صدور اجازه انتقال یولیان ناگلزمان همچنان منوط به موافقت بایرن مونیخ است. چلسی در تماسی با بایرن درباره مبلغ مد نظر این باشگاه برای صدور اجازه ناگلزمان پرس و جو کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، بعد از شکست تیمش مقابل وستهم گفت آبی‌ها در نیمه اول عالی بودند ولی بعد از پنالتی‌ای که از دست دادند از نظر ذهنی شکست را پذیرفتند.
بر خلاف شایعات درباره توافق پی‌اس‌جی با رندال کولو موآنی، مدیر ورزشی آینتراخت فرانکفورت گفت این باشگاه مهاجم فرانسوی‌اش را به پاری سن ژرمن واگذار نمی‌کند.
دکتر اسماعیل للـه گانی، مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن 27 مرداد ماه سالروز تاسیس این بانک را تبریک گفت.
صادق درودگر می‌گوید باشگاه پرسپولیس مشکلی بابت پیوستن عبدی به نساجی ندارد اما خود این بازیکن با تراکتور قرارداد بسته است.
هری کین، کاپیتان تیم ملی مردان انگلیس، برای تیم ملی زنان کشورش در فینال جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.
کریستوفر کنت با انتشار یک استوری درگذشت پدر پیام نیازمند را تسلیت گفت.
ژوزه مورینیو درباره یکی از اسطوره‌های چلسی، دیدیه دروگبا، پیامی جالب منتشر کرد و گفت او همیشه جزو دار و دسته‌اش خواهد بود.
کریستوفر انکونکو، مهاجم فرانسوی چلسی، که امسال تابستان از لایپزیش به این تیم پیوست در اولین تمرین چلسی شرکت کرد و کیلیان امباپه از اولین کسانی بود که برای این هموطنش پیامی حمایتی نوشت.
در حالی که آینده کیلیان امباپه همچنان مشخص نشده، این بازیکن با پیام هایش در شبکه های اجتماعی جلب توجه می کند.
ریس جیمز، ستاره چلسی، در پیام خداحافظی احساسی‌اش برای میسون مونت به هواداران منچستریونایتد طعنه زد.
کای هاورتز پس از پیوستن به آرسنال، پیام خداحافظی خود با هواداران چلسی را منتشر کرد.
کالیدو کولیبالی، خرید جدید الهلال، با انتشار یک توئیت از هواداران تیم سابقش خداحافظی کرد.
همسر تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی مصدوم چلسی، با یک پست اینستاگرامی هواداران این تیم را امیدوار کرد که تیاگو می‌تواند در بازی امشب تیمش مقابل رئال مادرید به میدان برود.
ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی، امیدوار است که بار دیگر هدایت چلسی را برعهده بگیرد.
حکیم زیاش، وینگر چلسی، به بارسلونا پیشنهاد کرده که او را در ماه ژانویه به خدمت بگیرند.
در میانه نبرد آرسنال و چلسی برای جذب مودریک، ستاره جوان شاختار، مدیر برنامه‌های مودریک پیامی آشتی‌جویانه برای باشگاه اوکراینی ارسال کرد تا شاید از مخالفت به جدایی او دست بردارند.
کریستیانو رونالدو هرچند در بازی امشب منچستریونایتد برابر چلسی به دلیل تنبیه انضباطی غایب است ولی با انتشار پیامی در استوری اینستاگرامش، برای شیاطین سرخ آرزوی موفقیت کرد.
پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم جدید چلسی، با انتشار پیامی از بارسلونا و هوادارانش خداحافظی کرد.
دیدیه دروگبا، اسطوره چلسی، بعد از انتقال پی‌یر امریک اوبامیانگ به این باشگاه خطاب به این مهاجم گابنی پیامی منتشر کرد و گفت برایش خوشحال است.
وسلی فوفانا که امروز رسما به چلسی پیوست از باشگاه سابقش لسترسیتی انتقاد و این باشگاه را به اظهارات خلاف‌ واقع و گمراه‌کننده متهم کرد.
پیام اینستاگرامی مرموز پیر امریک اوبامیانگ، ستاره بارسلونا، شایعات درباره جدایی او از باشگاه کاتالان و پیوستنش به چلسی را پررنگ‌تر کرد.
ژاوی هرناندز، سرمربی 42 بارسلونا، اکیدا به خوان لاپورتا تاکید کرده تحت هیچ شرایطی مجوز انتقال پی‌یر امریک اوبامیانگ به چلسی را صادر نکند.
وسلی فوفانا، ستاره لسترسیتی، که شایعات زیادی درباره پیوستنش به چلسی مطرح شده است امروز پیامی در اینستاگرام منتشر کرد که احتمالا رابطه او با لستر را پرتنش خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ