یک قایق ماهیگیری که با پناهجویان در حال تلاش برای رسیدن به اروپا بود، روز چهارشنبه در سواحل یونان غرق شد و در پی آن، حداقل ۷۹ نفر کشته و بسیاری مفقود شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دوچرخه‌سوار ایران در قهرمانی جهان: رتبه ۶۶ بین ۷۷نفر!
فدراسیون کشتی اعزام ۷۰نفر به آمریکا را تایید کرد!
داورزنی: چرا کشتی ۷۰نفر به آمریکا برد، حرفی نزدید؟
ری- فرمانده انتظامی ری از انهدام باند سارقان مسلح در این شهرستان و دستگیری هفت نفر از اعضا این باند خبر داد.
مهدی نظریان گفت: با توجه به اهمیت راهگذر بزرگراهی شرق کشوربه عنوان کوتاه‌ترین مسیر حمل کالا از از خاور دور به منطقه اورآسیا، تا پایان بهار ۷۹ کیلومتر از کریدور بزرگراهی کشور افتتاح می‌شود.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: معاینات پزشکی ۷۹ هزار نفر از زائران حج تمتع ۱۴۰۲ تأیید شده است.
مدیرکل ساخت وتوسعه راه‌های منطقه شمال شرق گفت: باتوجه به اهمیت راهگذر بزرگراهی شرق کشور به عنوان کوتاه‌ترین مسیر حمل کالا از خاوردور به آسیای میانه ومنطقه اورآسیا، تاپایان بهار افتتاح می‌شود
مدیرکل کمیته امداد گفت: ۷۹ هزار و ۶۹۷ نفر از مددجویان تحت پوشش، دارای بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج هستند.
تعداد ۵۳۴ هزار و ۴۰۴ داوطلب برای آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۴۵۴ هزار و ۹۹۳ داوطلب زن و ۷۹ هزار و ۴۱۱ نفر مرد هستند.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز چهارم اردیبهشت ماه براساس داده‌های ۱۴ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۷۹ در وضعیت قابل قبول ثبت شد.‌
کاروان ورزشی پیوند اعضای ایران با کسب ۷۹ مدال به کار خود در مسابقات جهانی استرالیا پایان داد.
رئیس سازمان اورژانس کشور، از رشد ۲۲ درصدی حوادث چهارشنبه سوری در کشور خبر داد.
اهالی روستایی در جنوب کلمبیا که از چند هفته پیش اعتراضاتی را علیه شرایط کار آغاز کرده‌ اند، ۷۹ پلیس و ۹ کارمند را به گروگان گرفتند.
با تداوم جنگ در اوکراین و با نزدیک‌شدن به روزهای سرد زمستان، برخی از رسانه‌های قاره سبز هشدار می‌دهند که در خوشبینانه‌ترین وضعیت دست‌کم ۷۹ هزار نفر از مردم اروپا کشته خواهند شد.
در بررسی عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه ایران خودرو، نتایج عملکردی شرکت آزمایش و تحقیقات قطعات و مجموعه‌های خودرو (ایتراک) در نیمه نخست امسال، نشان‌دهنده افزایش ۷۹ درصدی درآمد این شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.
اعلام عوامل گرانی سکه، زیان انباشته ۷۹ هزار میلیارد تومانی خودروسازان، صادرات ۲.۲ میلیارد دلاری فولاد و آمادگی برای تحویل ۱۰ هزار خودرو به جانبازان از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.
بررسی آخرین وضعیت صورت های مالی خودروسازان مربوط به نیمه نخست سال جاری نشان می دهد که زیان انباشته ۳ شرکت مادر خودروساز به ۷۹ هزار و ۱۱۰ میلیارد تومان رسیده است.
آمار‌ها نشان می‌دهد که ۲۱ درصد از جمعیت شهر تهران زاییده مهاجرت و ۷۹ درصد آن مربوط به زاد و ولد است، همچنین سالانه ۲۲۳ هزار نفر از شهر و روستای خود رخت برمی‌بندند و به تهران مهاجرت می‌کنند. این در حالی است که تنها ۲۰ درصد آن‌ها ساکن تهران می‌شوند و ما‌بقی‌شان شهر‌ها یا اطراف تهران مانند پرند، پردیس، رباط‌کریم، پیشوا و وامین را برای سکونت خود انتخاب می‌کنند.
رئیس فروشندگان پرنده و ماهی تهران گفت: نرخ مصوب تخم مرغ تغییری نکرده و فروش بیش از قیمت مصوب، تخلف محسوب می شود.
رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران فردا (سه شنبه) میزبان عرضه ۱۱۲ هزار و ۳۶۶ تن فراورده هیدروکربوری است که ۷۸ هزار و ۹۳۷ تن از این فراورده‌ها در رینگ بین‌الملل عرضه خواهد شد.
وزارت دفاع جمهوری آذربایجان روز شنبه (امروز) جدیدترین آمار تعداد تلفات این کشور طی درگیری‌های نظامی اخیر با ارمنستان را اعلام کرد.
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرای ساخت و ساز ۷۹ هزار و ۲۸۳ واحد مسکن نهضت ملی در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد خبر داد.
موسوی با اشاره به میزان بارش‌ها از ابتدای سال آبی جاری در سرشاخه‌های رودخانه زاینده‌رود، گفت: میزان بارش‌ها در این مدت‌زمانی در ایستگاه کوهرنگ ۱۲۶۵ میلیمتر است که سال گذشته در همین بازه زمانی ۸۲۲ میلیمتر و در بلندمدت ۱۳۵۵ میلیمتر بود.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به جان باختن ۹۰ نفر در جریان سیلاب‌های اخیر در کشور گفت: در این عملیات‌ها ۷۹ هزار نفر امدادرسانی و بیش از ۳ هزار نفر به مناطق امن منتقل شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ