شرکت‌های تابعه همراه اول با هدف جذب نخبگان در «نمایشگاه کار» حضور دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسیر رشد شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا و نوآور و حضور شرکت‌های توانمند دانش‌بنیان فناور به عنوان بازوی اصلی توسعه فناوری در صنعت بزرگ‌ترین اقدام اصلاحی در جهت تحول اکوسیستم اقتصاد دانش‌بنیان و تکمیل زنجیره ارزش در صنایع بزرگ کشور و حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن اقتصاد ملی است.
حجم جریان ورودی سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در حالی در ایران آب رفته که چین همواره مهم‌ترین گزینه برای سرمایه‌گذاری در ایران بوده است. در حال حاضر بررسی‌ها نشان می‌دهد پول‌های چینی به سمت کشورهای همسایه سرازیر شده و سرمایه‌گذاران چینی به دنبال پررنگ شدن حضور خود در منطقه هستند.
کارشناس حوزه علم و فناوری گفت: هدف از اصلاحات حوزه نظام ارزیابی و همچنین تغییر نظام حمایتی مبتنی بر قانون جدید جهش تولید دانش‌بنیان، ایجاد پویایی بیشتر در نظام پشتیبانی شرکت های دانش بنیان برای توسعه و آماده سازی آنها برای تبدیل شدن به بازوی اصلی تحقیق و توسعه و و توسعه فناوری در صنعت است.
اصفهان- معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و نگاه معطوف به آینده مزیت دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری است.
همزمان با سالروز تأسیس پارک فناوری اطلاعات، رونمایی از محصولات جدید شرکت‌های فناور با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز انجام شد.
شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی با حمایت‌‎ صندوق نوآوری و شکوفایی در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی تجارت اربیل (عراق)، حضور مستقل خواهند داشت.
پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۳ طی روزهای ۲۳ تا ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در دبی برپا می‌شود.
رشت- مدیرکل شیلات گیلان گفت: بر اساس برنامه ریزی و زمان سنجی، شرکت‌های تولید کننده خاویار پرورشی گیلان با آمادگی کامل و قدرتمند در همایش ملی خاویار ایران شرکت خواهند کرد.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حمایت بلاعوض می کنیم.
بیست و سومین نمایشگاه دارو و تجهیزات قاره آفریقا در نایروبی پایتخت کشور کنیا با حضور شرکت‌های تابعه سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر برگزار شد.
نمایشگاه بین‌المللی MEDEXPO ۲۰۲۳ بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه حوزه سلامت شرق آفریقا است که هر ساله در نایروبی پایتخت کشور کنیا برگزار می‌شود.
پانزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، 16 تا 19 خردادماه سال جاری با حضور بانک صادرات ایران و شرکت‌های تابعه با موضوع فعالیت بانکی، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
حضور شرکت‌های روسی در نمایشگاه نفت ایران، امکان شناخت بیشتر فعالان دو کشور و توسعه روابط اقتصادی و مراودات تجاری بین ایران و روسیه را فراهم می‌کند و مهم‌تر از آن زمینه همکاری‌های مشترک در بازارهای منطقه و کشورهای خاورمیانه را ایجاد می‌کند.
آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در بدو ورود به محل سالن اجلاس سران از غرفه‌ شرکت‌ ملی مس به‌عنوان یکی از شرکت‌های برگزیده پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی بازدید و بر اجرای هرچه سریعتر طرح‌های توسعه و افزایش تولید تأکید کردند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از رفع موانع حضور شرکت‌های صادرکننده ایرانی در سوریه خبر داد.
با توجه به هشدار هواشناسی استان مازندران، مبنی بر افزایش دما تا روز پنج شنبه هفته جاری، یگان حفاظت و مامورین حفاظتی شهرستان‌های تابعه و شرکت‌های مجری، ضمن حضور مستمر و مداوم در صف و عرصه‌های جنگلی، تمهیدات لازم بابت تامین و فراهم آوری تجهیزات ضروری و حتی ابتدایی اطفا ء حریق را اندیشیده تا در صورت بروز آتش سوزی با آمادگی لازم، اقدامات بازدارنده و اطفائی را اعمال کنند.
بیمه سینا با حضور در دومین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و ...در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور IFEEX۲۰۲۳ گامی در حمایت از این صنایع برداشت.
رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: از ابتدای سال جاری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان بخش کشاورزی از ۴.۲ به ۶.۵ درصد افزایش یافته است.
چهارمین نشست از سلسله نشست‌های مدیران ارشد شهری با شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و نوآور با موضوع "آب، انرژی‌های پاک، تجدید پذیر و نو حضور" برگزار شد.
گزارش سالیانه زیست بوم شرکت‌های دانش بنیان با حضور دستیار ویژه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری رونمایی شد.
نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی، تجاری موسیاد در استانبول میزبان شرکت‌های دانش بنیان ایرانی است که از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ آبان در ترکیه درحال برگزاری است.
وزیر نفت همچنین در جریان این سفر به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران در آیین یادبود شینزو آبه، رئیس جمهور فقید ژاپن حضور پیدا کرد و در حاشیه این آیین در گفت‌وگو با شبکه دولتی کشور ژاپن (NHK) بیان کرد: ایران بدون انتظار برای بازگرداندن توافق، برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی تلاش می‌کند و صددرصد آمادگی پذیرش سرمایه‌گذاری شرکت‌های ژاپنی‌ را دارد.
فراخوانی مبنی بر شرکت در پاویون ایران و هیأت تجاری در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات صنعتی و ماشین‌سازی روسیه برای شرکت‌های دانش‌بنیان منتشر شد.
نمایشگاه بین‌المللی خودرو شمال کشور با حضور شرکت‌های گروه خودروسازی سایپا از ۲۲ شهریورماه شروع خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ