دکتر سید محمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر توجه ویژه این بانک به حوزه مسئولیت اجتماعی و تلاش برای رفع نیازهای مالی و پولی تمامی اقشار جامعه، گفت: حمایت و پشتیبانی از دانشگاهیان را وظیفه خود می دانیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حمایت سککوک از اقشار ضعیف جامعه را پشتیبانی می کنیم
اردبیل- معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور حمایت همه جانبه از نظام تعلیم و تربیت را وظیفه و رسالت اصلی می‌داند.
دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه نقش مردم در حمایت از پلیس را مهم توصیف کرد و گفت: در مسئله عفاف و حجاب، نقش مردم بی بدیل است؛ چرا که اگر مأموران پلیس مردم را در کنار خود ببینند، در مواجهه با ناهنجاری‌ها با دلگرمی بیشتری به وظیفه خود عمل خواهند کرد.
مسئول کارگروه ترویج ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان دیجیتال معاونت علمی گفت: بخشی از هزینه های استارتاپ ها در حوزه های هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و بلاکچین را پشتیبانی می کنیم.
حمایت و پشتیبانی از قوه قضائیه در اولویت ماست. باید توجه داشته باشیم که اولویت این پشتیبانی را بر بخش‌هایی متمرکز کنیم که محل رجوع مردم است. باید تلاش کنیم مشکلات در دادگاه‌ها و دادسرا‌ها رفع شود و مشکلات مانع اقتدار و پیاده‌سازی عدالت نشود.
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت با تمام توان نیاز به پشتیبانی گروه‌های جهادی برای رسیدن به اهداف خود دارد و در این راستا از هیچ کمک و حمایتی به فعالان جهادگر کشور دریغ نخواهد کرد.
رئیس جمهور عراق در سالروز تاسیس حشد شعبی بر لزوم حمایت همه‌جانبه از این جریان مردمی و تسلیح آن تاکید کرد.
با هدف پشتیبانی و حمایت موثر از تحقیقات بنیادی، توسعه‌ای و کاربردی اولویت‌دار در حوزه طب و داروسازی سنتی؛ شبکه تحقیقاتی طب سنتی ایجاد شد و فعالیت‌های آن در یک همکاری مشترک توسعه یافت.
مشهد _ مدیرکل پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: سه هزار و ۳۰۰ تن مرغ منجمد در شهرستانهای استان طی یک ماه گذشته با هدف حمایت از مصرف کنندگان و تنظیم بازار توزیع شده است.
نخست‌وزیر انگلیس و رئیس جمهور اوکراین در مورد تلاش‌ها برای تسریع حمایت نظامی از کی‌یف تلفنی گفت‌وگو کردند.
رئیس دستگاه قضا، با اشاره به شعار سال ۱۴۰۲، بر حمایت و پشتیبانی همه جانبه قوه قضائیه از تولید کنندگان و فعالان اقتصادی و کمک به دولت در مهار تورم تاکید کرد.
نمایندگان مجلس به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مجوز دادند از طریق اخذ تسهیلات بانکی و حمایت دولت در تامین زمین، نسبت به نوسازی و ساخت منازل نیروهای مسلح اقدام کند.
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: با هدف حمایت و پشتیبانی از تحصیل دانش آموزان اتباع افغانستانی در ایران، تفاهم نامه ای با صندوق توسعه قطر به ارزش حدود ۵ میلیون دلار منعقد شد.
مشهد ـ مدیرکل پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: توزیع مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازار سهمیه سال گذشته استان با هدف حمایت از مردم و تعدیل قیمت از امروز، شنبه آغاز شد.
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت:نهادهایی که وظیفه حمایت از تولید را دارند از خود سلب مسئولیت کرده اند؛ حتی شرکت پشتیبانی امور دام کشور دراین مقطع حساس از بار مسئولیت شانه خالی کرده است.
ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای، اقدام پارلمان اروپا در پیشنهاد قرار دادن نام سپاه پاسداران را ناشی از استیصال و ناکامی در حمایت و پشتیبانی از اغتشاشات اخیر در ایران دانست.
بورل در این توییتی با اعلام این خبر، نوشت: در گفت وگوی تلفنی با آنتونی بلینکن وزیر خارجه ایالات متحده بر عزم مشترک برای تداوم حمایت قاطع از اوکراین از جمله پشتیبانی نظامی تاکید کردیم.
این بانک مفتخر است در راستای ترویج فرهنگ ورزش و پشتیبانی از جامعه ورزشی کشور زمینه را برای حمایت هواداران از باشگاه های استقلال و پرسپولیس را فراهم کند.
مدیر امور تحقیقات و توسعه بازار بانک شهر گفت: این بانک مفتخر است در راستای اشاعه فرهنگ ورزش و پشتیبانی از جامعه ورزشی کشور زمینه را برای حمایت هواداران از باشگاه های استقلال و پرسپولیس و بهره مندی آنان از برترین خدمات بانکی به خصوص در حوزه بانکداری الکترونیک فراهم کند.
وی درباره روابط سوریه با حزب الله لبنان نیز گفت: ما از حزب الله حمایت کرده و همچنان می‌کنیم و این حمایت ادامه خواهد یافت، زیرا حزب الله همپیمان راهبردی ما به شمار می‌رود.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: سازمان بهزیستی نیازمند حمایت و پشتیبانی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی است تا بتواند به نحو شایسته ای به جامعه هدف خود خدمات شایسته‌تری را ارائه کند.
قم- وزیر جهاد کشاورزی گفت: در آینده نزدیک با مصوبه دولت و حمایت‌هایی که رئیس جمهور در این زمینه داشتند، پشتیبانی از دامداران افزایش می‌یابد.
در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه هیئت وزیران به ریاست رئیس جمهور، اعضای دولت با صدور مجوز برای تأمین تجهیزات مورد نیاز فرودگاه های کیش و قشم جهت پشتیبانی از جام جهانی قطر موافقت شد.
انسیه خزعلی گفت: وزارت کشور دنبال پشتیبانی از متولیان فرهنگ حجاب و عفاف است ولی در حال حاضر قانونی در زمینه حمایت از متولیان فرهنگ حجاب و عفاف مصوب نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ