قم- رئیس سازمان محیط زیست گفت: به دلیل عدم تخصیص حقابه ها و تغییرات اقلیمی، ۲ میلیون هکتار از تالاب‌های کشور در حال تبدیل شدن به منشأ برداشت گرد و غبار هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: ۲ میلیون و ۴۲۱ هزار خانوار تحت پوشش‌ کمیته امداد هستند.
یک شرکت واردکننده خوراک دام علاوه بر تعلیق کارت بازرگانی به پرداخت ۲ میلیون و ۴۳۶ هزار یورو محکوم شد.
احداث ۴ خط جدید شبکه مترو تهران (خطوط ۸ تا ۱۱) تحولی شگرف در میزان و نحوه جابجایی مسافران این مود حمل و نقلی در سطح شهر تهران ایجاد می‌کند.
در رأی‌گیری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، یک میلیون و ۹۲۰ هزار و ۵۳ نفر شرکت کردند.
سرپرست باشگاه استقلال مدعی شده تا امروز برای این باشگاه ۲ میلیون دلار پول آورده است.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی از تجهیز بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار هکتار از اراضی قابل کشت کشور به سامانه‌های نوین آبیاری خبر داد.
با بیش از ۲ میلیون هکتار علف‌های هرز در اراضی کشاورزی کشور در سال زراعی جاری مبارزه شد.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از بهره‌مندی ۲میلیون نفر از خدمات ایستگاه ایمنی و سلامت در نوروز خبر داد.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: در این مدت ۲ میلیون و ۶۰۳ هزار و ۸۲۸ مسافر نیز با شناورهای مسافری و تفریحی در کشور جابه جا شده اند.
این روز بحث‌های جالبی در فضای مجازی توسط تحلیل گران و فعالان قدیمی و تازه کار بازار به چشم می‌خورد، و آن این است که شاخص سال ۹۹ در محدوده ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد بوده و امروز هم به این عدد رسیده است و مقایسه قیمتی هم انجام می‌دهند که قیمت نماد‌ها در سال ۹۹ و اکنون چند بوده است. آیا شاخص ۲ میلیون واحدی مهندسی شده است؟
تولیت آستان مقدس امام حسین(ع) از اجرای موفق طرح ویژه مراسم نیمه شعبان در کربلا خبر داد و گفت:ما موفقیت طرح ویژه مراسم نیمه شعبان را اعلام می کنیم.
آمار صادرات آبزیان در سال جاری نشان می دهد از دهم تا هفدهم بهمن امسال دو میلیون و ۲۶۴.۵ تن انواع آبزی از ایران صادر شده است.
باهوش اعلام کرد که از ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۱۶۵ میلیارد و ۳۲۰ میلیون مترمکعب گاز به خط لوله سراسری کشور تزریق و بیش از یک میلیون و ۹۷۵ هزار تن اتان در این مجموعه تولید شده است.
قم-رئیس سازمان محیط زیست گفت:به دلیل عدم تخصیص حقابه ها و تغییرات اقلیمی، ۲میلیون هکتار از تالاب‌های کشور در حال تبدیل شدن به منشأ برداشت گرد و غبار هستند.
فرهاد حقیقی گفت: قیمت آموزش رانندگی علی‌رغم اهمیتی که دارد، نرخ گذاری درستی نمی‌شود. این آموزش اهمیت بالایی دارد، اما در سبد خانوار در کنار کالا‌های استراتژیک و کالا‌های ضروری نرخ گذاری می‌شود. در نتیجه نرخ تعلیم رانندگی نسبت به سایر مراکز آموزشی در سطح بسیار پایینی قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: نیمی از این واحدها یعنی حدود یک‌میلیون و ۳۸۰ هزار واحد در کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها است.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: در دور اول سفرهای استانی رئیس جمهور با حدود ۲ میلیون تقاضای مردمی به دولت رسیده است.
اهواز- مدیرکل آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش کشور از اجرای «طرح بوم» برای حدود ۲ میلیون دانش‌آموز متوسطه اول در کشور خبر داد.
معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مودی جدید خبر داد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: از ادارات کل آموزش و پرورش خواسته شده است که به مدارس این اجازه را بدهند تا سفرهای تربیتی یک روزه را برگزار کنند.
رئیس جمعیت هلال احمر، از مراجعه ۳۰۰ هزار زائر به مراکز درمانی هلال احمر خبر داد و گفت: ۲ میلیون لیتر سرم از عراق گرفتیم.
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تعداد ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار نفر نام نویسی خود را در سامانه سماح قطعی کرده و مشمول بیمه اربعین می شوند.
سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: با ۳۳ دوربین حدود ۲ هزار کیلومتر از جنگل‌های کشور را رصد می شود و به زودی ۵۰ دوربین دیگر هم اضافه خواهد شد.
رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت:با ایجاد پایگاه جامع اطلاعات مودیان مالیاتی در ماه‌های گذشته بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار مودی جدید شناسایی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ