بازی دوستانه امروز تیم ملی با نیکاراگوئه برای بسیاری از حاضرین و حتی غایبین در اردو از اهمیت بالایی برخوردار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن جوان سپاهان توانسته تدابیر فنی مدنظر مورایس را در غیاب ستاره ملی‌پوش طلایی‌پوشان به خوبی به اجرا در بیاورد.
مربی تیم ملی بوکس تاکید کرد که برای ملی‌پوشان ما تن به تن شدن با بوکسورهای اردن اتفاق خیلی خوبی بود.
دارنده مدال نقره وزنه‌برداری در پارالمپیک 2020 توکیو گفت: تیم ما دل شیر برای مسابقات جهانی و بازی‌های پاراآسیایی دارد، اما این دل خیلی خونین است.
ملی‌پوش سابق والیبال گفت: برخی بازیکنان قدر پیراهن تیم ملی را نمی‌دانند چرا که خیلی راحت به تیم ملی دعوت می‌شوند و پس از مدتی هم راحت قید آن را می‌زنند.
ملی‌پوش فوتبال ایران گفت: ورزش بانوان لیاقت دیده شدن دارند و خیلی علاقه دارم به آن‌ها کمک کنم.
ارسلان کاظمی ملی‌پوش با سابقه بسکتبال کشورمان گفت: خیلی ناراحتم که مسئولان ورزش همیشه به بسکتبال کم‌لطفی می‌کنند.
باشگاه روبین کازان روسیه از جدایی علی عدنان، ملی‌پوش عراقی، پس از یک فصل حضور در این تیم خبر داد.
علیرضا بیرانوند که در دقایق ابتدایی فینال کافا روی ارسال جلال‌الدین ماشاریپوف ، با سعید عزت‌اللهی برخورد کرد و مصدوم شد، برای درمان و بانداژ صورت خونین خود راهی بیمارستان شد. خوشبختانه دروازه‌بان شماره یک تیم ملی خیلی زود به حالت طبیعی برگشت و به ملی‌پوشان در رختکن ملحق شد. بیرانوند با لبخند عکسی با جام قهرمانی کافا و مدال طلا انداخت
57 ملی‌پوش والیبال ایران سابقه بازی در 9 دوره لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها را دارند.
آکادمی پرسپولیس استارت رسمی خود را برای حضوری موفق در فصل آتی را زده و به دنبال جذب ستاره‌ها و استعدادهای آتی فوتبال ایران است.
ستاره ایرانی پورتو یک قدم تا کسب جایزه برترین گلزن لیگ برتر پرتغال فاصله دارد.
ملی‌پوش دسته فوق سنگین تیم وزنه‌برداری ایران گفت: سطح رقابت‌های قهرمانی آسیا خیلی بالا بود و در واقع به اندازه مسابقات جهانی وزنه می‌زدیم.
مسوت اوزیل در ۳۴ سالگی کفش‌های خود را آویخت اما خیلی پیش از اینها از تیم ملی آلمان کنار رفته بود، درباره دلیل جدایی‌اش از این تیم هم صحبت کرد.
بازیکن ملی‌پوش گل‌گهر معتقد است نفراتی شایسته حضور در تیم ملی بودند که دعوت نشدند.
چهار ملی‌پوش شمشیربازی سابر ایران در جدول مقدماتی جام جهانی ایتالیا عملکرد ضعیفی داشتند و خیلی زود حذف شدند.
گلر ملی‌پوش پرسپوليس در جشن پیروزی‌اش با هواداران به این شکل با اشاره به خالی شدن سکوهای طرفدار سپاهان بعد از باخت چهار گله، هواداران پرسپولیسی را تهییج کرد.
مدیر فنی کشتی آزاد تهران با تاکید براینکه مازندران 8 ملی‌پوش دارد و تهران یکی، اعلام کرد که کشتی تهران باید خیلی سریع کار کند تا به مازندران برسد.
هافبک ملی‌پوش باشگاه وستهم از بازی ژوائو فلیکس تمجید کرد و گفت خیلی زود متوجه شد او چه کیفیت بالایی دارد.
ملی‌پوش وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی در بلگراد تاکید کرد که برادرش با وجود کری زیادی که برای او می‌خواند، مجبور به تغییر وزن شد و از این پس در 63 کیلوگرم کشتی خواهد گرفت.
ملی‌پوش پاراوزنه‌برداری گفت به دلیل مصدومیت جدیدی که برایش در تمرینات به وجود آمده بود، نیازی نبود که وزنه‌های بیشتری در جام جهانی 2022 بزند.
ملی‌پوش بوکس ایران گفت: در صورت فیکس شدن در ترکیب تیم اعزامی به قهرمانی آسیا قول کسب یک مدال خوشرنگ را می‌دهم.
ملی‌پوش کاتای تیمی کاراته ایران گفت: کاتای تیمی برای اولین بار به مسابقات کشورهای اسلامی اضافه است و امیدوارم مدال این مسابقات را نیز به کلکسیون کاتا اضافه کنیم.
ملی‌پوش کاتای تیمی کاراته ایران گفت: کاتای تیمی برای اولین بار به مسابقات کشورهای اسلامی اضافه است و امیدوارم مدال این مسابقات را نیز به کلکسیون کاتا اضافه کنیم.
ایران غذاهای خوشمزه‌ای دارد؛ در اصفهان بریونی و زرشک پلو را خیلی دوست دارم و در مشهد شیشلیک؛ می‌دانم که خوزستان و گیلان هم غذاهای دریایی مخصوص دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ