معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی از تجهیز بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار هکتار از اراضی قابل کشت کشور به سامانه‌های نوین آبیاری خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: ارتقای سامانه‌های بومی در چرخه عملیاتی مناطق و گروه‌های پدافندی راهبرد اصلی نیروی پدافند هوایی ارتش است.
عملیات تجهیز کارگاه و تکمیل خاکبرداری پروژه کارخانه آهن اسفنجی بافق تا پایان آذر ماه به اتمام می رسد.
رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه برای دفاع مستحکم از جزایر ایرانی در خلیج فارس در جزیره بوموسی برگزار شد.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: توانمندسازی معلمان مهم‌ترین عنصر طراحی مسیر شغلی معلمی و کارآمدترین ابزار کیفیت بخشی و بهبود مستمر نظام آموزش و پرورش است.
یزد- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد از تجهیز شهرک صنعتی تفت ۲ و منطقه ویژه اقتصادی یزد به خودرو آتش نشانی با تخصیص ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: تجهیز یگان‌های عملیاتی حساس و راهبردی نیروی پدافند هوایی ارتش به تسلیحات پیشرفته بومی در دستور کار جدی این نیرو قرار دارد.
قرارداد همکاری بین جهاددانشگاهی خواجه نصیر و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در راستای تجهیز روشنایی سطوح پروازی فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز امضا شد.
بیش از ۱۴۰۰ تجهیز و محصول نانو تا پایان فروردین ۱۴۰۲ گواهی نانومقیاس دریافت کرده‌اند.
رودبار - نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی از پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه سد دیورش خبر داد و گفت: برای تجهیز و راه اندازی ایستگاه پمپاژ بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
در سال های اخیر بیش از یکصد آزمایشگاه در مراکز علمی، آموزشی و تحقیقاتی به تجهیزات و سیستم های پیشرفته ساخت ایران تجهیز شدند.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: این سازمان در سال پیش رو نیز راهبردها و سیاست‌های اجرایی سه مؤلفه کارکردی توسعه، تجهیز و تأمین زیرساخت‌های بندری و دریایی را با جدیت دنبال خواهد کرد.
اراک-رئیس قوه قضاییه گفت: بیش از ۸۰ میلیارد تومان برای تجهیز مراکز و مراجع قضایی استان مرکزی تخصیص داده شد که این مبلغ ظرف حدود دو سال از اعتبارات استانی و قوه قضاییه تعلق می‌گیرد.
لئوپارد یک طراحی بسیار توانا و پرکاربردترین تانک در اروپا است. مسلح به یک تفنگ اصلی ۱۲۰ میلی متری، با وجود داشتن زره خوب می تواند با سرعت بیش از ۴۰ مایل در ساعت حرکت کند. هر چند در سال ۱۹۷۹ وارد به کار گرفته شد، اما یک برنامه منظم ارتقاء آن را همچنان به طور جدی سیستمی در خط مقدم در نظر می گیرد که می تواند در برابر تانک های مدرن روسی استقامت کند.
کارشناس تجویز و مصرف منطقی دارو معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: مصرف برخی ویتامین ها در صورت مصرف بیش از حد برای بدن نیز عوارضی ایجاد می کنند که از جمله آنها ویتامین D و کلسیم ها هستند به گونه ای که مصرف ویتامین D در صورت مصرف بیش از حد مشکلات عروقی و مصرف بیش از حد کلسیم نیز در کلیه ها رسوب ایجاد می کند و سنگ کلیه تشکیل می شود.
آنتی بیوتیک‌ها و سوسپانسیون‌های خوراکی باید به اندازه نیاز بیمار تجویز شوند اما گاهی می‌بینیم ظرفیت و اندازه شیشه‌های شربت یا بسته‌های قرص بیش از اندازه نیاز بیمار است، به گونه‌ای که معمولاً حجم زیادی از داروهای نسخه شده یا داروهای بدون نسخه پس از بهبودی علائم بیماری دور ریخته می‌شوند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: برای اولین بار بالگردهای هجومی و پهپادهای به روز با برد بیش از۲ هزار کیلومتر در نیروی دریایی رونمایی می شود.
رئیس کمیته داوران هزینه تجهیز ورزشگاهها به VAR را رقمی در حدود ده میلیارد تومان اعلام کرد.
ستاد توسعه فناوری نانو اعلام کرد تاکنون بیش از هزار و ۲۰۰ محصول نانو، تاییدیه نانو مقیاس دریافت کرده اند.
معاون تربیت و آموزش پلیس پایتخت با اشاره به احداث و تجهیز ۱۶۵ کارگاه محیط واقعی کار گفت: در سال جاری بیش از ۲ هزار سرباز وظیفه در دورهای مهارت آموزی شرکت کرده اند.
صدراعظم آلمان می‌گوید که بیش از ۳۰ درصد آلمانی‌ها با سیاست اعمال تحریم علیه روسیه مخالف هستند.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از فعالیت بیش از 9 هزار تخت بیمارستانی تامین اجتماعی در کشور خبرداد.
قزوین - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه بیش از هزار مدرسه کانکسی در سطح کشور وجود دارد گفت: مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر تا مهرماه آینده صاحب ساختمان می‌شوند.
قزوین - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه بیش از هزار مدرسه کانکسی در سطح کشور وجود دارد گفت: مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر تا مهرماه آینده صاحب ساختمان می‌شوند.
قزوین - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه بیش از هزار مدرسه کانکسی در سطح کشور وجود دارد گفت: مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر تا مهرماه آینده صاحب ساختمان می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ