رئیس‌جمهور از دانشگاهیان خواست، توان تحقیقاتی و پژوهشی خود را به افزایش بهره‌وری در کشور متمرکز کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: درست است راهیان پیشرفت جایگاه دارد، اما جایی که ابتدا محبت است و بعد ساخته شدن در محضر خداوند، راهیان است. این عرصه، بدی ندارد. این را باید قدر بدانیم و برای آن بدی نسازیم. همگی باید این کلاس درس را برای تمام جوانان سهل الصول کنیم.
فرمانده نیروی هوایی ارتش در بازدید از دانشگاه هوایی شهید ستاری اظهار کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و وجود دانشمندان و متخصصان تمام نیازهای نیروی هوایی ارتش در داخل تأمین می‌شود.
یک ماه بعد از مرگ لالمی، خبر خودکشی هاله لاجوردی، در رسانه‌ها منتشر شد. لاجوردی ۵۶ ساله، جامعه شناس، نویسنده و استاد دانشگاه تهران بود که به دلیل عدم انتشار مقاله‌اش، از این دانشگاه اخراج شد. مرگ مادر این جامعه شناس و مشکلات روحی‌اش او را حدودا ۱۰ سالی خانه‌نشین کرد تا زمانی که در بهمن ۱۳۹۹ برادرش خبر فوت او را در توییترش منتشر کرد.
اکانت توییتری منتسب به بسیج دانشجویی دانشگاه شریف نوشت: سوءمدیریت در حوزه انرژی با وجود تملک رتبه دوم ذخایر انرژی جهان، باعث شده امروز در تمام حامل‌های انرژی گرفتار ناترازی شویم.
معاونت آموزشی دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد: با توجه به اینکه دانشجویان غیربومی برای بازگشت به دانشگاه با مشکل تهیه بلیط مواجه هستند، تمام کلاس‌های روز دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه مورخ ۱۴، ۱۵ و ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.
برای دانشگاه تهران مشتری هشت! بخشی را برای تالار عروسی، بخشی را برای کافی‌شاپ و فودکورت و تمام محوطه داخلی را برای فروش مستقیم صنایع خانگی و کارآفرینی‌های کوچک زودبازده، بخش دیگری هم به فروش پایان‌نامه و رساله‌های دکتری اختصاص می‌دهند و واقعا درآمدزاست. شاید بتوان با مشتری مذاکره کرد تا بخشی از پیاده‌رو داخل دانشگاه را هم به فروش کتاب‌های نایاب و کمیاب اختصاص دهد و با این اقدام، ترافیک سنگین محدوده میدان انقلاب هم حل می‌شود و خودش یک دستاورد می‌شود برای شهرداری تهران در دل دستاورد بزرگ دولت در مولدسازی!
رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه خوارزمی گفت: سران کشورهای اروپایی تبعات تصمیم خود را بررسی کرده و خواستند تا از رویارویی تمام عیار با ایران پرهیز کنند.
وثوقی وحدت اظهار داشت: در آیین‌نامه انضباطی برای تخلفاتی همچون ایجاد بلوا و آشوب تنبیهات سنگینی تا سقف اخراج دانشجو از دانشگاه با محرومیت از تحصیل در تمام دانشگاه‌ها تا ۵ سال درنظر گرفته شده است.
غلامحسین کرباسچی، فعال سیاسی نوشت: در تمام کشور صدها رستوران و کافه پر است از خانم و آقا کنار هم بدون هیچ مشکلی چرا برا سلف قر فرهیختگان دانشگاهی تفکیک جنسیتی با انی همه سرو صدا؟
بعد از اردلان، اجتهادی صحبت کوتاهی کرد و سپس نوبت به عادل فردوسی‌پور رسید: جای دانشجو پشت میله زندان نیست. همه مردم ایران خواهان آزادی بی‌قیدوشرط دانشجوهای در بند هستند. این خواسته حداقلی نه تنها این دانشگاه، بلکه تمام دانشگاه‌هاست.
معاون حقوقی رئیس‌جمهوری با تاکید بر لزوم منع ورود نیروهای امنیتی به محیط دانشگاه‌ بر ادامه پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشتی از نهادهای مسئول تاکید و اعلام کرد که معاونت حقوقی تمام ظرفیت‌های خود را برای حل و فصل مشکلات در حد توان و اختیارات خود به کار می‌برد.
هیات رییسه دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه‌ای ضمن تاکید بر حفظ آرامش و استقبال از فعالیت‌های قانونمند و برگزاری برنامه‌های دارای مجوز، تکرار هرگونه رفتار‌های دور از شان دانشگاه را مردود دانست و از کمیته انضباطی خواست که از تمام ظرفیت‌های قانونی خود همچون تعلیق، اخراج و ... برای برخورد با این موارد استفاده کند.
دانشگاه صنعتی شریف پیرو تصمیم هیات رییسه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ کلاس‌های دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۴۰۰ و ماقبل از آن از روز شنبه ۳۰ مهر و تمام کلاس‌های دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۴۰۱ از شنبه آینده به صورت حضوری تشکیل می‌شود.
روزنامه اصولگرای سراج برای گزارش یک و عکس یک خود حضور سیدابراهیم رئیسی در دانشگاه الزهرا را انتخاب کرده و با انتشار عکس تمام صفحه از رئیسی در جمع دختران دانشگاه الزهرا تیتر زده: زن، دانشگاه، رئیسی!
معاون اول قوه قضاییه از آزاد شدن تمام دانشجویان بازداشت شده دانشگاه شریف خبر داد.
معاون آموزشی وزارت علوم گفت: تمام دانشجویان می‌دانند که بر اساس مقررات آموزشی اگر سه جلسه غیبت غیرموجه داشته باشند، جلسه چهارم دیگر نمی‌توانند در کلاس حاضر شده و باید درس را حذف کنند، چون دانشکده و آموزش می‌تواند به دانشجو اعلام کند که وی اجازه ورود به امتحان مربوطه را ندارید و اگر امتحان را هم ندهد برای وی صفر رد می‌شود.
دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه‌ای از آزادی تمام دانشجویان این دانشگاه که در تجمعات دانشگاه دستگیر شده بودند، خبر داد.
تمامی دانشجویان دانشگاه شریف که در حاشیه تجمعات دانشگاه دستگیر شده بودند، آزاد شدند.
دانشگاه باید جواب‌گوی مردم شهر باشد نه پاسخ‌گوی دولت، همین حس پاسخ‌گویی باعث ارتقای کلاس درس و تحقیق دانشگاه می‌شود. همین شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های پیام‌رسان را ببینید؛ اگر استفاده شوند و فیلتر نباشد، رکن مطالبه‌گری هستند. همین مطالبه‌گری دانشگاه را به تعادل می‌رساند و بازار دانش متعادل می‌شود؛ همان نظریه معروف دست پنهان آدام اسمیت، دانشگاهی که کیفیت تولید نکند، کسی به آن مراجعه نمی‌کند مثل تمام دنیا. این دانشگاه پاسخ‌گو و باکیفیت و جواب‌گو به درد‌های مردم است که از آن استقبال می‌شود.
جلیلی خاطرنشان کرد: عصر امروز تجمعی در داخل دانشگاه برگزار شد که اتفاقا در حاشیه این تجمع دکتر زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری نیز در دانشگاه حضور یافت و با دانشجویان و نیروهای پلیس اطراف دانشگاه به گفت‌وگو پرداخت.
عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شریف و کارشناس برجسته انرژی با تأکید بر اینکه این کار دولت درست است که خودش را بی نیاز از برجام نشان بدهد، گفت: من این را قبول دارم که دولت ایران باید مسائلش با آژانس بین المللی انرژی اتمی را تمام کند، به خصوص در بخش پادمان؛ و آنها بگویند ما اینها را به نتیجه رسیده ایم و تمام شده؛ بعد توافق انجام می شود. چون اگر شما توافق کنید، هفته بعد دوباره آقای گروسی می گوید شما یک مشکل دارید و من نمی توانم تأیید کنم. چرا این «نمی توانم تأیید کنم» را تا حالا برای کشورهای دیگر نگفته است؟
استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: با مصرف میزان اندکی از بعضی از انواع مواد غذایی کالری بسیاری به دست می‌آید که اصطلاحاً می‌گوییم دانسیته کالری آن زیاد است؛ بالاترین دانسیته کالری غذایی مربوط به چربی‌هاست؛ هر گرم چربی ۹ کیلو کالری انرژی دارد در صورتی که هر گرم پروتئین یا نشاسته ۴ کیلو کالری انرژی دارد.
استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: روال صحیح از پوشک گرفتن کودک، عامل مهمی در کاهش شب ادراری کودکان محسوب می‌شود. حساسیت‌های زیاد والدین در برخورد با کودکی که دچار شب ادراری شده نه تنها باعث شیوع بیشتر شب ادراری در کودک می‌گردد بلکه باعث ایجاد مشکلات روحی در آینده او نیز خواهد بود.
ماتیو گرونیک، نویسنده و استاد دانشگاه جورج تاون آمریکایی طی مقاله ای نوشت که براساس نظریه های روابط بین الملل، جنگ سرد بین آمریکا، چین و روسیه یک جنگ سخت و تمام عیار خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ