فرمانده نیروی هوا فضای سپاه گفت: به جرات می توان گفت اگر ما از وارد کننده سیم خاردار به صادر کننده فن آوری رسیده ایم از ارتباط با دانشگاه بوده است .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعلام می‌کنم هیچ تخلفی نبوده و هر چه بود در جهت منافع فوتبال و کشور انجام شده و خوشحالم در زمانی که بودم برای منافع ملی کشورم کار کردم.
اتحادیه آفریقا و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تلاش برای انجام کودتا در نیجر را محکوم کردند.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: هیچکدام از ۱۲ پروژه‌های عمرانی این سازمان در مرکز استان نبود و مردم آن مناطق برای انجام یک کار ثبتی، عازم شهرستان‌های مجاور می‌شدند.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: هیچکدام از ۱۲ پروژه‌های عمرانی این سازمان در مرکز استان نبودند و مردم آن مناطق برای انجام یک کار ثبتی، عازم شهرستان‌های مجاور می‌شدند.
مصاحبه پامپئو با شبکه خبری فاکس‌نیوز در حالی انجام می‌شد که ترامپ برای تفهیم اتهام در پرونده نگهداری اسناد محرمانه وارد دادگاه «ویلکی فرگوسن»، در شهر «میامی» ایالت فلوریدا شده بود.
پرونده، جشمید شارمهد قصد انجام ۲۳ اقدام تروریستی داشته که موفق به انجام پنج مورد آن شده است.
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه اقدامات حقوقی برای شکایت از لوکادیا در حال انجام است، گفت: اسم مهاجم برزیلی مدنظر باشگاه را نمی‌دانم!
آستین بالا زدن برای فعالیت در کار خیر مدام در ذهنش بود. وقتی برای ادامه تحصیل به یزد آمده بود با گروهی از بچه‌های مدرسه که به صورت جهادی به مناطق محروم یزد می‌رفتند و فعالیت عمرانی انجام می‌دادند، آشنا شد: «من هم با هدف بزرگی که در سر داشتم این آشنایی را به فال نیک گرفتم و با گروهشان همراه شدم. در این گروه از رنگ‌آمیزی دیوار‌های مدارس گرفته تا مرمت سرویس بهداشتی و حمام و... را انجام می‌دادیم.».
مبارزان مقاومت و جوانان فلسطینی در ۲۴ ساعت اخیر ۱۵ عملیات مقاومتی علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در قدس و کرانه باختری انجام دادند.
در نظام حقوقی عدالت‌محور قاضی برای صدور حکم دقیق از وجود وکیل استقبال می‌کند، چون او کار را برای صدور رایی مستدل و محکم، آسان می‌کند. به‌علاوه وکیل می‌تواند موکل خود را قانع کند که حکم عادلانه صادر شده است؛ کاری که قاضی نمی‌تواند انجام دهد.
در جریان سفر امروز حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به استان زنجان، آیین آزادی دو تن از محکومان به قصاص در حضور و با وساطت رئیس دستگاه قضا انجام شد.
میرسلیم گفت: در حقیقت آیین دادرسی بسیار محکم است و قوه قضائیه می‌خواهد براساس آیین دادرسی کار خود را انجام بدهد، اما با شرایطی که پیش آمد و ظلمی که به مردم شد بنابراین قوه قضائیه باید با توجه به این شرایط بررسی‌های خود را انجام بدهد.
شما یک جنگ جهانی دیگر می‌خواهید؟ شاید شما چنین چیزی بخواهید اما من دنبال چنین چیزی نیستم. ما باید مردم را گردهم بیاوریم. اگر بتوانیم در ایران تورنمنتی برگزار کنیم، پس باید این کار را انجام دهیم چون ممکن است باعث تغییر چیزی شود
متهمن گفت: چند سال قبل در کار خرید و فروش مواد مخدر بودم. زمانی که قصد داشتم ۱۰ کیلو هروئین را ترانزیت کنم، دستگیر شدم. دادگاه مرا به اعدام محکوم کرد وقتی دیدم حکمم اعدام است تصمیم به فرارگرفتم. حدود ۲ سال قبل قرار بود یک روز برای تحقیق و انجام یک‌سری کار‌ها مرا از زندان به دادگاه ببرند که من هم با دوستانم هماهنگ کردم. آن‌ها در مسیر به کمین نشستند و زمانی که مرا از دادگاه به زندان انتقال می‌دادند، دوستانم راه را سد کردند و مرا از خودروی حمل زندانیان فراری دادند.
سخنگوی وزارت امور خارجه سوءقصد انجام شده علیه عمران خان، نخست وزیر پیشین پاکستان را محکوم کرد.
از جمله افراد خارجی که آزاد شدند، می‌توان به دو تبعه انگلیسی و یک مراکشی که در ماه ژوئن به دلیل جنگیدن برای اوکراین به اعدام محکوم شده بودند، اشاره کرد. همچنین سه انگلیسی دیگر، دو آمریکایی، یک کروات و یک سوئدی در میان افراد آزاد شده بودند.
دولت سیزدهم از همان ابتدای تشکیل، سفر‌های استانی را در دستور کار خود قرار داد و پس از یک سال به ۳۱ استان کشور و به بیش از ۵۰ شهرستان توسط رئیس جمهور و اعضای هیات دولت سفر استانی انجام شده است. این سفر‌ها که با محوریت استان‌های محروم آغاز شد، بر خلاف روال گذشته با کمترین هزینه ممکن انجام شد.
دولت سیزدهم از همان ابتدای تشکیل، سفر‌های استانی را در دستور کار خود قرار داد و بعد از یکسال به ۳۱ استان کشور و به بیش از ۵۰ شهرستان توسط رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت سفر استانی انجام شده است. این سفر‌ها که با محوریت استان‌های محروم آغاز شد، بر خلاف روال گذشته با کمترین هزینه ممکن انجام شد
مسعود ستایشی درباره پرونده دو تبعه بازداشتی سوئدی گفت: بازداشت این دو فرد در حوزه مواد مخدر بوده است و با سویدی‌هایی که جاسوس هستند خلط مبحث نشود. روند رسیدگی به پرونده آن‌ها انجام شده است.
وزیر امور خارجه با اشاره به اقدامات سبعانه رژیم اشغالگر صهیونیستی، این گونه اقدامات را در سایه سکوت مجامع بین المللی و برخی مدعیان حقوق بشر دانست و به شدت آن را محکوم کرد.
روز پنجشنبه، چین رزمایش بزرگی را با سلاح واقعی در شش منطقه آبی و حریم هوایی نزدیک به تایوان و در واکنش به سفر پلوسی به این جزیره انجام داد. این مانور‌ها تا ساعت ۴ به وقت گرینویچ روز یکشنبه ادامه دارد.
سرقت کارت بانکی که به صورت غیرمجاز بوده است، در صورتی که پس از سرقت، برداشت از حساب شخصی صاحب کارت انجام گیرد، جرم دیگری به نام کلاهبرداری رایانه‌ای نیست و متهمان باید تحت عنوان مجرمانه سرقت محکوم و مجازات شوند.
در مطالعه جدیدی که توسط دانشمندان دانمارکی به انجام رسیده، ارتباط عجیبی میان برخی از انواع سرطان و ابتلا به دیابت مشاهده شد که می‌تواند علت مرگ برخی مبتلایان را توجیه کند.
قرار بود که سود سهام عدالت در روزهای ابتدایی اسفندماه واریز شود اما این اتفاق رخ نداد و سرانجام امروز مدیر نظارت بر بورس ها و ناشران زمان واریز سود سهام عدالت را اعلام کرد. هر نفر قرار است چقدر سود دریافت کند؟ آیا برای دریافت سود نیاز به انجام کاری هست؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ