بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئال مادرید نخستین بازی رسمی خود در فصل جدید فوتبال اسپانیا را با پیروزی پشت سر گذاشت که این بازی با دو اتفاق مهم همراه بود.
فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. وی قرار است در این سفر سفارت ریاض در تهران و دیگر اماکن دیپلماتیک این کشور را به طور رسمی بازگشایی کند. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
خبرنگار شبکه المنار تصاویری از فضای وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران محل برگزاری نشست خبری حسین امیرعبداللهیان با همتای عربستانی خود منتشر کرده است. فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی ظهر امروز شنبه برای دیدار و گفتگو با مقامات جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شده است. فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
(ویدیو) نخستین گورخر ایرانی در پارک ملی کویر متولد شد
‌دومین ماموریت اسپیس‌ایکس و اکسیوم‌اسپیس به فضا از مرکز فضایی کندی در فلوریدا به پایان رسید. دو فضانورد اهل عربستان از اعضای تیم چهارنفره‌ای هستند که بامداد امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد، به زمین بازگشتند. یکی از این فضانوردان ریانه برناوی، ۳۴ ساله که در زمینه سرطان پستان پژوهش می‌کند، به عنوان نخستین زن عرب که به فضا سفر کرده، نام خود را در تاریخ ثبت کرد. این پروژه ده روزه با حمایت و هماهنگی آژانس فضایی عربستان سعودی و مشارکت اسپیس‌ایکس، ناسا، آژانس فضایی اروپا و آژانس فضایی ژاپن، با موفقیت به پایان رسید.
سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی که به عنوان نخستین مقام رسمی دولتی پس از توافق اخیر ایران و عربستان به این کشور سفر کرده، در حاشیه اجلاس سالانه بانک توسعه اسلامی از شهر مدینه و جوار مرقد مطهر رسول اکرم (ص) پیام ویدئویی منتشر کرد.
رئیس جمهور دقایقی پیش در صدر هیأتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی و به دعوت رسمی «بشار اشد» همتای سوری خود وارد دمشق شد؛ این نخستین سفر خارجی رئیسی در سال ۱۴۰۲ است.
جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا، روز چهارشنبه در جریان استقبال از یون سوک یول، رئیس‌جمهوری کره جنوبی که نخستین سفر دولتی مقام ارشد این کشور به آمریکا پس از ۱۲ سال است، به جای حرکت کنار همتای کره‌ای، با محافظش قدم زد و یول سعی کرد به تدریج خود را به آن‌ها نزدیک کند.
Bigscreen Beyond نخستین هدست واقعیت مجازی شرکت بیگ‌اسکرین، با نمایشگر اولد ۵K و وزن ۱۲۷ گرم است.
اس‌آر ۷۲ پهپادی است که لاکهید مارتین امید‌های زیادی به انجام نخستین پرواز آزمایشی‌اش در سال ۲۰۲۵ دارد.
تیم ملی کرواسی موفق شد در نخستین دیدار از مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ مقابل برزیل پیروز شود و به نیمه‌نهایی راه پیدا کند.
تیم ملی هلند با شکست آمریکا در نخستین بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر اولین تیم حاضر در یک‌چهارم نهایی نام گرفت.
تیم ملی برزیل در نخستین دیدارش در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر موفق به شکست صربستان شد.
تیم ملی پرتغال در نخستین دیدارش در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل غنا با نتیجه ۳-۱ پیروز شد.
بلژیک در دیداری دشوار و نفسگیر مقابل کانادا در نخستین دیدارش از گروه F جام‌جهانی ۲۰۲۲ پیروز شد.
در نخستین دیدار تیم ملی فرانسه در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قهرمان دوره قبل مقابل استرالیا پیروز شد.
در آستانه نخستین بازی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، نورافشانی و ویدیو مپینگ چند بعدی توسط سازمان زیباسازی شهر تهران انجام شد.
دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور با نخستین شکست شاگردان یحیی گل‌محمدی در فصل بیست‌ودوم همراه شد.
تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین دیدارش در بازگشت دوباره کارلوس کی‌روش به این تیم موفق به شکست اروگوئه شد.
لیورپول که نخستین بازی‌اش را به ناپولی باخته بود، اولین بردش در لیگ قهرمانان را مقابل آژاکس جشن گرفت.
اینتر نخستین بردش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را مقابل حریف چکی کسب کرد.
میلان در نخستین بازی فصل جدید سری آ ایتالیا مقابل اودینزه به پیروزی رسید.
تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و پرسپولیس در نخستین بازی فصل خود به تساوی رضایت دادند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ