نخست وزیر لهستان، گفت که برخی از رهبران اتحادیه اروپا ممکن است اجازه دهند درگیری با شکست اوکراین پایان یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیکا یا هرزه‌خواری اشتیاق خانم باردار برای خوردن مواد غذایی و گاه مواد غیرغذایی عجیب و غریب، مثل یخ، نشاسته و خاک است که شیوع آن حدود ۳۰ درصد برآورد شده است.
دروازه‌بان پرسپولیس از درخواست خود برای حضور گلر تیم امید ایران در جمع سرخ پوشان خبر داد.
دروازه‌بان پرسپولیس معتقد است از هفته هفتم لیگ به بعد چهره مدعیان قهرمانی مشخص می‌شود.
مفتی جعفری لبنان با اشاره به حمله مسلحانه به نیروهای حزب الله در یک منطقه مسیحی نشین خطاب به رهبران مسیحی لبنان تاکید کرد که برخی گروه‌ها به دنبال به راه انداختن فتنه خونین در این کشور هستند
مردم و طبقه متوسط طی دهه‌های اخیر بار‌ها پالس ارسال کرده‌اند که جامعه به وضع خطرناکی رسیده است. طبقه متوسط هنوز هم معتقد است که باید از مسیر رفتار‌های مدنی حرکت و از رفتار‌های رادیکال و انقلابی دوری کند. طبقه متوسط، چون قبلا مسیر انقلاب را یک بار طی کرده، دیگر به راحتی به آن تن نمی‌دهد. در ایران یک لایه از طبقه متوسط اقتصادی و یک لایه فرهنگی و اجتماعی است. طبقه متوسط احساس می‌کند دهه‌هاست در حال هزینه دادن و مشارکت کردن است، اما دستاوردی کسب نکرده است.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: باید اقدامی صورت گیرد که بانک‌هایی که منابع خود را فریز می‌کنند، ملزم به اعطای تسهیلات ساخت مسکن شوند.
رهبران دو کشور اروپای شرقی که نقش کلیدی در انتقال تدارکاتِ لازم ناتو به اوکراین را دارند، از استقرار گروه روسیِ واگنر در بلاروس ابراز نگرانی کردند.
در روزگار ما، اما پس از چند دهه شعار نه شرقی نه غربی، پای قدرت‌های بیگانه به سیاست داخلی کشور چنان باز شده است که برخی محافل و رسانه‌ها حتی شرم دفاع از یک قدرت بیگانه را نیز از یاد برده‌اند و در روز روشن سینه‌چاک رهبران قدرت‌های جهانی شده‌اند!
زیدآبادی نوشت: در روزگار ما، اما پس از چند دهه شعار نه شرقی نه غربی، پای قدرت‌های بیگانه به سیاست داخلی کشور چنان باز شده است که برخی محافل و رسانه‌ها حتی شرم دفاع از یک قدرت بیگانه را نیز از یاد برده‌اند و در روز روشن سینه‌چاک رهبران قدرت‌های جهانی شده‌اند!
اکثریت قریب به اتفاق سران دولتی در کشور‌های مختلف جهان تحصیلات تکمیلی دارند. برخی از رهبران جهان، به طور خاص رشته علوم سیاسی یا حقوق را در دانشگاه خوانده اند.
در جدیدترین تصاویر ساخته شده توسط هوش مصنوعی برخی رهبران جهان را در کافه‌ در حال چرت زدن نشان می‌دهد.
با انتشار خبر دستگیری دو عضو جنبش حسینیون در ایران، برخی فعالان فضای جمهوری آذربایجان، استرداد این افراد را به‌عنوان نشانه‌ای از حسن‌نیت ایران عنوان کرده و شروطی را برای عادی‌سازی روابط تهران و باکو مطرح می‌کنند. این در حالی است که برخی دیگر از ناظران معتقدند تجربه روابط با همسایه شمالی نشان داده، حتی یک قدم عقب‌نشینی تهران، باکو را به بیان مواضع و انجام اقدامات خصمانه‌تر مُصر می‌کند.
گروشکو گفت، اگر «نیرو‌ها و منابع دیگر اعضای ناتو در فنلاند مستقر شوند، ما گام‌های بیشتری برای تضمین امنیت نظامی روسیه» با «تقویت پتانسیل نظامی خود در غرب و شمال غرب» برمی داریم. بااین حال، مقام‌ها مایلند که سوئد را قبل از دیدار جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده و دیگر رهبران ائتلاف در ویلنیوس، پایتخت لیتوانی، در ۱۱ و ۱۲ژوئیه وارد ائتلاف کنند.
اتهام‌های کیفری وارد شده به ترامپ ۷۶ ساله، در تاریخ آمریکا بی سابقه بوده جایی که پیش از این هیچ یک از روسای جمهوری این کشور چه در زمان تصدی منصب و چه پس از ترک کاخ سفید، هرگز به طور رسمی مورد اتهام قرار نگرفته بودند، با این حال پرونده‌های زیادی در جهان بوده که باعث شده برخی رهبران رسوا شوند یا این که منصب خود را ترک کنند.
من همیشه می‌گویم که مسیر حزب الله از روز اول بر تقوا بنا شده بود، زیرا رهبران بنیان‌گذار جان خود را بر کف دست داشتند، برخی از آن‌ها شهید شدند، برخی از دنیا رفتند و برخی زندگی پربرکت و پر از دستاورد‌هایی داشتند.
طبق لیست منتشرشده، اتوبوسرانی و مترو از آن شرکت‌هایی هستند که جذب نیروی بالایی داشته‌اند. برخی در فضا‌های اجتماعی این تعداد بالای جذب را با اعتراض رانندگان اتوبوس ابتدای امسال مرتبط دانسته و عنوان کردند که شهرداری افرادی را جذب و آموزش داده تا در صورت اعتراض مجدد رانندگان اتوبوس یا احتمال اعتراض راهبران مترو، این افراد را به‌سرعت جایگزین آنان کند.
وقتی رهبران سعودی چشم‌انداز ژئوپلیتیک را بررسی می‌کنند، تصویری که می‌بینند به‌طور قابل‌توجهی با تصویری که همتایان آمریکایی‌شان می‌بینند، متفاوت است. برای نخبگان واشنگتن که به حمایت تقریبا تضمینی عربستان از ایالات‌متحده عادت کرده بودند، این واقعیت جدید یک شوک است، به همین دلیل است که برخی از سیاستمداران واکنش هیستریک به تصمیم اوپک‌پلاس نشان دادند.
البته اعتراضات و واکنش‌ها به این تصمیمات طالبان به چهره‌های سیاسی هم کشیده شده است. فعالان سیاسی و سیاستمدارانی مانند حکمت یار با این تصمیم طالبان مخالفت کرده و خواهان بازگشت دختران به مدرسه و دانشگاه هستند. با این وجود هنوز هیچ تصمیم جدیدی گرفته نشده است، ولی اطلاعاتی وجود دارد که دستور ممنوعیت تحصیل دختران در داخل طالبان هم اختلافات جدی ایجاد کرده است و برخی رهبران آن‌ها خواهان تجدیدنظر در این تصمیم هبت الله هستند
برخی دیگر از معترضان هم«شی» را هدف قرار دادند؛ رخدادی نادر که احتمالا رهبران حزب کمونیست را نگران کرده و برخورد خشن ماموران پلیس را به دنبال داشت. با این همه معترضان فریاد می زدند، شی جین پینگ استعفا بده.
یک هیئت از رهبران حماس امروز شنبه با نبیه بری رئیس پارلمان لبنان در بیروت دیدار و گفتگو کرد.
اقدام جنجالی دولت عربستان در همراهی با روسیه در کاستن از میزان تولید نفت خود، دیدار رهبران گروه‌های فلسطینی با بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دمشق، و در نهایت، اوج گیری برخی تنش‌های دیپلماتیک در روابط خارجی رژیم اسرائیل، سه تحول و رویدادی هستند که منطقه خاورمیانه به تازگی شاهد آن‌ها بوده و در نوع خود حامل پیام‌ها و تبعاتی جدی و قابل توجه برای دولت آمریکا نیز هستند.
شیخ یوسف القرضاوی مؤسس و رئیس سابق اتحادیه جهانی علمای مسلمان روز دوشنبه در سن ۹۶ سالگی درگذشت. القرضاوی متعلق به اخوان المسلمین بود و به عنوان یکی از رهبران معروف آن شد. وی به خاطر کتاب‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و موضع‌گیری علیه برخی از حکام عرب و سران کشورهای غربی شهرت زیادی به دست آورد. قرضاوی سفرهای متعددی به کشورهای مختلف جهان داشته و در سمینارها و همایش های بین‌المللی متعددی شرکت کرد.
سید ابراهیم رئیسی پس از شرکت و سخنرانی در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، شرکت و سخنرانی در اجلاس تحول آموزش در سازمان یونسکو، دیدار با برخی رهبران ادیان، دیدار با متخصصان و کارشناسان سیاست خارجی آمریکا، دیدار با مدیران ارشد رسانه‌های آمریکایی، برگزاری نشست مطبوعاتی و دیدار با ایرانیان مقیم این کشور دقایقی قبل نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد.
وزیر خارجه روسیه پس از دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران در نشستی مطبوعاتی گفت: امیدوارم درخواست‌های برخی رهبران اروپایی از ایران پیرامون اوکراین، پیش‌شرط برجامی جدیدی نباشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ