همزمان با برگزاری تجمعات اعتراضی دانشگاهیان به منظور محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ، دانشجویان دانشگاه امیرکبیر نیز به جمع معترضان پیوستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمهوری اسلامی ایران با درخواست رسمی از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواستار شد تا این شورا اقدام شنیع حمله تروریستی به شاهچراغ را صریح و با قوی‌ترین عبارات محکوم کند.
وزارت اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن اقدام یوتیوب نسبت به بستن و حذف حساب‌های کاربری وابسته به انصارالله را محکوم کرد.
دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان در نامه‌ای به کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل، خواستار محکومیت اقدام تروریستی و به شهادت رساندن چهار نیروی پلیس در مسیر خاش به تفتان شد.
در پی حمله بامداد امروز ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق پیرامونی دمشق، وزارت خارجه سوریه در بیانیه شدیداللحنی، این اقدام صهیونیست‌ها را به شدت محکوم کرد.
وزارت خارجه سوریه به شدت به تجاوز امروز رژیم صهیونیستی به غزه که شماری شهید برجای گذاشت واکنش نشان داد و خواستار اقدام عملی علیه تل آویو شد.
عباس عبدی نوشت: نمی‌دانم که دخالت در بازار ارز فردایی جزو اختیارات بانک مرکزی بوده یا خیر. اگر جزو اختیارات آنان بوده، طبعا حکم صادره باید نقض شود. ولی فرض می‌کنیم که این تصمیم در صلاحیت مقامات بانک نبوده است و مرتکب تخلف یا جرم شده باشند. در این صورت این پرسش مهم مطرح می‌شود که آیا این اقدام فقط از طرف آقای سیف و معاونش رخ داده یا پیش و پس از آن‌ها هم وجود داشته است؟
دبیر ستاد حقوق بشر درباره واکنش مداخله جویانه اروپا در خصوص حکم اعدام یک تبعه ایرانی تروریست انتقاد کرد.
رئیس کل دادگستری استان فارس از محکومیت دو تن از متهمان اصلی پرونده حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) به اعدام در ملاء عام خبر داد و گفت: اتهام این دو متهم معاونت در افساد فی الارض، بغی و اقدام علیه امنیت کشور بود.
رئیس کل دادگستری استان فارس از محکومیت دو تن از متهمان اصلی پرونده حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) به اعدام در ملاء عام خبر داد و گفت: اتهام این دو متهم معاونت در افساد فی الارض، بغی و اقدام علیه امنیت کشور بود.
با اتمام رسیدگی به پرونده عاملین حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) و در مهلت قانونی، احکام مجازات متهمین این پرونده در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز صادر شد.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: ضمن محکومیت اقدام پارلمان اروپا در خصوص سپاه، تمام تمهیدات لازم برای پیگیری این موضوع را اندیشیده است.
امروز جمعه ۷ بهمن ماه، نمازگزاران قمی پس از اقامه نماز جمعه و در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد، در میدان جانبازان قم تجمع کرده و با سر دادن شعار این اقدام هتاکانه را محکوم کردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن محکومیت اقدام مسلحانه در ورودی سفارت آذربایجان، گفت: با دستور ویژه مقامات سیاسی و امنیتی کشور، موضوع با اولویت و حساسیت بالا در حال بررسی است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن محکومیت اقدام تروریستی در ورودی سفارت آذربایجان، گفت: با دستور ویژه مقامات سیاسی و امنیتی کشور، موضوع با اولویت و حساسیت بالا در حال بررسی است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن محکومیت اقدام تروریستی در ورودی سفارت آذربایجان گفت: نتیجه بررسی‌های اولیه مقامات و دستگاه‌های ذی‌ربط حاکی از انگیزه‌های شخصی در ورای این اقدام است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد؛ نمازگزاران جمعه پس از پایان نماز با خشم عمیق و آکنده از نفرت دائمی در محکومیت این اقدام ننگین اجتماع خواهند کرد.
شمار زیادی از مردم افغانستان امروز سه شنبه با برگزاری راهپیمایی گسترده ای در شهر کابل، هتک حرمت مقدسات اسلامی در سوئد را محکوم کردند.
ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای ضمن محکومیت اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی، بر حمایت همه جانبه خود از سپاه تاکید کرد.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: توهین نشریهٔ هتاک فرانسوی به رهبر انقلاب ثابت می‌کند که باید با همکاری بیشتر مقابل لطمه به هویت فرهنگی ملت‌ها ایستاد.
مراسم عزاداری دانشجویان و اساتید دانشگاه علم و صنعت در واکنش به حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ برگزار شد.
مراسم عزاداری دانشجویان و اساتید دانشگاه علم و صنعت در واکنش به حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ آغاز شد.
ظهر امروز (شنبه ۷ آبان) جمعی از دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی با تجمع در محوطه دانشگاه، این اقدام تروریستی در شیراز را محکوم کردند.
ظهر امروز (شنبه ۷ آبان) جمعی از دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی با تجمع در محوطه دانشگاه، این اقدام تروریستی در شیراز را محکوم کردند.
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با محکومیت اقدام تروریستی در شیراز، آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح را مانع رویاپردازی نظام سلطه و صهیونیسم و تروریست‌ها دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ