رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از صدور حکم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ری برای به کارگیری متهمان پرونده‌های غیر محیط زیستی در راستای پاکسازی طبیعت و جمع‌آوری پسماند خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادگاه محمد رستمی صفا را به ۱۵ سال حبس تعزیری، محرومیت از هرگونه خدمات دولتی و رد مال در حق شبکه بانکی کشور به میزان ۱۸۱ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۴۱۷ یورو، ۹۶ میلیون و ۲۷۶ هزار و ۴۳ دلار، یک میلیارد و ۵۱۴ میلیون و ۶۹۶ هزار و ۴۵ ین ژاپن و ۱۹ هزار و ۴۹۷ میلیارد و ۱۹۲ میلیون و ۶۵۶ هزار و ۱۲۴ ریال محکوم کرد.
حکم قطعی پرونده گروه رستمی صفا، یک بدهکار کلان و دانه درشت بانکی کشور که در دو سال گذشته با جدیت مورد رسیدگی قرار گرفت، در شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تهران صادر شد.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: متهمان پرونده اهانت به همسر شهید مدافع حرم در شهر اراک به تحمل یک سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق تعزیری و جزای نقدی محکوم شدند.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: متهمان پرونده اهانت به همسر شهید مدافع حرم در شهر اراک به تحمل یک سال حبس تعزیری و ۷۴ ضربه شلاق تعزیری و جزای نقدی محکوم شدند.
متهمان حادثه تروریستی اصفهان که به جرم شهید کردن ۳ تن از شهدای منیت در دادگاه بدوی به اعدام محکوم شده بودند، در دادگاه تجدیدنظر تایید شد.
متهمان پرونده خانه اصفهان که به جرم شهید کردن ۳ تن از شهدای امنیت در دادگاه بدوی به اعدام محکوم شده بودند، در دادگاه تجدیدنظر تایید شد.
سال گذشته بود که دیوان عالی کشور اعلام کرد درخواست اعاده دادرسی، ولی الله سیف، احمد عراقچی و سایر متهمان پرونده بانک مرکزی که به اتهام برخی تخلفات مجرم و مقصر شناخته شده بودند، در شعبه اول دیوان عالی کشور پذیرفته و پرونده جهت بررسی مجدد به شعبه هم‌عرض ارجاع شده است. پس از ارجاع این پرونده به شعبه هم عرض، محتویات آن مجددا در هفت نوبت جلسه رسیدگی دادگاه، مورد بررسی قرار گرفت.
در این حکم ۹ ردیف از متهمان پرونده موسوم به اخلال در نظام ارزی به رغم تبرئه از اتهام اخلال در نظام ارزی به پرداخت یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان جریمه محکوم شدند.
یکی از متهمانی که حکم اعدامش نقض شد، حسین محمدی، بازیگر تئاتر بود که روز دوشنبه، ۲۸ فروردین‌ماه خبر جایگزینی حکم اعدامش با حبسی طولانی‌مدت، بسیاری را به احتمال دیدن دوباره‌اش امیدوار کرد. براساس خبر منتشرشده دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان شهادت سیدروح‌الله عجمیان، در حکمی جدید حمید قره‌حسنلو را به ۱۵ سال حبس در تبعید در یزد، فرزانه قره‌حسنلو را به ۵ سال حبس در تبعید در مشهد، حسین محمدی، رضا آریا و مهدی محمدی را به ۱۰سال حبس محکوم کرد.
روابط عمومی دادگستری کل استان البرز اعلام کرد: هیچ یک از متهمان (قتل روح الله عجمیان) فقط به صرف دخالت در ضرب و جرح و یا جنایت نسبت به شهید به اعدام محکوم نشدند.
دادگاه کیفری استان آذربایجان شرقی پس از رسیدگی و تشکیل جلسات متعدد محاکمه و بررسی اسناد و مدارک موجود، هر پنج نفر متهم پرونده را به اعدام محکوم و در خصوص سایر اتهامات، چهار نفر از متهمان را به ۱۰ سال حبس محکوم کرده است که طبق قانون، اشد مجازات قابل اجرا خواهد بود.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: رای قطعی است و قطعیت یافته است. متهم ردیف دوم نیز به ۴۵ ماه حبس تعزیری از باب معاونت در قتل عمدی محکوم شده است. متهمان در زندان هستند.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: رای قطعی است و قطعیت یافته است. متهم ردیف دوم نیز به ۴۵ ماه حبس تعزیری از باب معاونت در قتل عمدی محکوم شده است. متهمان در زندان هستند.
احکام اولیه متهمین پرونده حادثه تروریستی محله خانه اصفهان که منجر به شهادت ۳ نفر از نیروهای مدافع امنیت شده بود صادر و ۳ تن از متهمین به اعدام محکوم شدند.
مدیر روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دادگاهی در اشنویه متهمان یک پرونده را به تهیه سه ماه غذا برای «پیروز» توله یوزپلنگ ایرانی محکوم کرد.
با رأی دادگاه ۱۰۱ کیفری ۲ اشنویه استان آذربایجان غربی ۳ نفر از دامداران منطقه به جرم چرای غیرمجاز به تهیه غذا برای ۳ ماه «پیروز»، توله یوزپلنگ ایرانی به ارزش ۲۲۰ میلیون ریال محکوم شدند.
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه در پرونده شهید عجمیان در مجموع برای ۱۶ نفر قرار جلب به دادرسی صادر شد گفت: احکام اولیه پرونده روز گذشته صادر شد. بر اساس احکام صادره ۵ نفر از متهمان به اتهام افساد فی الارض به اعدام محکوم شدند و ۱۱ متهم دیگر از جمله سه جوان کمتر از ۱۸ سال به حبس‌های طویل المدت محکوم شدند. احکام صادره غیرقطعی است.
ادعاهای وکیل پرونده یکی از متهمان اغتشاشات اخیر که به اعدام محکوم شده، تکذیب شد.
در ادامه رسیدگی به پرونده اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت در دادگاه انقلاب تهران و در پی تشکیل جلسات دادگاه متهمان در حضور وکلای آ‌ن‌ها، حکم بدوی سه نفر دیگر از اغتشاشگران صادر شد.
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده اغتشاشگران و برهم‌زنندگان امنیت در دادگاه انقلاب تهران و در پی تشکیل جلسات دادگاه متهمان در حضور وکلای آن‌ها، حکم بدوی سه نفر دیگر از اغتشاشگران صادر شد.
قوه قضائیه: طبق حکم صادره، متهمی که با استفاده از سلاح سرد در خیابان برای مردم رعب و وحشت ایجاد کرده بود و موتورسیکلت شهروندی را به آتش کشیده و با چاقو نیز فردی را مورد حمله و جراحت قرار داده بود، به اعدام محکوم شد.
رای محکومیت به تازگی در دادگاه تجدید نظر تایید شده است. اتهام متهمان توهین به آقای امیری‌فر است.
سخنگوی قوه قضاییه درباره جزییات رأی صادره اظهارداشت: علاوه بر پرداخت دیه، سقف مقرر مجازات در قانون یعنی سه سال حبس تعزیری درجه پنج با احتساب دوران بازداشت محکوم شدند همچنین محکومیت قطعی متهمان در رسانه‌ها منتشر خواهد شد.
جو بازار هفته پیش رو تحت تاثیر تغییر قیمت نفت و موضع گیری های ایران در قبال حمله روسیه به اوکراین خواهد بود، در گام نخست افزایش قیمت نفت گروه پالایشی را به صف خرید خواهد کشاند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ