نمایشگاه بین‌المللی خودرو شمال کشور با حضور شرکت‌های گروه خودروسازی سایپا از ۲۲ شهریورماه شروع خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مراسمی با حضور اعضای هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا و جمعی از معاونین و مدیران عامل شرکت های گروه، مهدی داداشی زین الدین به عنوان عضو هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا معرفی شد.
با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، اعضای هیات مدیره، جمعی از مدیران عامل شرکت های گروه و معاونان گروه خودروسازی سایپا، فرماندار شهر کاشان و نماینده مردم نظنز در مجلس شورای اسلامی خطوط تولید دو خودرو ساینا.اس CVT و ساینا.اس CNG و خطوط تولید سپر،‌داشبورد و صندلی در شرکت سایپاسیتروئن افتتاح شد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با ارسال پیامی از حضور و بازدید شهردار تهران و هیات همراه از خطوط تولید سایپا تقدیر کرد.
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در مرکز تحقیقات ونوآوری صنایع خودرو و خطوط تولید شرکت سایپا ضمن بازدید از نزدیک در جریان فعالیت های این گروه خودروساز قرار گرفتند.
مراسم امضای قرارداد صادرات محصولات گروه سایپا به کشور‌های روسیه و بلاروس با حضور معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، سفیر کشور بلاروس در جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مدیرعامل شرکت LCC بلاروس و جمعی از مدیران گروه سایپا و صنعت خودرو در محل وزارت صمت برگزار شد.
مدیرعامل بانک آینده و جمعی از اعضای هیات مدیره این بانک با حضور در سایپا و نشستی با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این گروه خودروساز در خصوص ارتقا و تقویت سطح تعاملات فی مابین به گفتگو نشستند.
استاندار آذربایجان شرقی با حضور در سالن گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز از توانمندی ها و محصولات گروه بازدید کرد.
با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا، خط تولید پمپ فرمان هیدرولیک در شرکت سایپا آذربایجان افتتاح شد.
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو و قطعات وابسته تبریز با حضور رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی، اعضای هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز و جمعی از مدیران صنعتی و خودرویی کشور آغاز به کار کرد.
بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو ایران در شهر تبریز، شاهد حضور تجاری‌سازان گروه خودروسازی سایپا خواهد بود.
گروه خودروسازی سایپا در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته ایران- تبریز که از 13 الی 16 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود حضور قدرتمندی خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت سایپا آذربایجان گفت: افتتاح خط تولید محصول جدید پمپ هیدرولیک فرمان، همزمان با برگزاری نمایشگاه خودرو آذربایجان، با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مدیران عامل شرکت های گروه سایپا، استاندار آذربایجان شرقی و مقامات استانی برگزار خواهد شد.
مدیرعامل بانک تجارت و تعدادی از معاونان این بانک ضمن حضور در سایپا و بازدید از خطوط تولید این شرکت، در جلسه ای با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص افزایش تعامل بین دو مجموعه به گفتگو نشست.
مدیرعامل شرکت بین المللی بازرگانی ایدرو گفت: بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته تبریز از 13 الی 16 دی ماه در این شهر برگزار خواهد شد و شرکت های گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه حضور قدرتمندی خواهند داشت.
در آیین گرامیداشت هفته پژوهش که با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و نماینده تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد، ۱۷ تفاهم‌نامه و قرارداد پژوهشی با شرکت‌های دانش‌بنیان به امضا رسید.
با هدف افزایش تعاملات همکاری بین گروه خودروسازی سایپا و بانک پارسیان، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد بانک پارسیان با حضور در سایپا، در نشستی با مدیرعامل گروه سایپا به بیان موضوعات همکاری و نحوه افزایش آن پرداختند.
با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل بانک صادرات، جمعی از اعضا هیات مدیره و مدیران ارشد دو مجموعه، تفاهم نامه همکاری با موضوع گسترش همکاری های فی ما بین امضا شد.
تفاهم‌نامه بزرگ همکاری مشترک بانک صادرات ایران و گروه خودروسازی سایپا با هدف افزایش تولید محصولات جدید و اشتغال در نشستی با حضور مدیران عامل و مدیران ارشد دو مجموعه بزرگ بانکی و صنعتی کشور امضا شد.
مدیرعامل گروه سایپا گفت: مسیر صادرات خودرو به جهان این است که خودرو با کیفیت تولید کنیم که توان حضور در بازار جهانی را به دست آورد و از قطعات با کیفیت که شرایط حضور خودرو در بازار‌های جهانی را ایجاد می‌کند در محصولات استفاده شود.
هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران با حضور معاون وزیر صمت، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و جمعی از مدیران حوزه صنعت خودرو افتتاح و آغاز به کار کرد.
با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و وزیر حمل و نقل کشور ونزوئلا تفاهم نامه تولید مشترک خودرو در ونزوئلا به امضا رسید.
تفاهم نامه تولید مشترک خودرو در ونزوئلا با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و وزیر حمل و نقل کشور ونزوئلا به امضا رسید.
نمایشگاه علمی، فناوری و صنعتی مشترک ایران و ونزوئلا با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و خودروسازان ایرانی در کاراکاس پایتخت ونزوئلا آغاز به کار کرده است.
همزمان با برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا از تعدادی نمایندگی شهر مشهد بازدید و از نزدیک در جریان وضعیت عملکردی و مشکلات آنها قرار گرفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ