اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: یک نفر محکوم به قصاص نفس بعد از ۱۰ سال با آغاز پویش «به- عشق- امام- حسین (ع) - می‌بخشم»، به زندگی بازگشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متهم اعترافات قبلی‌اش را پس گرفت اما دادگاه با استناد به شواهد موجود در پرونده و درخواست اولیای دم او را به قصاص محکوم کرد.
دادستان تهران گفت: ۲۲ نفر محکوم به قصاص در زندان هستند که با کمک ۱۰ میلیارد تومانی می‌توانند از قصاص رهایی پیدا کنند.
هشتمین مراسم آزادی گروهی ۶ محکوم به قصاص امروز سه‌شنبه (۳ مرداد ۱۴۰۲) با حضور علی صالحی دادستان تهران، محمد شهریاری معاون دادستان و سرپرست دادسرای امور جنایی تهران، خیران، صلح‌یاران، مددکاران زندان، اولیای دم، محکومان و خانوده‌های آن‌ها برگزار شد.
رئیس کل دادگستری استان تهران از اعلام گذشت اولیای دم در یک پرونده قصاص به‌مناسبت عید سعید غدیر خم در شهرستان قرچک خبر داد.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه گفت: با همت اعضای شوراهای حل اختلاف سراسر کشور و جلب رضایت اولیای دم در یک سال گذشته ۵۵۱ محکوم به قصاص نفس رهایی یافتند.
ساری-رئیس کل دادگستری استان مازندران از صدور حکم قاتل شهید آیت الله «عباسعلی سلیمانی» در دادگاه کیفری یک استان خبر داد.
حجت الاسلام و المسلمین اکبری گفت: با صدور رای از سوی شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان مازندران، قاتل آیت‌الله سلیمانی به اتهام مباشرت در قتل عمد، به قصاص نفس محکوم شد.
مشهد ـ رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: یک محکوم به قصاص نفس در سرخس با تلاش مسئولان و معتمدان از مجازات با چوبه دار رهایی یافت.
رشت- دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان گفت: در راستای ترویج صلح و سازش به همت دادسرای عمومی و انقلاب استان چهار زندانی محکوم به اعدام با گذشت شاکیان از قصاص نفس رهایی یافتند.
مرد پاکستانی که همکار ایرانی خود را به قتل رسانده است با درخواست اولیای دم مقتول به قصاص محکوم شد.
شاهرود- مدیرکل زندان‌های استان سمنان بابیان اینکه خانواده شاهرودی در آغاز سال نو فرد محکوم به قصاص را بخشیدند، گفت: عشق به امام حسین(ع) و حرمت ماه مبارک رمضان این کار خیر را رقم زد.
در راستای ترویج فرهنگ صلح و سازش به همت دادسرای جنایی تهران چهار محکوم به قصاص امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه به زندگی بازگشتند.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: ۲۷ نفر از محکومان به قصاص با تلاش شوراهای حل اختلاف استان تهران و اخذ رضایت اولیای دم طی ۱۰ ماهه ابتدایی سال جاری به زندگی بازگشتند.
مرد نابینا برای شاکی قصاص خواسته بود، اما به دلیل غیرقابل اجرا بودن این حکم، متهم فراری به دیه و زندان محکوم شد.
با پیگیری و تلاش بی وقفه مسئولین و مددکاران زندان رجایی شهر ۳ نفر از قدیمی ترین مددجویان محکوم به قصاص پس از ۲۴، ۲۲ و ۲۱ سال حبس از زندان آزاد شدند.
تمام زندانیان اعدامی، سرنوشت مشابهی دارند. آن‌ها محکوم هستند به قصاص. هر کدام از این زندانیان داستان خودشان را دارند. داستان‌هایی که با یک حادثه شروع و با اجرای حکم قصاص‌شان تمام می‎شود.
در جریان سفر امروز حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به استان زنجان، آیین آزادی دو تن از محکومان به قصاص در حضور و با وساطت رئیس دستگاه قضا انجام شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ادعای کشف جسد در پرواز تهران ــ فرانکفورت/ مرگ یک زن پس از عمل جراحی معده/ ماجرای پرواز تبهکار مخوف!/ مجازات قصاص برای زن کارتن‌خواب / قاچاق سوخت زیر بطری های آب معدنی/ قاتل پسر پولدار به قصاص محکوم شد/ باند گوشی قاپ های خشن متلاشی شد/ کودک ربایی برای جبران ضرر ۱۴ میلیاردی در بازار رمز ارز
قاتل پسر پولدار به قصاص محکوم شد
گذشت از قصاص سربازی که محکوم به مرگ بود
مهراد گفت: فکر نمی‌کنم آن‌ها چیزی از قبولی من بدانند. البته آن‌ها برای قصاص آمده بودند، ولی در میانه راه طبق گفته پدر مقتول، انگار حسی به دلش الهام می‌شود و وسط راه برمی‌گردد و می‌گوید می‌خواهم مهلت دهم. ۳ ماه مهلت داده و تنها شرطشان پرداخت دیه بود که آن هم برای خودشان نمی‌خواهند و می‌خواهند صرف امور خیریه کنند. هنوز مهلت سه ماهه اولیای دم تمام نشده بود که دیه فراهم شد و هفته گذشته اولیای دم برگه رضایت خود را امضا کردند.
از میان ۸ مرد محکوم به قصاص که دیروز پای چوبه دار رفتند، ۵ نفرشان قصاص شدند، اما ۳ نفر دیگر به زندان بازگشتند و اولیای دم به قاتلان مهلت دوباره دادند تا شاید با تلاش تیم صلح و سازش دادسرای جنایی تهران از مرگ نجات یابند.
زندانی محکوم به قصاص پس از ۲۳ سال آزاد شد
۱۵ درصد از سهام «انتقاد داده‌های آسیاتک» با نماد «آسیاتک» روز چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ با دامنه قیمت ۵۴۶۰ تا ۶۶۶۰ ریال برای هر سهم عرضه اولیه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ