دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی گفت: دانشگاهیان، حوزویان، اساتید دانشگاه، مسؤولان، وزرا و فرهیختگان در رشته‌های مختلف از گروه موزه‌های دفینه بازدید کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس فدراسیون فوتبال از همتای عربستانی خود دعوت کرده تا به ایران بیاید و درباره برخی برنامه ریزی های مشترک تصمیم گیری شود.
دروازه‌بان عراقی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به اردوی تیم ملی این کشور دعوت شد.
علی اکبر احمدیان، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران به دعوت خانم خومبودزو وانتشاونی وزیر ریاست جمهوری آفریقای جنوبی، برای شرکت در نشست دبیران و مشاوران امنیت ملی کشور‌های عضو و دوستدار بریکس در صدر هیأتی عازم آفریقای جنوبی شد.
معاون دبیر حزب کمونیست در استان خودمختار «سین کیانگ» چین در رأس هیأتی ۴۰ نفره روز جمعه به دعوت «مهدی صفری» معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه به صورت رسمی به تهران سفر خواهد کرد.
سفارت امارات در اراضی اشغالی فلسطین اعلام کرد که مقامات این کشور از سران رژیم صهیونیستی برای شرکت در یک نشست در دبی دعوت به عمل آورده اند.
رییس امارات از رییس جمهور سوریه دعوت کرد تا در بیست‌وهشتمین کنفرانس تغییرات آب‌ و هوایی، در دبی حضور پیدا کند.
مشاور عالی فرمانده سپاه درباره محاکمه روحانی گفت: دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌ها است؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوا سیاسی کنیم؟
زلنسکی در توصیف سفر دبیر کل ناتو به کی‌یف اظهار کرد: این سفر ینس استولتنبرگ اولین سفر از زمان شروع جنگ است. ما آن را به عنوان نشانه‌ای تفسیر می‌کنیم که ناتو آماده شروع یک فصل جدید در روابط با اوکراین است؛ یک فصل از تصمیم‌های بلند پروازانه.
این سفر به دعوت قاسم الاعرجی همتای عراقی شمخانی انجام می‌شود و در جریان آن دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با مقامات عالی سیاسی و اقتصادی دولت عراق نیز دیدار ورایزنی خواهد کرد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی فردا در پاسخ به سفر مشاور امنیت ملی امارات به ایران و به دعوت رسمی همتای خود به ابوظبی سفر می‌‎کند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی فردا در پاسخ به سفر مشاور امنیت ملی امارات به ایران و به دعوت رسمی همتای خود به ابوظبی سفر می‌‎کند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی فردا در پاسخ به سفر مشاور امنیت ملی امارات به ایران و به دعوت رسمی همتای خود به ابوظبی سفر می‌‎کند.
عليرضا دبير در يك مصاحبه ٩٠ دقيقه اى با آنتن به خيلى از ابهامات و انتقادات پيرامون خودش و فدراسيون كشتى پاسخ داد.
احمد مازنی نوشت: امیدوارم مسئولان تا دیر نشده دست آشتی به سوی مردم دراز کنند و قبل از کسب رضای حق در کسب رضای خلق بکوشند و بر دل‌های رنجیده بندگان خدا مرهم نهند، تا گره‌های بین ما و خدای مهربان نیز گشوده شود.
پس از بازگشت حسن یزدانی از رقابت‌های جهانی پدرش در فرودگاه مصاحبه جنجالی علیه فدراسیون کشتی انجام داد. بسیاری عدم دعوت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی را به این مسئله نسبت می‌دهند.
یزدانی با پدرش به جلسه دبیر رفت؛ آشتی یا ادامه دعوا؟
معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت که از دعوت نبیه بری رئیس پارلمان این کشور به گفتگو برای نزدیک کردن دیدگاه ها استقبال می کنیم.
دبیر اجرایی ششمین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی گفت: بناداریم ۱۰۰فعال گیاهان دارویی ازکشورهای آلمان، لهستان، ترکیه، یونان، عراق، افغانستان، روسیه، هند، عمان و قطر رابه نمایشگاه دعوت کنیم.
دبیر فدراسیون کشتی اعلام کرد کشتی گیرانی که در رقابت های استعدادهای برتر نونهالان وزن کم کردند به اردوی بسترسازی دعوت نخواهند شد.
دبیر فدراسیون کشتی گفت: نفراتی که در رقابت‌های استعدادهای برتر وزن کم کردند به اردوی بسترسازی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی نونهالان دعوت نخواهند شد.
یکی از مسئولان فدراسیون کشتی آمریکا در حاشیه رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ صربستان رسماً از رئیس فدراسیون کشتی ایران برای حضور در جام جهانی در این کشور دعوت کرد.
نماینده فدراسیون کشتی آمریکا با حضور در کنار علیرضا دبیر در صربستان رسما از ایران برای حضور در مسابقات جام جهانی آیوا دعوت کرد.
رییس فدراسیون کشتی گفت: برخی‌ها در سال‌های قبل با دایره و تنبک زدن و دعوت از ۴ تا سلبریتی به مراسم، به دنبال این بودند که خودشان را گنده کنند.
دختر جوان گفت: جناب قاضی هر وقت جایی دعوت بودیم دیر رسیدیم. هر وقت می‌خواستم خرید بروم باید تنها می‌رفتم، هر وقت می‌خواستم دکتر بروم تنها رفتم، تفریح و میهمانی و سفر و همه چی تنهایی بوده، حتی مسافرت هم با پدر و مادرم می‌رفتم، چون ایشون درگیر کارش بوده است؛ هم صحبتی و دیدارمان هم محدود به چند دقیقه در شبانه روز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ