مهاجم ایرانی هال سیتی ابراز امیدواری کرد با رفع مصدومیت بتواند یکی از حاضرین در جام جهانی قطر باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون پژوهش و فناوری جهادانشگاهی از رونمایی چهار طرح جهاد دانشگاهی در روز ۱۶ مرداد مصادف با چهل و سومین سالگرد تشکیل این نهاد خبرداد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان و چهار شهر مجاور آن امروز هفتم مرداد ماه در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس است.
مرکز داده‌های فلسطین از شهادت ۷ فلسطینی و زخمی شدن ۴ صهیونیست طی یک هفته گذشته خبر داد.
نشست ارزیابی وضعیت ناترازی انرژی در کشور و پیش‌بینی راهبردها و راهکارهای رفع این مشکل در نشست ۴ وزیر مرتبط با حوزه انرژی با رئیس مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون‌های تخصصی مرتبط برگزار شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز هفتم خرداد براساس داده‌های ۴ ایستگاه‌ پایش فعال با میانگین ۱۰۲ وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.
منابع آماری در فلسطین، جزئیاتی از عملیات‌های مقاومتی در یک هفته گذشته را ارائه کردند.
شهردار منطقه ۴ از آماده‌باش کامل و اقدامات هوشمندانه و پیشگیرانه در بارش‌های احتمالی آخر هفته خبر داد.
لژیونر ایرانی که در ۴هفته، ۴۱گل در بوندس‌لیگا زد!
پویا نوروزی‌نژاد در هفته چهارم بوندسلیگای آلمان ۱۰ گل برای تیم اینتراخت هاگن به ثمر رساند و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این فصل تا اینجای کار لقب گرفت.
برنامه مسابقات هفته‌های بیست و هفتم تا سی ام لیگ برتر فوتبال اعلام شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و هفتم اسفندماه براساس داده‌های ۱۳ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۵۷ در وضعیت قابل قبول ثبت شد.‌
تیم فوتبال هال سیتی در روز بازگشت اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی خود پس از دو ماه مصدومیت برابر وست بروموویچ به پیروزی رسید.
مایفت به دلیل اختلافات خانوادگی از سوی همسرش «جعفر. خ» به قتل رسید و جنازه این زن روز جمعه تحویل خانواده‌اش داده شد تا به خاک سپرده شود.
گزارش ها حکایت از آن دارد که حداقل ۴ صهیونیست در عملیات‌های مختلف و متعدد هفته گذشته فلسطینی‌ها در مناطق اشغالی کشته شده‌اند.
تیم فوتبال گل گهر در هفته بیستم لیگ برتر برابر ملوان انزلی به پیروزی رسید.
از زمان آخرین تزریق واکسن عمومی کرونا زمان زیادی گذشته و جمعیت قابل توجهی از مردم کشورمان نیز دز سوم و چهارم کرونا را تزریق کرده اند و پیش بینی می‌شود ظرف یک الی یک و نیم ماه آینده دچار پیک جدید کرونا خواهیم شد و به اوج خود می‌رسد.
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: بر اساس آخرین به روز رسانی ها، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز همانند هفته گذشته ۰ بوده و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی نیز از ۷ به ۴ شهر کاهش یافت.
ازی‌های این هفته تحت تأثیر اتفاقاتی است که قرار است در هفته‌های آتی رخ دهد؛ اول جام جهانی و دوم دربی. بازی هفته دوازدهم و رقابت حساس دربی قرار است بعد از بازی‌های جام جهانی برگزار شود. اهمیت این دیدار آن‌قدری هست که تمامی ستاره‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس دوست داشته باشند در آن به میدان بروند. شرایط، ولی به‌گونه‌ای است که ممکن است ۹ نفر از همین بازیکنان دیدار دربی را از دست بدهند. در این مورد، وضعیت برای باشگاه پرسپولیس به‌مراتب پیچیده‌تر است. آن‌ها در مقایسه با استقلال در خطر ازدست‌دادن مهره‌های کلیدی‌تری هستند
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از تولید بیش از ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار سرنگ در مجموعه سازمان تدارکات پزشکی در هفته گذشته خبر داد.
رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور اجرای عملیات کارگاهی در محور هراز محدوده پیچ ابتهاج، این محور از ساعت ۷ روز یکشنبه ۲۴ مهرماه تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۷ مهرماه مسدود است.
در این دیدار سپاهان بعد از ۴ هفته توانست طعم پیروزی را بچشد. شاگردان مورایس با این پیروزی ۱۲ امتیازی شدند و به رده سوم جدول صعود کردند.
رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان اعلام کرد: بیماری آبله میمون درمان اختصاصی ندارد؛ اما جهت مصرف بیماران دارو‌هایی در دنیا موجود هستند که توسط سازمان جهانی بهداشت برای مواقع طغیان بیماری آبله میمون توصیه شده اند.
زمان برگزاری دیدارهای چهار هفته ابتدایی لیگ دسته اول فوتبال کشور مشخص شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ