رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تعداد ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار نفر نام نویسی خود را در سامانه سماح قطعی کرده و مشمول بیمه اربعین می شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سکه امامی با کاهش قیمت ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به قیمت ۲۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: ۲ میلیون و ۴۲۱ هزار خانوار تحت پوشش‌ کمیته امداد هستند.
آژانس بین‌المللی انرژی اعلام کرد: تولید روزانه نفت ایران در چهارمین ماه سال جاری میلادی ۶۰ هزار بشکه افزایش یافت و ایران چهارمین تولیدکننده اوپک در این ماه شد.
قیمت سکه امامی نسبت به هفته پیش با افزایش قیمت ۲ میلیون تومانی همراه شده است.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: پیش از این حدود ۱۰ بلوک اکتشافی معرفی شده بود که اکنون با اضافه شدن ۱۶ بلوک تازه، شمار بلوک‌های اکتشافی تازه به ۲۶ عدد می‌رسد.
پیش‌بینی سامانه‌های مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از متوسط تردد بیش از ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تردد در محورهای مواصلاتی کشور در تعطیلات عید فطر حکایت دارد.
اداره آمار ترکیه اعلام کرد: مبادلات تجاری این کشور با ایران در دو ماهه نخست سال جاری میلادی به ۹۲۱ میلیون دلار رسیده است.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از بهره‌مندی ۲میلیون نفر از خدمات ایستگاه ایمنی و سلامت در نوروز خبر داد.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: در این مدت ۲ میلیون و ۶۰۳ هزار و ۸۲۸ مسافر نیز با شناورهای مسافری و تفریحی در کشور جابه جا شده اند.
آمار صادرات آبزیان در سال جاری نشان می دهد از دهم تا هفدهم بهمن امسال دو میلیون و ۲۶۴.۵ تن انواع آبزی از ایران صادر شده است.
قم- رئیس سازمان محیط زیست گفت: به دلیل عدم تخصیص حقابه ها و تغییرات اقلیمی، ۲ میلیون هکتار از تالاب‌های کشور در حال تبدیل شدن به منشأ برداشت گرد و غبار هستند.
قم-رئیس سازمان محیط زیست گفت:به دلیل عدم تخصیص حقابه ها و تغییرات اقلیمی، ۲میلیون هکتار از تالاب‌های کشور در حال تبدیل شدن به منشأ برداشت گرد و غبار هستند.
مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با اشاره به سوخت‌رسانی به نیروگاه‌های کشور گفت: طی ۹ ماه سال جاری ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون لیتر سوخت به نیروگاه‌های کشور انتقال داده شده است.
وزارت کشور فلسطین آمار جمعیت نوار غزه تا پایان سال ۲۰۲۲ میلادی را اعلام کرد.
امروز در بازار تهران هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۸۹۲ هزار تومان و هر قطعه سکه امامی ۲۲ میلیون و ۷۲۲ هزار تومان قیمت خورد.
معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مودی جدید خبر داد.
سکه امروز نسبت به ابتدای هفته با افزایش قیمت ۶۲۶ هزار تومانی همراه شده است.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران گفت: با توجه به کاهش نرخ اونس جهانی، کاهش نرخ دلار در بازار تهران و نبود تقاضا، قیمت طلا و سکه از ابتدای هفته تاکنون میانگین ۲ درصد کاهش یافته است.
بندرعباس - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان شهریور ماه امسال، ۲ میلیون و ۶۵۹ هزار و ۳۰۸ تن انواع کالای نفتی و غیرنفتی تخلیه و بارگیری شد.
بندرعباس - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان شهریور ماه امسال، ۲ میلیون و ۶۵۹ هزار و ۳۰۸ تن انواع کالای نفتی و غیرنفتی تخلیه و بارگیری شد.
بندرعباس - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان شهریور ماه امسال، ۲ میلیون و ۶۵۹ هزار و ۳۰۸ تن انواع کالای نفتی و غیرنفتی تخلیه و بارگیری شد.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه پلیس تا پایان بازگشت زوار از عتبات عالیات خدمات شبانه روزی خود را ادامه خواهد داد، افزود: بیش از ۳۰ هزار همکار از مبداء تا مقصد به زائران خدمات رسانی می‌کنند.
رئیس سازمان حج و زیارت، از فعالیت بیش از ۴۰۰ نفر از کارگزاران در واحد امداد و راهنمایی زائران و گمشدگان در اربعین خبر داد و گفت: ۲ میلیون و ۴۰ هزار نفر در سامانه سماح نام نویسی کرده اند.
رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت:با ایجاد پایگاه جامع اطلاعات مودیان مالیاتی در ماه‌های گذشته بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار مودی جدید شناسایی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ