سرپرست باشگاه استقلال مدعی شده تا امروز برای این باشگاه ۲ میلیون دلار پول آورده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق ادعای اسپورت بیلد آلمان، رئال مادرید قصد دارد در روزهای پایانی نقل و انتقالات، پیشنهادی 120 میلیون یورویی برای کیلیان امباپه ارائه کند.
رقم انتقال ببر برزیلی بارسا که از سال آینده به این باشگاه اضافه خواهد شد، ممکن است به 200 میلیون یورو نیز برسد.
بنا بر اعلام مرکز امور حقوقی بین‌المللی معاونت حقوقی رئیس‌جمهوری، تاکنون نزدیک به ۲۰ رأی آمریکایی، مشابه پرونده فوق، که توسط صد‌ها تبعه آن کشور با ادعای واهی سعی در شناسایی و اجرای آن در کشور‌های اروپایی داشته‌اند، نه تنها با تلاش این مرکز بی‌نتیجه مانده و هیچ کدام از احکام مزبور در کشور‌های اروپایی مورد شناسایی و اجرا قرار نگرفته است، بلکه بعضاً منجر به محکومیت خواهان‌های آمریکایی به پرداخت خسارت و هزینه‌های قضایی قریب به یک میلیون پوند، به نفع دولت ایران گردیده است.
کیهان نوشت: با وجود ظرفیت ۱.۸ میلیون بشکه‌ای، «توان عملیاتی» پالایشگاه‌های خوراک نفت ایران با احتساب تعمیرات اساسی عددی کمتر از ۱.۷ و نزدیک به ۱.۶ میلیون بشکه در روز است.
کیلیان امباپه اگر قراردادش را تمدید کند و تا سال 2025 در پی اس جی بماند، 170 میلیون یورو دریافت خواهد کرد ولی او اعلام کرده که قصد تمدید ندارد.
بعدها مشخص شد پرداخت یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون دلاری از بدهی که شاید یکی از دلایل قطع گاز ترکمنستان به ایران در گذشته بود به صورت تهاتری بوده است. در این معنا که ایران مستقیما پولی در اختیار ترکمنستان قرار نداده است بلکه عراق بدهی ایران به ترکمنستان را از منابع ناشی از صادرات گاز ایران به بغداد پرداخته است. از این رو ادعای مالک شریعتی در ارتباط با تسویه بدهی با ترکمنستان بدون برجام؛ یک پروپاگاندای رسانه‌ای است.... هر چند ظریف، ظریفانه عمل می‌کند تا به کسی بر نخورد و با وقار تمام بسیاری از نقدها، دروغ ها و تهمت‌ها را تحمل می‌کند اما مخالفانش دست بردار نیستند و حتی به نقل از وی تلاش می‌کنند دیگران را علیه او به واکنش وادار کنند.
سردبیر مارکا مدعی شد که اطمینان دارد لیونل مسی پیشنهاد الهلال را می پذیرد و بوسکتس به همراه دی ماریا نیز او را در سفر به عربستان همراهی می کنند.
باشگاه کاردیف سیتی به دلیل مرگ امیلیانو سالا، درخواست غرامت 110 میلیون یورویی از نانت فرانسه کرده است!
اعضای هیات منصفه به این نتیجه رسیدند که جین کارول نویسنده ۷۹ ساله آمریکایی توانسته است ادعای خود در خصوص شکایت از چهل و پنجمین رئیس جمهور (سابق) آمریکا را به دلیل تجاوز جنسی به او در یک فروشگاه در سال ۱۹۹۶ ثابت کند.
لیونل مسی در حال مذاکره بر سر انتقالی به ارزش سالانه 320 میلیون پوندی به عربستان سعودی است. قراردادی که می تواند یک بار دیگر ستاره آرژانتینی را در مقابل رقیبش رونالدو قرار دهد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر درستی داده‌های این وزارتخانه در خصوص ایجاد ۱ میلیون شغل گفت: در ستاد وزارت کار و ادارات کل تعاون کار و رفاه اجتماعی سامانه رصد داریم که قادر است واحد به واحد، بخش به بخش و حتی روستا به روستا معدل استان را در زمینه ایجاد اشتغال ارائه کند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تحقق وعده رئیس جمهوری مبنی بر ایجاد یک میلیون شغل در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: نرخ بیکاری نیز در ۱۴۰۱ نسبت به ۱۴۰۰ کاهش ۷ دهم درصدی یافته است.
روبرت لواندوفسکی با گلی که پنجشنبه شب به منچستریونایتد زد، تعداد گل‌هایش برای بارسا را به 25 رساند و باشگاه کاتالان حالا باید 1.25 میلیون یورو به بایرن پرداخت کند.
دیلی میل امروز ادعا کرد که منچستریونایتد در تابستان سال بعد حاضر است 120 میلیون یورو برای جذب ویکتور اوسیمن هزینه کند.
تصویری که وزیر ارتباطات ۱۹ آذر ماه در شبکه‌های اجتماعی بومی خود منتشر کرد. کمتر از دو ماه پیش، زارع‌پور تعداد کاربر فعال ماهانه ایتا را ۱۵.۲ میلیون نفر اعلام کرده بود.
روزنامه اینترنتی الشبابیة عربستان مدعی شد که الهلال مذاکرات خود را با نیمار و لیونل مسی آغاز کرده است.
پائولو دیبالا ممکن است همین زمستان یا تابستان بعد با تنها 12 میلیون یورو از رم جدا شود.
روزنامه مارکا مدعی شد که قرارداد رونالدو با النصر نهایی شده و فوق ستاره پرتغالی راهی کشور عربستان می شود.
طبق ادعای نشریه دیلی استار، باشگاه منچستریونایتد کریستیانو رونالدو را به دلیل بی انضباطی در جریان بازی مقابل تاتنهام، یک میلیون پوند جریمه کرده است.
رئیس‌جمهور سابق آمریکا از شبکه تلویزیونی CNN به علت ادعای افترا و تلاش این شبکه برای بی اعتبار کردنش شکایت کرد و غرامت ۴۷۵ میلیون دلاری را خواستار شد.
فدراسیون فوتبال سنگال هزینه قابل توجهی را برای برگزاری دیدارهای دوستانه پیش از جام جهانی 2022 اختصاص داده است.
آمریکا با انتشار گزارشی مدعی شد که روسیه ۳۰۰ میلیون دلار برای تأثیرگذاری مخفیانه بر سیاست جهانی هزینه کرده است.
روزنامه دولتی ایران ورزشی ۲ ادعا درباره دراگان مطرح کرده که هر دو بحث برانگیز است.
مدافع تازه وارد پرسپولیس در فاصله کوتاه ساعاتی مانده به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی، مجبور به گذشت از خواسته چهار میلیون دلاری از تیم چینی بگذرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ