«مارگاریتا سیمونیان»، سردبیر راشا تودی، در اظهارات خود گفته است که فرمانده واگنر با پشت گرمی به حمایت غرب شورش خود علیه مسکو را آغاز کرد، اما در همان ابتدای راه شکست خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افشین عبداللهیان، چهره آشنای صداوسیما، به عنوان مدیر اجرایی جدید فولاد انتخاب شد.
جواد خیابانی حالا درست در سناریویی مشابه قرار گرفته و با شایعه ممنوع‌التصویری دست‌و‌پنجه نرم می‌کند که مطابق با زمان گذشته بعید است جایگاهش در تلویزیون دستخوش تغییر شود. او یکی از «برمدار‌ماندگان» عصر علی فروغی در تلویزیون، خاصه شبکه سه سیما‌ست که کمتر حاضر شده جایگاهش در این رسانه را به خطر بیندازد.
مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان با انتشار توئیتی به برپایی جشن تولد برای درویش در شبکه یک صدا و سیما کنایه زد.
مدیر تلویزیون دولتی راشاتودی روسیه گفته است که کودتای واگنر توسط سرویس‌های مخفی ایالات متحده، انگلیس و اسرائیل سازماندهی شده بود.
محسن سرافراز، رئیس اسبق صداوسیما درباره عادل فردوسی‌پور و تعطیلی برنامه ۹۰ در سال ۱۴۰۰ توضیحاتی را به روزنامه شرق ارائه داد و گفت: «در دوره ما فشار برای تعطیلی برنامه ۹۰ بود، منتها مجموعه تصمیمات این بود که این کار انجام نشود. اما به نظرم در دوره بعد خواستند مدیر مجموعه شبکه ۳ خودش را نشان دهد و او هم کمک کرده که این برنامه تعطیل شود. مدیران شبکه سه تصور می‌کردند می‌توانند شبیهش را درست کنند که خب نتوانستند!»
سه فضانورد چینی صبح یکشنبه ۱۴ خرداد ماه با کپسول شنژو-۱۵ به زمین بازگشتند. این فضانوردان در ۶ ماه گذشته درایستگاه فضایی تیانگونگ در مدار زمین حضور داشتند. تلویزیون دولتی چین تصویری از فرود این کپسول فضایی در بیابان‌های دونگ‌فنگ و خروج سرنشینانش منتشر کرد.
ایلان ماسک مدیر ارشد تبلیغات شبکه تلویزیونی «ان بی سی یونیورسال» را به عنوان مدیر ارشد اجرایی توئیتر انتخاب کرد. این درحالی است که شرکت سعی دارد فرایند کاهش درآمد را معکوس کند.
مدیر تیم فوتبال استقلال می‌گوید رفتن عبدالله ویسی بلافاصله بعد از بازی پرفشار به تلویزیون اشتباه بوده است.
طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون فوتبال، سرپرست کمیته بازاریابی و تلویزیون فدراسیون فوتبال منصوب شد.
عماد افروغ، بسیار و در حوزه‌های متعدد نوشته است. او به فلسفه، نهج‌البلاغه، ارزیابی انتقادی نهاد علم در ایران، هویت ایرانی، حقوق شهروندی، جهانی شدن و سیاست روزمره در ایران بعد از انقلاب پرداخته است. آثارش متنوعند و از مباحث دشوار تخصصی درباره رئالیسم انتقادی تا مباحثات سیاسی روزمره در رسانه‌های مکتوب و تلویزیون را شامل می‌شوند. اما به گمانم در پس همه آثار او، یک عشق و علاقه که هیچگاه از او جدا نشد، نهفته است.
پیمان طالبی مجری صدا و سیما یک استوری جدید منتشر کرده و در آن از هیات مدیره باشگاه استقلال انتقاد کرده است.
مصطفی آجورلو مدیر سابق باشگاه استقلال تصمیم دارد در یک برنامه تلویزیونی جواب علی فتح الله زاده را بدهد.
از سه دهه پیش که تاج را با عضویت در هیئت مدیره سپاهان یا ذوب آهن در فوتبال ایران می‌شناختند تا امروز که او رئیس فدراسیون است راه بسیاری طی شده است.
خبرها از الجزایر حاکی از آن است که مدیر پخش یک شبکه تلویزیونی به دلیل پخش خبر پیروزی مراکش در جام جهانی، شغل خود را از دست داده است.
مدیر روابط عمومی سابق فدراسیون فوتبال در گفت و گو با شبکه تلویزیونی عربی زبان الساحات صحبت‌های جالبی درباره گروه ایران در جام جهانی انجام داد.
سروش پیام رسان وابسته به تلویزیون وزارت ارتباطات را به واسطه انتشار ویدیویی که وزیر ارتباطات از کره جنوبی فرستاده بود و در آن از کیفیت تماس صوتی اپلیکیشن بله و روبیکا تعریف کرده بود انتقاد کرد. در ویدیوی منتشر شده در اکانت خرامید مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات گفته می شود که این ویدیو و خبری آماده شده از این کیفیت تماس تا در بخش خبری ۲۰:۳۰ منتشر شود و حالا پیام رسان سروش وزیر و وزارتخانه را متهم کرده است به حمایت از پلتفرم های ایرانی خاص!
مدير روابط عمومى سابق فدراسيون فوتبال شب گذشته ميهمان آنلاين برنامه «الطريق الى الدوحه» در تلويزيون الكاس قطر بود.
مدیر شبکه آموزش گفت: شرکت‌های دانش بنیان می توانند در شبکه آموزش اقدامات خود را معرفی می‌کنند؛ نحوه چگونگی ارائه خدمت و ویژگی خدمات دانش بنیان خود را بدون نام بردن شرکت توضیح دهند.
مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال اعلام کرد به دلیل حضور دوربین‌های تلویزیونی در سالن کنفرانس، نشست ساپینتو برگزار نمی‌شود.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: «ترافیک در مسیر نمایشگاه تهران به دلیل ترافیک سرویس کارکنان صدا و سیما است. ورودی صدا و سیما در مکان نامناسبی قرار دارد.»
4 مدیر از باشگاه های لیگ برتری عضو کارگروه حق پخش تلویزیونی در فدراسیون فوتبال شدند.
سرپرست فدراسیون فوتبال چهار مدیر باشگاه های پر طرفدار فوتبال باشگاهی کشور را به عضویت در کارگروه پیگیری حق پخش تلویزیونی انتصاب کرد.
سرپرست فدراسیون فوتبال چهار مدیر باشگاه های پر طرفدار فوتبال باشگاهی کشور را به عضویت در کارگروه پیگیری حق پخش تلویزیونی انتصاب کرد.
محمدمهدی عسگرپور، هم سینماگر است، هم سال‌ها کار صنفی کرده و با زیر و بم مسائل این عرصه آشناست، هم در تلویزیون مدیر بوده و هم سینما. او که بعد از پایان کارش به عنوان دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر مسئولیت دبیری انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدئوی آنلاین (VOD) را برعهده گرفته است؛ در گفت‌و‌گویی حاضر شد و به تمامی سئوال‌هایی که مربوط به رویداد‌های مهم سینما در سال گذشته بود و اغلب ریشه در سال‌های دور داشتند پاسخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ