مطالبه دانشگاهیان و راه ترمیم وضعیت کنونی / مطالبه دانشگاهیان، شهامت بیشتر وزارت علوم را می‌خواهد/ نادیده‌انگاری هویت و خودبیان‌گری دانشگاه عامل ناآرامی‌ها در دانشگاه است / استقلال نهادی و آزادی آکادمیک دانشگاه به رسمیت شناخته شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پزشکان تاکید دارند که شناسایی عوامل خطرِ بیماری پارکینسون (PD) برای تشخیص زودهنگام آن امری ضروری است.
دلایل داخلی و بحران اقتصادی تنها بخشی از مشکلات لبنان است و برای درک ابعاد ناامنی در این کشور، باید عامل مهمی به نام نقش رژیم صهیونیستی نیز مور توجه قرار بگیرد.
چطور میزان قند در رژیم غذایی خود را کاهش دهیم؟ کارشناسان می‌گویند برچسب‌های تغذیه‌ای را قبل از انتخاب مواد غذایی بررسی کنید و از نام‌های مختلف قندهای افزوده مانند ساکارز، شربت ذرت با فروکتوز بالا، دکستروز و مالتوز آگاه باشید.
آپنه خواب خطر ابتلا به برخی سرطان‌ها از جمله سرطان کلیه، ملانوما، سرطان سینه و سرطان رحم را افزایش می‌دهد. هنوز این ارتباط به درستی درک نشده اما، به گفته برخی دانشمندان، اختلال مکرر در تنفس در طول شب ممکن است باعث ایجاد استرس اکسیداتیو در بدن شده و این استرس فرایند التهاب را وخیم کند.
حمید سوری، اپیدمیولوژیست گفت: دنگی یک عفونت ویروسی است که توسط ویروس دنگی (DENV) و از طریق نیش پشه‌های آلوده به انسان منتقل می‌شود. بروز دنگی در دهه‌های اخیر در سراسر جهان رشد چشمگیری داشته است.
رئیس فدراسیون کشتی با بیان این که کشتی گیران نوجوان نسل آینده این رشته را تشکیل خواهند داد گفت: اگر کشتی‌گیری می‌خواهد موفق باشد باید اصول حرفه ای تمرین و خوب زندگی کردن را رعایت کند.
بررسی آخرین قرارداد اسپانسری باشگاه استقلال که پاییز سال گذشته به پایان رسید نشان می دهد آبی‌پوشان در ۹ ماه اخیر بدون حامی مالی و البته بدون درآمدزایی در رقابت های لیگ برتر شرکت کرده‌اند.
رفتار غیرحرفه‌ای یک بازیکن، شاگردان ژاوی هرناندز را با چالش جدی رو به رو کرده است.
فرمانده انتظامی منوجان از دستگیری عامل تیراندازی نیمه شب بیمارستان امام حسین این شهرستان خبر داد.
لنگرود - فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری عامل ضرب و شتم یکی از آمران به معروف در یکی از خیابان‌های این شهرستان خبر داد.
یک تابستان دیگر و یک جنجال جدید از کیلیان امباپه. در چهار سال گذشته ستاره فرانسوی به عامل اصلی ناآرامی و استرس PSG و هوادارانش تبدیل شده و این داستان ادامه دارد.
محمد حسن قدیری ابیانه: پس از ناآرامی‌ها برخی با مینی ژوپ بیرون می‌آیند و برخی نافو قسمت‌هایی از بدنشان پیدا ست؛ برخی همدیگر را در کوچه و خیابان در آغوش می‌گیرند و می‌بوسند / گشت ارشاد برای افرادی که مینی ژوپ می‌پوشند واجب است / حال اگر فردا فردی مینی ژوپ پوشید و قبلا مشکل جراحی داشت و او را ببرند و به او تذکر بدهند؛ اگر او سکته زد بگویند چرا سکته کردی؟ / اینهمه آدم سکته می‌کنند وسط نماز، موقع تحصیل و موقع تدریس؛ سکته کردن جرمی برای پلیس محسوب می‌شود؟ / بخش اندکی از بهبود وضعیت اقتصاد به دولت بستگی دارد؛ بخش بزرگی به خود مردم وابسته است، مردم باید به وظایف خودشان عمل کنند / ۱۵% از مشکلات ما به تحریم‌ها بر می‌گردد و ۱۵% در دست مدیریت است و بقیه در دست مردم است
اطلاعیه سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران: اواخر هفته گذشته عده‌ای فریب خورده با تحریک شبکه‌های معاند، در مراسم چهلم یکی از کشته شدگان اغتشاشات اخیر در بهشت زهرای تهران سعی در ایجاد بلوا و آشوب و ناامنی و همراه کردن افراد حاضر در مراسم را داشتند
وزیر خارجه انگلیس چند روز قبل با اشاره به گذشت سه ماه از آغاز ناآرامی‌ها در ایران، اعلام کرد که لندن طی این مدت اقدام به تحریم بیش از ۴۰ مقام این کشور کرده است.
در ناآرامی‌ها و اعتراض‌های اخیر در اردن، علاوه بر مشکلات داخلی و عوامل و بازیگرهای خارجی، محدودیت‌های صندوق بین‌المللی پول نیز در بروز این حوادث بی‌تأثیر نبوده است.
در خصوص پیگیری پرونده حسین محمدی (بازیگر) طی هفته گذشته دو جلسه کارشناسی در خانه سینما برگزار شد، جلسه اول با حضور وکیل انتخابی این بازیگر برگزار شد و وضعیت پرونده‌اش مورد بررسی قرار گرفت. مهمترین نکته وجود وکیل تسخیری و عدم رضایت قاضی پرونده به وکالت وکیل انتخابی بود و در مورد شرایط حصول به این مقصود بحث و تبادل صورت گرفت. / رسول صدرعاملی در پاسخ به این سوال که اخیرا ریاست سازمان سینمایی وضعیت بیکاری اهالی سینما را به اوضاع ناآرام اخیر مربوط دانسته، وضعیت سینما را چگونه می‌بیند؟ پاسخ داد: مشکل بیکاری اعضاء خانه سینما از سال قبل شروع شده و ربطی به ناآرامی های اخیر ندارد و توسط سینماگران در ابتدای امسال گوشزد شده بود. توقف تولید در ابتدای سال و سخت گیری در مجوزها باعث شد که سینماگران کار نکنند. مشکل کاهش تماشاگر از سال قبل آغاز شده است و شاید عوامل آن را باید در روش‌های مدیریت هم جستجو کرد.
محمد شجاعی، دانش‌آموخته رشته فلسفه و حوزه گفت: اجنه یکی از عوامل ناآرامی‌های اخیر در کشور است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: فاصله بین دستگیری عوامل ناآرامی‌ها تا اعدام آنها بسیار زیاد است و باید در فاصله ۵ یا ۱۰ روز بعد از دستگیری اعدام شوند منتها قوه قضائیه روال خودش را دارد.
میرسلیم گفت: در حقیقت آیین دادرسی بسیار محکم است و قوه قضائیه می‌خواهد براساس آیین دادرسی کار خود را انجام بدهد، اما با شرایطی که پیش آمد و ظلمی که به مردم شد بنابراین قوه قضائیه باید با توجه به این شرایط بررسی‌های خود را انجام بدهد.
در بخشی از بیانیه شورای امنیت آمده است: فوت تاثر برانگیز خانم «مهسا امینی» پس از حضور در واحد پلیس امنیت اخلاقی تهران مورخ ۲۵ شهریور باعث گردید تا دشمن، طراحی پیچیده خود در جنگ ترکیبی که بنا بود به بهانه‌های مختلف آغاز شود را تسریع و با شتاب اجرایی نماید؛ لذا هرچند گزارش‌های رسمی سازمان پزشکی قانونی، مجلس شورای اسلامی، فراجا و همچنین نظرات کارشناسی پزشکان متعهد کشور نشان می‌داد که؛ هیچ اقدام مستقیمی از سوی عوامل انتظامی منجر به فوت خانم امینی نگردیده است، اما اغتشاش به این بهانه آغاز و اساسا موضوع متوفی به فراموشی سپرده شد.
بنابر اعلام مسئولان انتظامی دو شهرستان اقلید و خرمبید فارس، ۵۵ نفر از عوامل ناآرامی های این دو شهرستان دستگیر و تحویل عوامل قضایی شدند.
عضو شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: دستگاه قضا باید با تجزیه‌طلبان و عوامل ناآرامی‌ها برخورد قاطع کند.
باید به گونه‌ای عمل کرد که این قضایا اصلا رخ ندهد. در تحلیل این نارامی ها باید پرونده اعتراض را از اغتشاش و سخن داخل را از سخن دشمن جدا کنیم. به هر حال دشمن اگر دشمنی نکند که دوست می شود و خاصیت دشمن، دشمنی و استفاده از نقاط ضعف است
باید به گونه‌ای عمل کرد که این قضایا اصلا رخ ندهد. در تحلیل این نارامی ها باید پرونده اعتراض را از اغتشاش و سخن داخل را از سخن دشمن جدا کنیم. به هر حال دشمن اگر دشمنی نکند که دوست می شود و خاصیت دشمن، دشمنی و استفاده از نقاط ضعف است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ