طرح نذرآب پنج هلال احمر با چند هفته‌ای تاخیر، آغاز شده است. امسال بر خلاف سال‌های گذشته، تمام استان‌های کشور هم برگزارکننده و هم دریافت‌کننده خدمات هلال‌احمر در طرح ملی نذر آب هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و عضو کمیته کنترل بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از آمادگی کامل تیم‌های پزشکی در این مسابقات خبرداد.
تیم اسکواش کشورمان با ترکیبی کامل در 2 بخش دختران و پسران در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا حضور یافت.
سرپرست اداره کل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان گفت: تیم‌های برتر اولین کمپ آموزشی رویداد نما معرفی شدند.
قزوین- مدیرعامل باشگاه شمس آذر با بیان اینکه با برخی تیم‌ها تماس گرفته شده و آنها را برای شکایت از شمس آذر تحریک می‌کنند، گفت: روی کسر امتیازها تمرکز نمی‌کنیم.
قزوین- مدیرعامل باشگاه شمس آذر با بیان اینکه با برخی تیم‌ها تماس گرفته شده و آنها را برای شکایت از شمس آذر تحریک می‌کنند، گفت: روی کسر امتیازها تمرکز نمی‌کنیم.
تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر به دنبال جذب بازیکن جهت تکمیل اسکواد خود در فصل جدید هستند.
اعضای شبکه‌ی گسترده‌ی تروریستی که قصد انجام اقدامات متعدد خرابکارانه در کشور را داشتند، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و بازداشت شدند.
باشگاه پرسپولیس با وجود وعده‌های قبلی، هنوز نیمی از قراردادهای تیم‌های پایه خود را پرداخت نکرده است.
تمامی اعضای تیم منتخب کشتی آزاد برای حضور در رقابت های بین المللی امره پولیاک راهی مجارستان شدند.
کشوری فرد از تخصیص بودجه برای اعطای پاداش به تیم قهرمان و سایر تیم های صاحب رتبه در لیگ برتر خبر داد.
بجنورد_ مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی خراسان شمالی جام شهید «محمدمهدی احمدی» با حضور ۲۵ تیم در دو رده سنی بزرگسالان و نوجوانان به میزبانی زمین ساحلی شهربازی بجنورد برگزار شد.
هر دو تیم اسنوکر ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کردند.
عبدالرزاق حمدالله که آینده نامشخصی دارد، با پیشنهاداتی از سوی چند تیم اماراتی مواجه شده است.
شجاع خلیل‌زاده این روزها با حضور در کمپ تیم‌های ملی کار خود را زیر نظر کادر پزشکی ایران دنبال می‌کند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی سختی با ژاپن داریم چرا که آنها یکی از آماده‌ترین تیم‌ها هستند.
مدیر تیم‌های ملی بوکس گفت: پزشکی که قلب سرمربی تیم ملی را جراحی کرده بود، مجوز سوار شدن به هواپیما را به نهرودی نداد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تماس تلفنی با ارتشبد «حلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه و سپهبد «علی محمود عباس» وزیر دفاع سوریه از آمادگی اعزام تیم‌های پزشکی و امدادگر خبر داد.
چهارمین فراخوان جذب تیم‌ها و افراد مستعد در دو حوزه «سامانه‌های نوین دارورسانی» و «ملزومات پزشکی مبتنی بر فناوری‌های نوین» تا ۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.
رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی گفت: با همکاری تیم‌های پیوند و واحدهای فراهم‌آوری دانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد و ایران، فرد گیرنده و دهنده قلب شناسایی و با کمک سازمان اورژانس کشور و هوانیروز برای پیوند به تهران انتقال داده شد.
تاکنون دو کودک بر اثر ابتلا به به یک بیماری مشکوک در «ولسوالی شاه‌جوی» واقع در ولایت زابلجان خود را از دست داده اند و تیم‌های پزشکی نیز در تلاش برای مداوای سایر بیماران هستند. بر اساس گزارش‌ها، تب شدید و خونریزی از دهان و بینی از علائم این بیماری است.
درحالی که یازده هفته از مسابقات سوپرلیگ گذشته است، سازمان لیگ فوتسال از تمام تیم‌های سوپرلیگ و لیگ برتر فوتسال خواسته است که برای انجام معاینات پزشکی پیش فصل به ایفمارک مراجعه کنند.
سخنگوی کمیته سلامت ستاد اربعین شهرداری تهران از آمادگی درمانگاه‌ها و تیم‌های اورژانس و فوریت‌های پزشکی شرکت شهر سالم خبر دادند.
رییس مرکز پزشکی ایفمارک به شایعه دریافت هزینه گزاف از باشگاه ها بابت تست های پزشکی واکنش نشان داد.
چرا باید یک مرکز پزشکی - که به صورت خصوصی اداره می‌شود و قاعدتا به دنبال منافع  اقتصادی خود است - انحصار انجام تست‌های پزشکی تیم‌های فوتبال را در اختیار بگیرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ