچسبی دارد.
خورش جوجه پریده یکی از انواع غذاهای محلی مازندران است که از ترکیب گوجه فرنگی با پیاز و بادمجان تهیه می‌شود و طعم بسیار دلچسب و متفاوتی دارد.
خورش جوجه پریده یکی از انواع غذاهای محلی مازندران است که از ترکیب گوجه فرنگی با پیاز و بادمجان تهیه می‌شود و طعم بسیار دلچسب و متفاوتی دارد.
بورانی یکی از چاشنی‌های خوشمزه و محبوب ایرانی است که در کنار غذا سرو می‌شود و از ترکیب ماست با سبزیجاتی مانند اسفناج، بادمجان، پیاز، کدو و... تهیه می‌شود.
ورش قیمه را بر دو نوع خورش قیمه سیب زمینی و خورش قیمه بادنجان طبخ می‌کنند. لغت‌نامه‌ی دهخدا قیمه را که یک کلمه‌ی ترکی است به گوشت ریز ریز شده یا چرخ کرده تعبیر می‌کند و خورشت قیمه را خورشتی می‌نامد که با این نوع گوشت تهیه شده باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ