معاون قضائی قوه قضائیه در تشریح جزئیات عفو و تخفیف مجازات محکومان به مناسبت میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: ۲۱۸ محکوم امنیتی در لیست‌ها عفوی‌ها قرار گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تنولید شمش آلومینیوم کشور طی چهار ماهه نخست ۱۴۰۲، به بیش از ۲۱۸ هزار تن رسید.
اسپانیا آمازون و اپل را به دلیل نقض قوانین آنتی تراست ۱۹۴.۱ میلیون یورو (بیش از ۲۱۸ میلیون دلار) جریمه کرده است.
در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲، شاخص تولید شرکت‌های صنعتی بورسی نسبت به ماه مشابه سال قبل با افزایش ۱۰ درصدی و نسبت به ماه قبل با افزایش ۲۱.۸ درصدی مواجه شده است.
مرسدس بنز سی‌ال‌ای ۲۵۰ ئی شوتینگ بریک ۲۰۲۳ یک خودرو پلاگین هیبرید بنزینی است که در مجموع توان خروجی ۲۱۸ اسب بخار و گشتاور ۴۵۰ نیوتن متر را ارائه می‌کند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند مسلحانه قاچاق با کشف یک تن و ۲۱۸ کیلو گرم انواع مواد افیونی و دستگیری ۷ سوداگر مرگ خبر داد.
این هایپرخودرو هیبریدی جدید لامبورگینی با ۲۱۸ کیلومتر در ساعت سرعت دارد. نام ریولتو برگرفته از نام گاو مبارزی است که در سال ۱۸۸۰ در میادین گاو بازی بارسلون ظاهر شد.
پلیس فرودگاه اعلام کرد که ۲۱۸ مسافر و ۱۲ خدمه یک هواپیمای کره ای را پس از پیدا شدن دو گلوله واقعی در هواپیما در حالی که اوایل صبح جمعه آماده پرواز بود، تخلیه کرد.
تریم پایه خانواده ۵۰۸ از پیشرانه ۳ سیلندر ۱.۲ لیتری توربو با ۱۳۰ اسب بخار خروجی استفاده می‌کند. پژو برای بازار‌های آسیایی تصمیم دارد از پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری با ۲۱۸ اسب بخار خروجی نیز استفاده کند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۶۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۱۸ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۶۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۱۸ تن از ایشان وخیم است.
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از محکومیت شرکت هواپیمایی «س» در پی گرانفروشی به مبلغ ۲۱۸ میلیون تومان خبر داد.
بانک مرکزی اعلام کرد از ابتدای سال تاکنون به یک میلیون و ۵۷۰ هزار متقاضی وام ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن، مبلغ ۱۳۹ هزار و ۲۱۸ میلیارد تومان تسهیلات در شبکه بانکی پرداخت شده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از ایجاد ۲۱۸ هزار فرصت شغلی برای جامعه هدف، از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
طبق جدیدترین نتایج پایگاه real clear politics از انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا، جمهوری‌خواهان توانسته‌اند ۲۱۶ کرسی از ۲۱۸ کرسی مورد نیاز برای کسب اکثریت در مجلس نمایندگان این کشور را تصاحب کنند تا همانطور که پیش‌بینی می‌شود کنترل این مجلس را برای دو سال آینده از دست دموکرات‌ها خارج کنند.
زلزله‌ای به بزرگی ۴.۶ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲:۱۸ بامداد امروز) سیرچ در شمال شرقی شهر کرمان را لرزاند.
هر حزب برای کسب اکثریت مجلس نمایندگان به ۲۱۸ کرسی نیاز دارد. بدین ترتیب، جمهوری‌خواهان به ۷ کرسی و دموکرات‌ها به ۱۹ کرسی دیگر نیاز دارند. تاکنون تکلیف ۴۱۰ کرسی از ۴۳۵ کرسی مشخص شده است.
بانک مرکزی اعلام کرد: از مجموع یک میلیارد و ۲۵ میلیون یورو ارز عرضه شده در سامانه نیما (حواله) امروز فقط معادل ۲۱۸ میلیون یوروی آن معامله شد.
مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما تا ساعت ۱۶ امروز ۲۳ شهریورماه به معادل ۲۱۸ میلیون یورو رسید.
در پرونده شکایت فرشاد احمدزاده از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه به پرداخت ۱۰ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۱۸ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق احمدزاده محکوم گردید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ