نماینده مردم چابهار، کنارک، قصرقند، دشتیاری و نیکشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از موارد غرق شدن افراد در هوتگ ها در بلوچستان به دلیل کمبود آب است اما مورد اخیر به دلیل بازی کودکان در حوالی هوتگ رخ داده و قرار است با فنس کشی بسیاری از این مشکلات مرتفع شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو نفر اهل میرآباد که برای نجات جان پسر بچه سه ساله وارد رودخانه زاب شده بودند، غرق شده و جان خود را از دست دادند.
رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به ثبت ۶۹۷ حادثه ویژه در هفته گذشته، از رشد ۱۴ درصدی این قبیل حوادث نسبت به هفته قبل از آن خبر داد.
رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به ثبت ۶۹۷ حادثه ویژه در هفته گذشته، از رشد ۱۴ درصدی این قبیل حوادث نسبت به هفته قبل از آن خبر داد.
ویدئویی که دو نفر از ساکنان شهر تالاگانته شیلی که یک سگ را از یک ون در حال غرق شدن نجات می‌دهند، منتشر شده است. مقامات پرو ساکنان مناطق اطراف رودخانه مایپو را به دلیل خطر رانش زمین و سیل در میان آنچه که به عنوان بدترین جبهه آب و هوایی در یک دهه توصیف شده است، تخلیه کرده اند. روزها بارندگی شدید منجر به طغیان رودخانه ها، جاری شدن سیل و مسدود شدن جاده ها شده است.
سازمان ملل اعلام کرد: در پی واژگونی یک قایق مهاجران در نزدیکی جزیره لامپدوزا ایتالیا، بیش از ۴۰ نفر ناپدید شده‌اند.
یک قایق ماهیگیری که با پناهجویان در حال تلاش برای رسیدن به اروپا بود، روز چهارشنبه در سواحل یونان غرق شد و در پی آن، حداقل ۷۹ نفر کشته و بسیاری مفقود شدند.
کشته شدن چهار کودک و یک مرد توسط پلیس استان کبک کانادا روز شنبه پس از سفر ماهیگیری در خط ساحلی رودخانه سنت لورنس در ساحل شمالی کبک، تایید شد.
در پی غرق شدن دو نوجوان در اردوی تفریحی یک باشگاه رزمی در منطقه باغملک خوزستان، مسئول این باشگاه بازداشت شد.
اسکلت‌های تازه کشف شده نشان می‌دهند که شهر متروک ایتالیا با رویداد‌های لرزه‌ای خشن پیرامون فوران تاریخی در سال ۷۹ پس از میلاد از بین رفته است. این استخوان‌ها متعلق به مردان حداقل ۵۵ ساله در زیر دیواری یافت شد که باستان شناسان معتقدند قبل از غرق شدن زیر خاکستر آتشفشان، فرو ریخته است.
مقامات تونس روز پنجشنبه اعلام کردند که گارد ساحلی تونس اجساد حداقل ۲۴ پناهجو را پس از غرق شدن قایق آنها در روز سه شنبه در سواحل یافته است. ۷۶ نفر از پناهجویان داخل این قایق نجات یافتند.
اهواز - بر اثر دو حادثه گاز گرفتگی و غرق شدگی در شهرستان های لالی و اندیکا استان خوزستان سه نفر جان باختند.
آبادان - دو پسر بچه هفت و هشت ساله در رودخانه اروند صغیر در شهرستان خرمشهر غرق شدند.
زمانی که این گوردخمه‌ها کشف شدند، دهه‌ها بود که کلیسای کاتولیک با اصلاحات پروتستانی درگیر بود. به رغم این حقیقت که بقایای خاص انسان قرن‌ها به عنوان بقایای مقدس مورد تکریم بودند، اصلاح‌طلبان پروتستانی عقیده داشتند نگهداشتن این بقایا بت‌پرستی است.
سهل انگاری پدر در تیوب‌سواری روی تالاب یخ‌زده چغاخور، باعث شد تا فرزندش و ۳ تن دیگر از گردشگران غرق شوند. توضیحات شاهدان صحنه حادثه و نیروهای هلال احمر را ببینید.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از ثبت بارندگی ۶.۶ میلیمتری در شوش خبر داد و گفت: در همین مدت نیز ۹ شهر استان شاهد بارش باران بودند.
وقتی کشتیِ اولوبرون در دهه ۱۹۸۰ کشف شد کارشناسان گیج شدند. آن‌ها نمی‌دانستند که فلزاتِ موجود در کشتی از کجا آمده است. اما در دهه ۱۹۹۰ بود که برای نخستین‌بار با استفاده از ایزوتوپ‌های قلع توانستند بفهمند که قلعِ موجود در اشیاء باستانی از کجا به دست آمده است.
این قایق حامل بیش از ۵۰ زائر هندو بوده که در حرکت به سمت یک معبد قدیمی هندوها در شهر «بودا» در شمال بنگلادش دچار سانحه و واژگونی شده است.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از ثبت رطوبت ۹۱ درصدی در اهواز خبر داد و گفت: امروز اهواز در میزان رطوبت رکورددار خوزستان بود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ زندانی محکوم به قصاص پس از ۲۳ سال آزاد شد/ نجات از مرداب وحشتناک/ ۵ مصدوم در انفجار آبگرمکن خانه/ ربودن اشتباهی صاحبکار به جای شاگرد مغازه/ شلیک در خلاف جهت/ غرق شدن پسر نوجوان در روز تولدش/ عامل قتل مسلحانه زن جوان خودکشی کرد؟/ نقشه ناکام دو زن شیشه‌ای برای سرقت خانه همسایه/ نجات ۲۰ نفر از دل آتش در خیابان ملت
دو بازیکن تیم فوتبال نونهالان سرخپوشان راه آهن تهران که به اردوی بابلسر رفته بودند، طعمه امواج دریا شدند.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی زاهدان گفت: سه زن بعد از ظهر امروز در آبهای پشت سد بخش کورین زاهدان غرق شده بودند که جنازه آنان بوسیله آتش نشانان و مردم محلی از آب خارج شد.
تایباد ـ رئیس شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: پنج عضو یک خانواده در یک استخر کشاورزی در جنوب شهرستان تایباد غرق شدند.
ابتدا کودک ۱۰ ساله در این استخر گرفتار و در حال غرق شدن بود که چهار نفر از بستگان وی برای کمک به او وارد استخر شدند.
بورس تهران امروز برخلاف بقیه روزهای هفته آخر فرودین ماه ۱۴۰۱ روندی آرام و کم نوسان را تجربه کرد. هرچند شاخص کل با کاهشی بسیار اندک همراه شد اما تداوم رشد شاخص هم وزن از جمله نشانه های مثبت وضعیت کنونی بازار سهام بود که در واپسین روز معاملاتی هفته رقم خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ