وزیر امور اقتصادی و دارایی از رفع موانع حضور شرکت‌های صادرکننده ایرانی در سوریه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قوه قضائیه، ضمن اشاره به منابع غنی انسانی و طبیعی موجود در استان گلستان، گفت: رفع موانع حقوقی سرمایه‌گذاری در پتروشیمی گلستان، آغاز کار است.
رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت:موانع حقوقی پتروشیمی گلستان برطرف شده و به زودی با حضور رییس قوه قضاییه اتمام پیگیری‌های حقوقی و رفع موانع حقوقی به صورت رسمی اعلام می‌شود.
مهدی تاج می‌گوید باید تلاش کنیم موانع استقلال برای حضور در آسیا رفع بشود و این تیم مجوز حرفه‌ای بگیرد.
وزیر دادگستری گفت: سازمان ثبت برای اجرای دقیق قانون حدنگاری با موانع و کمبود امکاناتی مواجه است که در لایحه هفتم توسعه به پیشنهاد قوه قضائیه این ایرادات ازبین رفته است.
در جلسه‌ای با حضور معاون اول رئیس‌جمهور در خصوص نحوه تأمین مالی پروژه‌های بزرگ، برخی طرح‌های مستقر در سواحل مکران مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای تسریع در رفع موانع اجرایی گرفته شد.
کامران ندری، اقتصاددان درباره حضور رئیس بانک مرکزی در نشست صندوق بین‌المللی پول گفت: «جزئیات این سفر منتشرنشده بنابراین درباره خروجی آن نیز نمی‌توان اظهارنظر کرد، زیرا نمی‌دانیم که در صورتی که ایران دیدگاه و پیشنهاداتی برای برون‌رفت مشکلات مالی و ارزی ارائه کند، آیا با این نظرات موافق می‌شود یا نه. معمولا این نوع سفر‌ها در باب صندوق بین‌المللی پول جنبه فنی دارد و فکر نمی‌کنم سفر کاری برای رفع تحریم‌ها و برداشته شدن موانع انتقال ارز و... باشد.»
دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی گفت: تیم نظارت و بازرسی وزارت راه و شهرسازی با قدرت، حل مسائل و مشکلات بخش مسکن را در حوزه اراضی، ساخت و سایر موارد رصد می‌کنند.
چابهار- دبیر اجرایی شورای توسعه سواحل مکران از در اولویت قرار داشتن پیگیری رفع موانع پروژه‌های در دست اجرا این منطقه طی یک سال اخیر خبر داد.
رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی امارات در پایان سفر خود به ابوظبی با ابراز خرسندی از نتایج دیدارها و مذاکرت صورت گرفته بر برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی میان ایران و امارات خبر داد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در دیدار با عبدالقادر جوخدار، وزیر صنعت سوریه، خواستار رفع موانع تولید در سایت سیامکو شد.
ظهر امروز با حضور استاندار مازندران، مالک و مدیرعامل نساجی و رییس هیات فوتبال این استان، جلسه‌ای برای رفع موانع میزبانی نساجی از حریفان آسیایی خود در قائمشهر برگزار شد.
رئیسی با تاکید بر اهمیت تامین مالی و تخصیص به موقع اعتبارات گفت: نگاه دستگاه‌های مسئول در زمینه تامین مالی نیز صرفا نباید به بانک‌ها معطوف باشد، بلکه باید زمینه مشارکت مردم با تضمین سود و سرمایه در این بخش مورد توجه قرار گیرد.
مرتضوی با تأکید بر اینکه تأمین اجتماعی، تأمین معاش آبرومندانه را سبب می‌شود، گفت: گسترش آرامش در جامعه، رفع دغدغه‌ها و کاستن سنگ‌اندازی‌ها از رسالت‌های مهم صندوق‌های تأمین اجتماعی است.
رئیسی با اشاره به مانع تراشی‌ها و فشار‌های مستمر و پیچیده دشمن، از تلاش دولت مردمی برای پیشرفت کشور و رفع دغدغه‌های مردم گفت و اظهار داشت: دولت از سویی از موضع عزت در مذاکرات برای رفع تحریم‌ها حضور یافت و از سوی دیگر کشور را معطل میل و خواسته دشمن نگذاشت و تلاش کرد در عرصه‌های مختلف اقتصادی گشایش ایجاد کرده و با احیای روابط منطقه‌ای و همسایگی، مناسبات و تجارت خارجی را در راستای خنثی‌سازی تحریم‌ها گسترش دهد.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان اعلام کرد ۷ فناوری کارآمد می‌تواند موانع پیش‌روی توسعه‌ سلامت دیجیتال را مرتفع کند.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام تدوین بسته سرمایه‌گذاری در ساخت برای شهرهای جدید، از برنامه ریزی برای ۱۸ هزار هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید خبر داد.
معاون وزیر علوم گفت: قرار شد در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری که در جلسه آتی که با حضور رئیس جمهور برگزار می شود بحثی را که در ۱۵ ماده برای رفع موانع پژوهش آماده کرده ایم، به تصویب برسد.
از اقدامات مهم دولت سیزدهم برای توسعه تجارت خارجی حضور در بازار‌های بکر و نوظهور، رفع موانع پولی، بانکی و لجستیکی و توسعه روابط تجاری با کشور‌های همسایه و همسو است.
وزیر امور خارجه کره جنوبی در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان گفت: رفع موانع دسترسی به منابع ایران در بانک‌های کره جنوبی در دستور کار این کشور قرار دارد.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه خواستار رفع سریع موانع موجود در مسیر انتقال کمک‌های بشردوستانه به مردم یمن به ویژه رفع محاصره اقتصادی این کشور شد.
اراک- معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار مرکزی گفت: رفع موانع تولید صنایع استان مرکزی در اولویت قرار دارد و شرایط امروز برخی از صنایع مانند آذرآب با ۶ سال گذشته قابل قیاس نیست.
امیرعبداللهیان بر ضرورت تلاش جهت افزایش حضور شرکت‌ها و فعالان اقتصادی ایرانی در تانزانیا و رفع برخی موانع کنسولی از جمله روادید ورود به این کشور تاکید کرد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، به تشریح وضعیت محیط زیست کشور پرداخت و در مورد مهم ترین مسائل و چالش های زیستی محیطی، توضیحاتی ارائه داد.
کارشناس مسائل بین الملل نوشت: ناکامی روسیه در جنگ در تحلیل نهایی به نفع ایران است. به‌خصوص اینکه اروپا با درکی درست از نقش ایران در تأمین انرژی و ثبات بازار، درصدد حل بحران هسته‌ای و رفع موانع حضور ایران در این بازار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ