بازیکن جوان اما باتجربه نفت امیدوار است به کمک کادرفنی جدید بتوانند شرایط نفت را بهبود ببخشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از صدور حکم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ری برای به کارگیری متهمان پرونده‌های غیر محیط زیستی در راستای پاکسازی طبیعت و جمع‌آوری پسماند خبر داد.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: یک نفر محکوم به قصاص نفس بعد از ۱۰ سال با آغاز پویش «به- عشق- امام- حسین (ع) - می‌بخشم»، به زندگی بازگشت.
نمایندگان مجلس عوام انگلیس دوشنبه شب (به وقت محلی) در اقدامی بی‌سابقه به گزارشی که بوریس جانسون نخست وزیر اسبق این کشور را به فریب عمدی نهاد قانون‌گذار در ماجرای جنجالی برگزاری مهمانی‌های غیرقانونی در اوج محدودیت‌های کرونایی، متهم می‌کند، با اکثریت آراء تایید کرده است.
ترامپ در مصاحبه با نشریه «پالتیکو» گفت حتی اگر دادگاه او را در اتهامات اعلام شده، گناهکار تشخیص داده و محکوم کند، باز هم از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا کنار نمی‌کشد.
۱۰ نفر زندانی جرایم غیرعمد محکوم مالی با همت کارکنان مجتمع شورای حل اختلاف استان تهران و ایجاد سازش از نعمت آزادی برخوردار شدند.
دماوند- رئیس کل دادگستری استان تهران تعداد محکومان مالی در این استان را هزار و ۱۷۷ نفر دانست و گفت: ۱۲۲ مورد از این آمار مربوط به مهریه است، باید زمینه آزادی زندانیان این حوزه فراهم شود.
اهواز- فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری ۲۸ محکوم متواری در این شهرستان خبر داد.
فردا و در جدال مرگ و زندگی تیم فنرباغچه با سعید معروف پاسور ایرانی خود در برابر زراعت بانک آنکارا قرار می‌گیرد.
مشهد ـ رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: یک محکوم به قصاص نفس در سرخس با تلاش مسئولان و معتمدان از مجازات با چوبه دار رهایی یافت.
رشت- دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان گفت: در راستای ترویج صلح و سازش به همت دادسرای عمومی و انقلاب استان چهار زندانی محکوم به اعدام با گذشت شاکیان از قصاص نفس رهایی یافتند.
دایو اوپامکانو، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، از شب گذشته و پس از نمایش ضعیفش برابر سیتی، مورد حملات و توهین‌های نژادپرستانه در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.
پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ارتباط با پرونده شکایت یک نماینده زن پارلمان این رژیم از او به پرداخت غرامت محکوم شد.
در راستای ترویج فرهنگ صلح و سازش به همت دادسرای جنایی تهران چهار محکوم به قصاص امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه به زندگی بازگشتند.
۴ محکوم به مرگ از پای چوبه دار برگشتند
فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه برای شکست دادن دشمن به علم و فناوری نیازمندیم گفت: دشمنان برای اینکه مدل انقلاب اسلامی را ناتوان و ناکارآمد کنند، بر متوقف کردن پیشرفت نظام متمرکز شده‌‌اند.
دادستانی آمریکا یکی از مدیران سابق توییتر را پس از محاکمه در دادگاه فدرال در سانفرانسیسکو، به اتهام جاسوسی برای عربستان سعودی به سه سال و نیم زندان محکوم کرد.
معاون قضائی قوه قضائیه در تشریح جزئیات عفو و تخفیف مجازات محکومان به مناسبت میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: ۲۱۸ محکوم امنیتی در لیست‌ها عفوی‌ها قرار گرفتند.
خودزنی محکوم مالی پس از دستگیری
ترامپ می‌گوید که اگر او متهم شود، برای کشور «مشکلاتی» ایجاد خواهد کرد و آمریکا فروخواهد پاشید.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه گفت: به جرات می توان گفت اگر ما از وارد کننده سیم خاردار به صادر کننده فن آوری رسیده ایم از ارتباط با دانشگاه بوده است .
تیم ملی والیبال ایران امشب در یک مسابقه حساس به مصاف هلند می رود.ت
زندانی محکوم به قصاص پس از ۲۳ سال آزاد شد
بنیاد مستضعفان در ۴ ماهه نخست امسال ۴۳ میلیارد تومان برای کاهش آسیب‌های ناشی از سوء تغذیه مادران باردار و شیرده در مناطق محروم اختصاص داد.
۱۵ درصد از سهام «انتقاد داده‌های آسیاتک» با نماد «آسیاتک» روز چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ با دامنه قیمت ۵۴۶۰ تا ۶۶۶۰ ریال برای هر سهم عرضه اولیه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ