ترامپ می‌گوید که اگر او متهم شود، برای کشور «مشکلاتی» ایجاد خواهد کرد و آمریکا فروخواهد پاشید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایران نوشت: نباید اینگونه تلقی شود که در یک جرم مشترک، یعنی بی حجابی، اگر فرد بی حجاب، سلبریتی باشد، صرفاً به جریمه نقدی محکوم می‌شود یا اینکه حداکثر باید خود را به یک کلینیک روانشناسی معرفی کند، اما اگر این زن، سلبریتی نباشد و به اصطلاح، جزو مردم عادی باشد، ممکن است به یک ماه شستن اموات محکوم شود!
رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی گفت: کار برات‌زاده به هیچ وجه از سوی فدراسیون پذیرفتنی نیست و ما به شدت این اقدام را حتی اگر سهوی باشد محکوم می‌کنیم.
کارشناسان حقوقی آمریکایی می‌گویند که اگر رئیس جمهور سابق این کشور در پرونده جابه‌جایی اسناد محرمانه محکوم شود، احتمالا یک راه برای عفو او وجود دارد!
ترامپ در مصاحبه با نشریه «پالتیکو» گفت حتی اگر دادگاه او را در اتهامات اعلام شده، گناهکار تشخیص داده و محکوم کند، باز هم از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا کنار نمی‌کشد.
تیبو کورتوا، دروازه بان رئال مادرید، به حمایت از وینیسیوس جونیور پرداخته و اقدام هواداران والنسیا را محکوم کرد.
اگر شکایت باشگاه ختافه از رئال مادرید مورد قبول واقع شود این باشگاه از خطر سقوط نجات پیدا می‌کند و در مقابل رئال رده دوم جدول را از دست می‌دهد.
وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه میزان جریمه مدیران اسبق بانک مرکزی چقدر است و اگر نتوانند آن را پرداخت کنند، چه اتفاقی می‌افتد، گفت: اتهام افراد یاد شده، مشارکت در قاچاق کالا و ارز است که   به جزای نقدی و میزان دو برابر معادل ریالی در زمان تخلف محکوم شدند. اینکه سرانجام کار چیست، اصول دادرسی و اجرای احکام قطعی وجود دارد و به صورت کلی  قانونگذار گفته که اگر نتوانند پرداخت کنند، به تبع برای تادیه حقوق دولت، بازداشت خواهند شد.
وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه میزان جریمه مدیران اسبق بانک مرکزی چقدر است و اگر نتوانند آن را پرداخت کنند چه اتفاقی می‌افتد؟ گفت: اتهام افراد یاد شده مشارکت در قاچاق کالا و ارز است که   به جزای نقدی و میزان دو برابر معادل ریالی در زمان تخلف محکوم شدند. اینکه سرانجام کار چیست؟   اصول دادرسی و اجرای احکام قطعی وجود دارد و به صورت کلی  قانونگذار گفته که اگر نتوانند پرداخت کنند به تبع برای تادیه حقوق دولت،   بازداشت خواهند شد.
وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه میزان جریمه مدیران اسبق بانک مرکزی چقدر است و اگر نتوانند آن را پرداخت کنند چه اتفاقی می‌افتد؟ گفت: اتهام افراد یاد شده مشارکت در قاچاق کالا و ارز است که   به جزای نقدی و میزان دو برابر معادل ریالی در زمان تخلف محکوم شدند. اینکه سرانجام کار چیست؟   اصول دادرسی و اجرای احکام قطعی وجود دارد و به صورت کلی  قانونگذار گفته که اگر نتوانند پرداخت کنند به تبع برای تادیه حقوق دولت،   بازداشت خواهند شد.
سخنگوی قوه قضاییه در خصوص اینکه میزان جریمه مدیران اسبق بانک مرکزی که محکوم شدند چقدر است و اگر نتوانند آن را پرداخت کنند چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ گفت: اتهام افراد یاد شده مشارکت در قاچاق کالا و ارز است که به جزای نقدی و میزان دو برابر معادل ریالی در زمان تخلف محکوم شدند. اصول دادرسی و اجرای احکام قطعی وجود دارد و به صورت کلی قانونگذار گفته که اگر نتوانند پرداخت کنند به تبع برای تادیه حقوق دولت، بازداشت خواهند شد.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد که حتی اگر در پرونده قضایی علیه او در نیویورک محکوم هم شود از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ انصراف نخواهد داد.
رئیس قوه قضاییه گفت: اگر امروز در حکمرانی و زندگی فردی خود، ضعف‌هایی داریم و شاهد برخی ناهنجاری‌ها هستیم، دلیل این امر کم‌توجهی به آموزه‌های قرآنی و دینی است.
عاملی، امام جمعه اردبیل و عضو مجلس خبرگان رهبری در برنامه سمت خدا گفت: یک حاکم بزرگترین وصفش این است که گوش شنوا داشته باشد و تمام حرف‌ها را بشنود. اگر طوری معامله کند که مردم جرات نداشته باشند حرف بزنند با این آیه محکوم است " قُلْ أُذُنُ خَیْرٍ لَکُمْ "
تیم فوتبال استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر محکوم به پیروزی است و اگر نتواند امتیازات کامل را کسب کند وضعیتش در بین مدعیان متزلزل خواهد شد.
معاون قضایی قوه قضاییه گفت: برای عفو زندانیانی که محکوم به اعدام می‌شوند اگر محکوم سابقه نداشته باشد احتمال اینکه مورد عفو قرار گیرد بیشتر است.
واحد رسانه‌ای هیأت ثارالله زنجان در واکنش به توهین فرهاد ظریف بازیکن والیبال به حضرت زهرا (س)، یکی از سرودهای مهدی رسولی برای ولادت حضرت با عنوان «کیه که بشناسه زهرا رو» را منتشر کرد.
آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در نشستی با خبرنگاران هشدار داد: اگر این تصمیم لغو نشود، طالبان با عواقبی مواجه خواهد شد. وزیر امور خارجه آمریکا گفت که طالبان با ممنوعیت حضور زنان در دانشگاهها، آن‌ها را به آینده‌ای تاریک و بدون فرصت محکوم می‌کند.
یک منبع نزدیک به خاندان سلطنتی سعودی که نخواسته نامش فاش شود و در محافل خصوصی رفتار حکومت با نایف را محکوم می‌کند می‌گوید تعجب نخواهد کرد اگر روزی نایف را به طور ناگهانی کنار محمد بن سلمان در انظار عمومی ببیند و نایف رفتاری مناسب با محمد بن سلمان داشته باشد و او را ستایش کند با مردی که او را در هم شکسته است.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در آستانه دیدار فرداشب تیمش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل سلتیک در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
اگر فردی غیر پزشک طبابت کند و بخواهید از کارش جلوگیری کنید، باید یک وکیل داشته باشید که به دادگاه عمومی انقلاب رود و شکایت کند و بعد از چند ماه دوندگی حتی اگر فرد محکوم شود، تنها ۵ میلیون تومان جریمه نقدی می‌شود که اصلا بازدارنده نیست.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه گفت: به جرات می توان گفت اگر ما از وارد کننده سیم خاردار به صادر کننده فن آوری رسیده ایم از ارتباط با دانشگاه بوده است .
دستگاه قضایی فنلاند ۳ روزنامه‌نگار این کشور را به اتهام «انتشار اسناد محرمانه» محاکمه می‌کند و اگر مجرم شناخته شوند به تحمل ۴ ماه تا ۴ سال زندان محکوم خواهند شد.
قالیباف گفت: به مدیر قوی و امین باید شجاعت داد تا بتواند کار‌ها را پیش ببرد و مسئولیت‌پذیر باشد، امروز در بروکراسی بسیار پیچیده و بی‌ربطی گرفتاریم که اگر بخواهیم از آن عبور کنیم باید شجاعت داشته باشیم .
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: پیروزی انقلاب به گوش به فرمان بودن رهبری بود؛ مسئولی که امروز گوش به فرمان رهبری نباشد مسئول ما نیست و اگر پشتیبان ولی فقیه نباشیم محکوم به شکست هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ