۱۰ نفر زندانی جرایم غیرعمد محکوم مالی با همت کارکنان مجتمع شورای حل اختلاف استان تهران و ایجاد سازش از نعمت آزادی برخوردار شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنا بر اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، تخلیه زندان رجایی‌ شهر در استان البرز که از روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد آغاز شده بود، روز شنبه ۱۴ مرداد، رسما به پایان رسید.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: پس از سفر استانی رئیس قوه قضائیه و ابلاغ مصوبات سفر، انتقال زندانیان از ندامتگاه رجایی شهر کرج از روز سه شنبه ۱۰ مردادماه آغاز و تا پایان هفته گذشته نیز کلیه زندانیان منتقل شدند و به این ترتیب ندامتگاه رجائی شهر کرج به صورت کامل تخلیه و تعطیل شد.
بازیکن سابق NBA به دلیل کلاهبرداری ۵ میلیون دلاری به ۱۰ سال زندان محکوم شد.
دادستان تهران گفت: ۲۲ نفر محکوم به قصاص در زندان هستند که با کمک ۱۰ میلیارد تومانی می‌توانند از قصاص رهایی پیدا کنند.
سمنان- رئیس ندامتگاه مرکزی سمنان گفت: همزمان با عید سعید قربان ۱۰ زندانی ندامتگاه سمنان مورد عفو یا رضایت قرار گرفته و به آغوش خانواده بازگشتند.
یک بسکتبالیست آمریکایی به ۱۰ سال زندان در بحرین محکوم شد.
در مترو مشهد بنری با عنوان: ۱۰ روز تا ۲ ماه حبس و یا جزای نقدی از ۲ تا ۱۰ میلیون ریال برای زنانی که بدون حجاب شرعی در معابر و انظار عمومی ظاهر شوند، دیده شد.
چنانچه دخترانی یا زنانی با روسری وارد مجموعه شدند ولی بعد آن را از سر برداشتند مسوولیت با کیست؟
علیزاده طباطبایی گفت: حداقل موضوعی که باید مورد توجه قرار بگیرد، آن است که این رای قتل عمد است، نه قتل غیرعمد. دادگاه براساس بند «ب» ماده ۸ قانون مجازات نیرو‌های مسلح را محاربه درنظر گرفته است. عجیب اینجاست که برای حکم محاربه تنها ۱۰ سال حبس صادر شده است. امروز افکار عمومی از خود می‌پرسد این محاربه با سایر احکام محاربه که طی ماه‌های اخیر هم بسیار صادر شده، چه فرقی دارد که اینجا ۱۰ سال حبس داده می‌شود و درخصوص برخی دیگر از پرونده رخداد‌های اخیر حکم اعدام صادر می‌شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا همچنین به اظهارات امروز امیرعبداللهیان درباره دستیابی به توافق با آمریکا بر سر موضوع تبادل زندانیان و توافق برای آزادسازی سه زندانی آمریکایی در ایران را رد کرد.
تمام زندانیان اعدامی، سرنوشت مشابهی دارند. آن‌ها محکوم هستند به قصاص. هر کدام از این زندانیان داستان خودشان را دارند. داستان‌هایی که با یک حادثه شروع و با اجرای حکم قصاص‌شان تمام می‎شود.
رئوف بداوی، وبلاگ‌نویس سعودی بدلیل انتشار یک مطلب انتقادی به ۱۰ سال زندان محکوم شد. یک نوجوان ۱۷ ساله در عربستان به دلیل حضور در تجمع اعتراضی دستگیر شد و درحالی‌که وکیل هم نداشت، حکم مرگ او صادر شد.
همسر یک فعال سیاسی عربستانی که از ۱۰ سال پیش در زندان به سر می‌برد با اعلام سه هفته بی خبری از وی نسبت به وضعیت او ابراز نگرانی کرد.
متهمن گفت: چند سال قبل در کار خرید و فروش مواد مخدر بودم. زمانی که قصد داشتم ۱۰ کیلو هروئین را ترانزیت کنم، دستگیر شدم. دادگاه مرا به اعدام محکوم کرد وقتی دیدم حکمم اعدام است تصمیم به فرارگرفتم. حدود ۲ سال قبل قرار بود یک روز برای تحقیق و انجام یک‌سری کار‌ها مرا از زندان به دادگاه ببرند که من هم با دوستانم هماهنگ کردم. آن‌ها در مسیر به کمین نشستند و زمانی که مرا از دادگاه به زندان انتقال می‌دادند، دوستانم راه را سد کردند و مرا از خودروی حمل زندانیان فراری دادند.
حاکمیت بحرین در نظر دارد از سفر پاپ سوءاستفاده کرده و از طریق آن پرچم تسامح دینی را برافراشته کند،ابزار آنها در این مسیر رسانه‌ها هستند که می‌خواهند بر واقعیت‌هایی جامعه بحرین سرپوش بگذارند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ماجرای دوستی که هوو شد!/ اخاذی از صاحبکار با تهدید اینستاگرامی/ صدور کیفرخواست متهم پرونده قتل ۱۰ نفر در رفسنجان/ خودکشی ساختگی برای اثبات عشق/ ماجرای دلخراش قتل برادر با چاقو و دستمال/ خانواده مقتول قاتل پسرشان را بخشیدند/ درگیری مرگبار فرزندان طلاق!/ نجات دختر زندانی با کمک نیکوکاران
دادستان اسپانیا به دنبال دو سال زندان و جریمه ۱۰ میلیون یورویی (۹.۸ میلیون دلار) برای نیمار است.
طبق آخرین اطلاعات به دست آمده، ۴ نفر از زندانیان بر اثر استنشاق دود ناشی از آتش سوزی‌ها درگذشتند و ۶۱ زندانی نیز مجروح شده اند. اکثر زندانی‌های مجروح شده به صورت سرپایی مداوا شدند و تنها ۱۰ نفر از آنان در مراکز درمانی بستری هستند که حال ۴ نفر وخیم گزارش شده است.
در نظام حقوقی ایران آمده، «مجازات جرم بی‌حجابی ۱۰ روز الی دو ماه زندان یا پنج هزار الی ۵۰ هزار تومان جریمه نقدی است». این مجازات برای خفیف‌ترین جرم در نظام حقوقی ما در نظر گرفته شده؛ یعنی پایین‌ترین جرمی که قانون‌گذار برای مجرم در نظر گرفته است.
تبصره ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی می‌گوید: «زنانی که بدون حجاب شرعی در معابر و انظار عمومی ظاهر شوند به حبس از ۱۰ روز تا دو ماه یا از پنجاه هزارتا پانصد هزار ریال جزای نقدی محکوم خواهند شد.» این تبصره از عبارت «بدون حجاب شرعی» استفاده کرده است. یعنی اینکه زن اصلا و به‌طورکلی حجاب نداشته باشد.
ساوه- رئیس زندان ساوه گفت: یک خیر ساوجی ۱۰ زندانی جرایم غیرعمد و بدهکار مالی را با پرداخت ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از زندان آزاد کرد.
سخنگوی ناجا در خصوص هزینه های مربوط به زندانیان توضیحاتی ارائه داد.
سخنگوی فراجا با بیان اینکه برخی چاره ای جز سرقت ندارند گفت: برای نگهداری یک سارق در زندان ماهیانه ۱۰ میلیون تومان هزینه می شود.
مرد افغان که سال‌ها قبل در جریان یک درگیری در افغانستان دست به جنایت زده و زندانی بود، پس از ورود طالبان موفق به فرار از زندان شد و به ایران گریخت تا یکی از هولناک‌ترین جنایات سال را در رفسنجان رقم بزند. او به گمان اینکه همشهریانش قصد دارند او را تحویل پلیس افغانستان بدهند جان ۶ افغان و ۴ ایرانی را با ضربات چاقو گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ