وزرای دفاع روسیه، ترکیه و سوریه با تشکیل کمیسیون سه جانبه تلویزیون موافقت کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان روسیه مرکز هماهنگی مشترک صادرات غلات در ترکیه را ترک کردند.
هاکان فیدان و سرگئی لاوروف وزرای خارجه ترکیه و روسیه امروز درباره توافق غلات تلفنی گفتگو کردند.
شب گذشته ترکیه، سازمان ملل و روسیه نتوانستند برای تمدید قرارداد صادرات غلات اوکراین به جمع‌بندی برسند و در نهایت این توافق به تاریخ پیوست.
وزرای خارجه ترکیه و روسیه امروز درباره آخرین تحولات منطقه، توافق غلات، مخرب بودن سیاست تداوم تامین تجهیزات نظامی به کی‌یف و بازگشت فرمانده هان آزوف از استانبول گفتگو کردند.
رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد ماه آینده میزبان رئیس‌جمهور روسیه خواهد بود و بحث تمدید توافق صادرات امن غلات از دریای سیاه از محورهای اصلی گفت‌وگوی طرفین خواهد بود.
بنا به گفته یک منبع آگاه، ترکیه و روسیه ممکن است در ماه جولای مذاکراتی را با محوریت توافق غلات برگزار کنند.
روسای جمهور ترکیه و روسیه بر سر آن که ولادیمیر پوتین "به زودی" به ترکیه سفر کند توافق کرده‌اند.
امروز پنجشنبه استانبول میزبان دومین روز مذاکرات میان نمایندگان روسیه، اوکراین، ترکیه و سازمان ملل خواهد بود. گفتگوها حول محور تمدید قرارداد غلات دریای سیاه اختصاص دارد.
وزیر دفاع ترکیه از برگزاری نشست سه‌جانبه درباره توافق غلات با حضور نمایندگان ترکیه، روسیه و اوکراین در پنجم ماه مه (۱۵ اردیبهشت) خبر داد.
وزیر خارجه ترکیه تاکید کرد که این کشور مذاکره با طرف‌های توافق غلات را پیگیری می‌کند.
معاون وزیر خارجه سوریه در سخنانی در نشست چهارجانبه وزیران خارجه سوریه، روسیه، ایران و ترکیه در مسکو، برای توافق با آنکار شرط گذاشت.
سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در نشست خبری مشترک با سامح شکری، همتای مصری خود از توافق اولیه بر سر پیوستن ایران به مذاکرات سه جانبه روسیه، ترکیه و سوریه خبر داد.
سخنگوی نهاد ریاست جمهوری روسیه هرگونه توافق درخصوص دیدار بشار اسد، رئیس جمهور سوریه و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در روسیه را تکذیب کرد.
روسای جمهور ترکیه و روسیه توافق کرده‌اند تا با استفاده از گندم روسیه آرد تولید کرده و به کشورهای فقیر بدهند.
رئیس جمهور ترکیه، برگزاری نشست میان روسیه و آمریکا را در کاهش تنش ها در اوکراین موثر دانست.
خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه امروز اعلام کرد: پیشنهاد تمدید توافق غلات را به مسکو ارائه کردیم.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بدون اشار به اقدام خصمانه کی یف علیه مسکو، اعلام کرد: اروپا از نقش سازمان ملل و ترکیه در قبال تصمیم روسیه برای بازگشت به ابتکار غلات قدردانی می کند.
علی‌رغم خروج روسیه از توافق صادرات غلات، مقامات ترکیه مدعی هستند این توافق کاملا بشردوستانه است و باید جدا از شرایط جنگی به آن پرداخت.
وزرای دفاع روسیه و ترکیه امروز درباره تعلیق توافق صادرات غلات با یکدیگر رایزنی کردند.
رئیس جمهور ترکیه گفت که با وجود تردید روسیه برای اجرای توافق غلات به علت کسب نکردن منافع مشابه اوکراین، به اقدامات مربوط به اجرای این توافق ادامه می دهد.
رئیس‌جمهوری ترکیه از توافق با روسیه بر سر نیروگاه هسته‌ای آق قویو خبر داد.
معاون نخست وزیر روسیه گفت: مسکو و آنکارا، با بررسی صادرات گاز به ترکیه، توافق کردند که بخشی از پول آن را به روبل پرداخت شود.
بنا به توافق صورت گرفته میان سران روسیه و ترکیه، معاملات تجاری دو طرف از این پس بر مبنای روبل صورت می گیرد.
مهدی سلطان‌محمدی کارشناس بخش مسکن در مورد اخذ مالیات از خانه‌های خالی بیان داشت: با توجه به اینکه شناسایی خانه‌های خالی مشکل است، استفاده از این ابزار مالیاتی تاثیر بسیار کمی دارد، در حالیکه سامانه ملی املاک و اسکان برای این کار طراحی شده، اما با توجه به کارایی این سامانه نمی‌توان انتظار داشت که خانه‌های خالی به طور کامل شناسایی شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ