سیمونیان در کلیپی که از روز یکشنبه در توئیتر منتشر شد اشاره کرد در صورت برآورده نشدن خواسته‌های پوتین درگیری بین روسیه، غرب و اوکراین ممکن است تشدید شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک شبکه تلویزیونی در فرانسه اعلام کرد که لهستان با توجه به نتیجه نهایی ضدحمله اوکراین و در صورت پیروزی روسیه، ممکن است نیروی نظامی به کی‌یف اعزام کند.
مشاور امنیت ملی کاخ‌سفید امروز در مصاحبه‌ای تلویزیونی اعلام کرد: پیوستن امروز اوکراین به ناتو، به‌معنی جنگ این ائتلاف با روسیه است.
«مارگاریتا سیمونیان»، سردبیر راشا تودی، در اظهارات خود گفته است که فرمانده واگنر با پشت گرمی به حمایت غرب شورش خود علیه مسکو را آغاز کرد، اما در همان ابتدای راه شکست خورد.
مدیر تلویزیون دولتی راشاتودی روسیه گفته است که کودتای واگنر توسط سرویس‌های مخفی ایالات متحده، انگلیس و اسرائیل سازماندهی شده بود.
آن‌طور که از شواهد برمی‌آید خداحافظی عادل با تلویزیون می‌تواند بی‌ارتباط با حوادث نیمه دوم سال گذشته نباشد. او روحیه لازم برای ادامه همکاری با تلویزیون را نداشت و از مدت‌ها پیش تصمیم گرفته بود به همکاری‌اش در قالب تهیه‌کننده هم با صداوسیما پایان دهد. ضمن اینکه ایجاد فضای دوقطبی علیه عادل هم مزید بر علت شد. بسیاری در بازه زمانی ۹ ماه اخیر از عادل فردوسی‌پور انتقاد کردند که نمی‌تواند وقتی همچنان با تلویزیون همکاری می‌کند ژستی متفاوت از این جریان بگیرد. دوقطبی آزاردهنده‌ای که سرانجام عادل را به این نتیجه رساند که به همکاری‌اش با تلویزیون پایان دهد.
کاخ کرملین اعلام کرد که هکرها به ایستگاه‌های رادیویی و تلویزیونی روسیه نفوذ و یک سخنرانی جعلی از رئیس جمهور این کشور پخش کردند.
وزیر خارجه ترکیه در مصاحبه تلویزیونی با شبکه دولتی ترکیه از احتمال نشست وزرای خارجه ایران، سوریه، ترکیه و روسیه در مسکو در اوایل ماه آینده خبر داد.
معاون نخست‌وزیر روسیه طی مصاحبه‌ای با شبکه یک تلویزیون این کشور، گفت: روسیه می‌خواهد در فروش نفت و گاز خود از ارزهای ملی استفاده کند و دلار و یورو را به طور کامل کنار بگذارد.
تلویزیون دولتی روسیه تصاویری از حضور رمضان قدیروف، رهبر چچن را در میان نیرو‌های خود قبل از اعزام به جنگ در اوکراین پخش کرده است. در تصاویر منتشر شده قدیروف از یکی از سربازان قدردانی می‌کند و از سوی دیگر طی مراسمی که در گروزنی، پایتخت چچن ترتیب داده شده بود، برای آنان سخنرانی کرد. گزارش شده است که حدود ۲۵۰۰ سرباز چچنی آماده اعزام به خطوط مقدم جنگ اوکراین هستند و بیشتر آن‌ها پس از گذراندن یک تعطیلات کوتاه به اوکراین بازخواهند گشت.
یک مقام پنتاگون در گفتگو با شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد: یک فروند جنگنده روسی با یک پهپاد آمریکایی MQ ۹ بر فراز دریای سیاه برخورد کرده است.
آنچه در ویدیوی منتشره در تلویزیون روسیه به نمایش درآمد، کاخی بود که به جای دکور‌های مجلل، دیوار‌های بتنی برهنه‌ای داشت. به نحوی که گویا کاخ در حال بازسازی است و حتی این سوال را در اذهان ایجاد می‌کرد که در این بنا چه اتفاقی در جریان است.
سرویس امنیت فدرال روسیه اعلام کرد، طرح اوکراینی برای ترور «کنستانتین مولافیو» مالک شبکه تلویزیونی «سارگراد» خنثی شد.
راب بائر رئیس کمیته نظامی ناتو در مصاحبه با شبکه تلویزیونی آرتی‌پی پرتغال گفت این بلوک تحت رهبری آمریکا برای رویارویی مستقیم با روسیه آماده است.
تلویزیون روسیه تانک آلمانی را پلنگ بی‌دندان و تانک آمریکایی آبرامز را کتک خورده کبود شده خواند.
تلویزیون روسیه تانک آلمانی را پلنگ بی‌دندان و تانک آمریکایی آبرامز را کتک خورده کبود شده خواند. /خبرآنلاین
روز پنجشنبه ١٩ ژانویه، دادگاه استکهلم، در جلسه‌ای که از تلویزیون سوئد نیز پخش شد، دو برادر ایرانی تبار را به جرم جاسوسی برای روسیه به زندان محکوم کرد.
وزرای دفاع روسیه، ترکیه و سوریه با تشکیل کمیسیون سه جانبه تلویزیون موافقت کرده اند.
یک شبکه تلویزیونی روسیه امروز از حضور «ولادیمیر پوتین» در نشست سالانه وزارت دفاع این کشور در روزهای آتی خبر داد.
رئیس جمهور فرانسه امروز در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی اعلام کرد: باید آنچه روسیه می خواهد را برایش تضمین کنیم.
یک شبکه تلویزیونی اسرائیل مدعی شد که تل آویو به مسکو هشدار داده است که در صورت دریافت موشک‌های بالستیک ایرانی، ممکن است موشک‌های با دقت بالای خود را در اختیار اوکراین قرار دهد.
«ولودیمیر زلنسکی» در یک مصاحبه تلویزیونی از تمایل خود برای رفتن به شبه جزیره کریمه، که بخشی از خاک روسیه محسوب می شود، سخن به میان آورد.
یک شبکه تلویزیونی در روسیه که غرب را به خاطر صحبت بیش از حد در مورد جنگ هسته‌ای مقصر دانسته اقدام به پخش سکانس شومی از انفجار‌های هسته‌ای کرده است.
تلویزیون دولتی روسیه، شبکه اول تلویزیون روسیه و شبکه MATCHTV حقوق پخش تلویزیونی دیدار‌های جام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی قطر را با قراردادی به ارزش ۳۹ میلیون دلار از فیفا خریدند.
در ۲۴ فوریه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در یک سخنرانی تلویزیونی فرمان آغاز «عملیات ویژه نظامی» در خاک اوکراین را صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ