رودسر- سرپرست جمعیت هلال احمر رودسر از غرق شدن ناجی غریق رودسری در رودخانه سروش رحیم آباد این شهرستان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رودسر - فرمانده انتظامی رودسر از غرق شدن مردی ۳۳ ساله در رودخانه روستای سموش این شهرستان خبر داد.
دو نفر اهل میرآباد که برای نجات جان پسر بچه سه ساله وارد رودخانه زاب شده بودند، غرق شده و جان خود را از دست دادند.
تالش- فرمانده انتظامی تالش از غرق شدن جوان ۳۱ ساله در سواحل بخش کرگانرود این شهرستان خبر داد و گفت: مردم و مسافران در محدوده طرح‌های سالم‌سازی دریا شنا کنند.
لنگرود - فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از غرق شدن مرد ۳۷ ساله حین شنا در ساحل چاف این شهرستان خبر داد.
آستانه اشرفیه- فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه از غرق شدن پیرمرد ۸۰ ساله در سواجل بندر کیاشهر این شهرستان خبر داد.
در پی واژگونی یک قایق روز یکشنبه در رودخانه نیجر در کشور گینه، هفت دختر دانش آموز جوان غرق شدند، در حالی که تلفات ممکن است سنگین تر باشد.
رشت- رئیس اورژانس گیلان از غرق شدن کودک ۷ ساله در دریای خزر و محدوده روستای امین آباد بخش خشکبیجار رشت خبر داد.
سازمان هواشناسی کشور برای کاهش آسیب‌های احتمالی ناشی از این مخاطرات احتیاط درعملیات تفریحی به‌ویژه غواصی و شنا، احتیاط در سفر‌های دریایی با شناور سبک، اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های دریایی از جمله ورود و خروج کشتی به بنادر و احتیاط در صیادی به‌ویژه در فراساحل را توصیه می‌کند.
نیک زاد در ادامه خطاب به مسافرینی که محور هراز را جهت تردد انتخاب می‌کنند؛ بیان کرد: چنانچه حاشیه رودخانه را جهت اقامت کوتاه مدت انتخاب می‌کنند از نزدیک شدن کودکان خود به محوطه رودخانه خروشان هراز جلوگیری کرده و مراقبت‌های لازم را برای فرزندان خود انجام دهند.
منابع یمنی از جان باختن ۱۴ نفر بر اثر غرق شدن قایقی در الحدیده یمن خبر دادند.
تعداد قربانیان غرق شدن قایق مهاجران غیرقانونی در نزدیکی شهر «کروتونه» در جنوب ایتالیا به ۷۰ نفر افزایش یافت.
غرق شدن کشتی مهاجران در سواحل ایتالیا
نیروهای امدادی در عین حال نسبت به احتمال افزایش شمار قربانیان این حادثه ابراز نگرانی کرده‌اند.
غرق شدن یک کشتی حامل مهاجران در جنوب ایتالیا، به مرگ دست کم ۳۳ نفر منجر شد.
این کشتی به دلیل وزش باد‌های شدید زمستانی واژگون شده و در حال حاضر بالگرد‌ها و قایق‌های امداد و نجات و همچنین چندین قایق خصوصی برای پیدا کردن ۹ خدمه کشتی که مفقود شده‌اند، آب‌های منطقه را جستجو می‌کنند.
مادرش می‌گفت: «یک روز مثل همیشه ناهار را آماده کردم و برای رجب، پدر بچه‌ها فرستادم. وقتی آمدم توی اتاق، دیدم غلامرضا نیست!»، آن زمان غلامرضا فرزندی خردسال بود، آمدم داخل حیاط، یک‌دفعه دیدم غلامرضا افتاده توی حوض بزرگ داخل حیاط و دست و پا می‌زند!
کرملین از تغییر ساختار موتور جستجوی روسی "یاندکس" (Yandex) برای افزایش کنترل خود بر اخباری که شهروندان روس به صورت آنلاین مشاهده می کنند استفاده می کند.
سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی از غرق شدن پرستار جوان در سد آیدوغموش میانه خبرداد و گفت: پیکر مرد جوان پس از تلاش نیروهای امدادی از سد آیدوغموش بیرون کشیده شد.
غرق شدن پسر ۱۰ ساله در گالیکش
غرق شدن پسر نوجوان در روز تولدش
سخنگوی سازمان اورژانس از جان باختن ۴ کودک در استخر روستای عبدالله شهر سبزوار خبر داد.
امروز سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌های خواهیم پرداخت. عملکرد شش ماهه شپدیس چگونه بود؟
شاخص کل بورس دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۲۵۳۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۰۷ هزار و ۲۴۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ را بخوانید.
نماینده مردم چابهار، کنارک، قصرقند، دشتیاری و نیکشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از موارد غرق شدن افراد در هوتگ ها در بلوچستان به دلیل کمبود آب است اما مورد اخیر به دلیل بازی کودکان در حوالی هوتگ رخ داده و قرار است با فنس کشی بسیاری از این مشکلات مرتفع شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ